Jak zarobić na reklamie

Agencja Reklamowa Ad Awards Google Partner zaproponowała w minionym roku oryginalny model współpracy franczyzowej. Jak się sprawdził?
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Agencja reklamowa Ad Awards Google Partner z franczyzą wystartowała dokładnie rok temu. Zaproponowała potencjalnym franczyzobiorcom oryginalny model współpracy.
– Standardowo franczyzobiorcy, którzy działają na rynku marketingu, dostają od swoich franczyzodawców narzędzia oraz szkolenia i sami muszą zajmować się obsługą reklamową klientów. My zaproponowaliśmy inne rozwiązanie – mówi Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards Google Partner.
Sztab specjalistów w centrali
W Ad Awards rolą franczyzobiorców jest zdobywanie klientów dzięki rekomendacji oferty franczyzodawcy i utrzymywaniem z nimi relacji. Franczyzodawca co miesiąc przekazuje im dziesięć leadów z potencjalnymi klientami na wybranym obszarze. Natomiast usługi marketingowe dla pozyskanych przez franczyzobiorców klientów realizują już wewnętrzni specjaliści Ad Awards. Dzięki takiemu podejściu jeden franczyzobiorca może obsługiwać dużych klientów, bez konieczności zatrudniania sztabu specjalistów, którzy ich obsłużą. Może się skupić na sprzedaży oraz utrzymywaniu relacji z klientami, a obsługa marketingowa jest na głowie centrali.
– Natomiast my dzięki franczyzobiorcom mamy możliwość bezpośredniej obsługi klientów. Taki bezpośredni sposób pozyskiwania i obsługi klientów przez lata funkcjonowania na rynku nam się sprawdził i chcemy go kontynuować. Nie jesteśmy jednak w stanie robić tego własnymi siłami. Dlatego potrzebujemy franczyzobiorców w każdym województwie. Nasi klienci natomiast korzystają na tym, że obsługuje ich sztab specjalistów praktycznie z każdej dziedziny marketingu online. Mają więc do wyboru bardzo szeroki wachlarz usług – tłumaczy Arkadiusz Szustak.
Jego zdaniem takie rozwiązanie doskonale się sprawdza. Firma ma już siedmiu aktywnych franczyzobiorców a lada chwila dołączy dwóch kolejnych.
– Ci franczyzobiorcy, którzy już działają, robią to z sukcesem i zarabiają po kilka albo kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie – zapewnia Arkadiusz Szustak.
Wysokie zarobki
Współpracę z nami spokojnie można łączyć z innym zajęciem. W pierwszym roku można zarobić między 5 a 15 tys. zł miesięcznie, a w kolejnym spokojnie przekroczyć 20 tys. zł miesięcznie. Są też tacy franczyzobiorcy, którzy zarabiają kilka tysięcy złotych miesięcznie, ponieważ poświęcają tylko część swojego czasu i łączą ten biznes ze swoimi innymi zajęciami.
Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci Ad Awards Google Partner wynosi 15 tys. zł. Potem franczyzobiorca reguluje miesięcznie 400 zł opłaty franczyzowej.
Aby się sprawdzić w Ad Awards, potrzebne są umiejętności sprzedażowe, ale kluczowa jest umiejętność wsłuchania się w potrzeby klientów.
– Każdemu klientowi musimy uszyć rozwiązania na miarę. Mamy do dyspozycji kilkadziesiąt usług, które trzeba dobrać do specyfiki danego klienta i jego oczekiwań. Tylko wtedy będzie mógł się z nami rozwijać i wrócić z dobrymi rekomendacjami – mówi Arkadiusz Szustak.
Dodaje, że dzisiaj na rynku marketingu online kluczowa jest właśnie kompleksowość. Jest mnóstwo agencji, które skupiają się tylko na jakimś wycinku marketingu – na przykład pozycjonowaniu stron, ale zaniedbują przy tym social media czy zakupy google.
– My wszystkie usługi związane z marketingiem online mamy pod jednym dachem. Dzięki kompleksowemu wachlarzowi usług i naszemu doświadczeniu potrafimy dla każdej firmy uszyć marketing na miarę, dopasowany do jej potrzeb i specyfiki działania. W marketingu jedno narzędzie wspiera drugie, a wiele działań jest połączonych i tylko patrząc holistycznie można maksymalizować efekty – tłumaczy Arkadiusz Szustak.
Jednocześnie klienci są coraz bardziej świadomi i domagają się coraz bardziej kompleksowej obsługi na wyższym poziomie.
– Wiedzą, jak zaawansowany marketing powinien wyglądać i oczekują dużej efektywności. Trudniej więc ich zadowolić, ale nie dla nas. Mamy dużo usług, których efekty są miarodajne i łatwo policzalne. Zarabiamy wspólnie z klientami na marketingu – mówi Arkadiusz Szustak.
WIZYTÓWKA AD AWARDS
- liczba franczyzobiorców – 7
- opłata licencyjna – 15 tys. zł
- opłata miesięczna – 400 zł
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...