Powstanie sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
W ciągu 2 lat zamierza zaiwestować 4-5 mln zł w sklepy zlokalizowane w galeriach handlowych.

W drugiej połowie 2002 roku powstała polsko-fińska Hackman Designor Polska. Oprócz udzaiłowców fińskich w jej skład weszła sieć sklepów Szklarnia, oferująca naczynia i garnki w warszawskich centrach handlowych: Galerii Mokotów, Centrum Handlowym Reduta oraz Targówek. Spółka zamierza stworzyć sieć sklepów działających pod nieobecną dotychczas na rynku polskim marką Iittala.

-Udział kapitału fińskiego jest niewielki. Będzie się zwiększał wraz z otwieraniem nowych placówek - mówi Krzysztof Kohnke, prezes Hackman Designor Polska.

Koncepcja rozwoju sieci zakłada wejście najpierw do głównych miast Polski, a następnie do miast powyżej 100 tysięcy mieszkańców.

- W ciągu najbliższych dwóch lat chcemy uruchomić placówki w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Lublinie i Łodzi. Sklepy będą działały na zasadzie franczyzy- wyjaśnia Krzysztof Kohnke.

W pierwszym okresie działania sieci inwestycje wyniosą 4-5 mln zł. Sklepy będą liczyć 100 mkw., a na ich lokalizację wybierane będą eleganckie galerie handlowe. Prezes Hackman Designor Polska przyznaje, że spółka nie planuje na razie otwierania kolejnych sklepów w Warszawie. Jednak ze względu na zbyt małe powierzchnie, które pozostały po Szklarni, będzie starała się o ich powiększenie, co może spowodować zmianę lokalizacji. Sklepy będą miały charaker butików z zastawą stołową, garnkami, sztućcami itp.

Więcej: Agnieszka Janas, Puls Biznesu, 21 stycznia 2003, nr 14, str.15

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €