Franczyza dla rodaków i obcokrajowców

Jak co roku Żabka weźmie udział w Targach Franczyza, kolejny raz jako partner strategiczny. Sieć przedstawi warunki współpracy dla obcokrajowców.
W 19. edycji wydarzenia, które odbędzie się między 14 a 16 października w PKiN w Warszawie, Żabka Polska pojawi się również ze swoim stoiskiem informacyjnym skierowanym do osób nieposiadających polskiego obywatelstwa, które chciałyby założyć biznes franczyzowy i poprowadzić sklep pod jej szyldem. Koncept sieci cieszy się coraz większym zainteresowaniem obcokrajowców – już wielu z nich zarządza własną placówką pod zielonym logo. Podczas indywidualnych rozmów z przedstawicielami firmy, zainteresowani będą mieli okazję poznać wszystkie szczegóły dotyczące możliwości współpracy, wymagań oraz wsparcia oferowanego przez firmę.
6 tys. franczyzobiorców
Podczas trzech dni targowych osoby zainteresowane dołączeniem do sieci będą mogły uzyskać szczegółową informację na temat możliwości współpracy, wymogów, jakie należy spełnić, aby zostać franczyzobiorcą sklepu Żabka. Informacje dla zainteresowanych obcokrajowców będzie można pozyskać bezpośrednio od przedsiębiorców związanych z Żabką. Obecnie w całej sieci swoje sklepy prowadzi ponad 6 tys. franczyzobiorców, w tym kilkudziesięciu pochodzących z różnych krajów m.in.: z Ukrainy, Białorusi, ale także Włoch czy z Kazachstanu. To dla wielu szansa na samorealizację zawodową i posiadanie własnego biznesu w Polsce, a także wykonywanie jednego zajęcia w miejsce często kilku prac jednocześnie.
Oferta dla obcokrajowców taka sama jak dla Polaków
Franczyzobiorcą sklepu Żabka może zostać każdy, kto zgodnie z polskim prawem może założyć jednoosobową działalność gospodarczą oraz posługuje się językiem polskim w stopniu komunikatywnym. Należy również przejść pomyślenie proces rekrutacji i szkoleń. Kandydat na franczyzobiorcę, który nie posiada obywatelstwa polskiego i pochodzi z kraju nienależącego do Unii Europejskiej, potrzebuje okazać przy tym zezwolenie na pobyt stały, zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego UE, zezwolenia na pobyt czasowy lub ważną Kartę Polaka z wizą i wnioskiem o wydanie karty pobytu. Osoby, które nie posiadają polskiego obywatelstwa powinny przedstawić dodatkowo dwóch poręczycieli, którzy takie obywatelstwo posiadają albo opcjonalnie jednego poręczyciela i kaucję w wysokości 25 tys. zł.
Obcokrajowcy korzystają przy tym z takiej samej oferty jak franczyzobiorcy o polskim pochodzeniu, tj. m.in z 17 tys. zł gwarantowanego przychodu podstawowego miesięcznie przez pierwszy rok działalności, do 12 tys. zł na rozwój biznesu w tym samym okresie, z niskiego wkładu własnego wynoszącego około 5 tys. zł oraz szerokie wsparcia sieci na wielu polach.
Warszawskie Targi Franczyza są największym tego typu wydarzeniem w Europie Środkowo-Wschodniej, w czasie którego kandydaci na franczyzobiorców mają jedyną możliwość spotkania w jednym miejscu tak wielu przedstawicieli marek, które aktywnie szukają franczyzobiorców.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej