Biznes w nieruchomościach
Od początku roku do grupy WGN dołączyło kilkunastu franczyzobiorców. Na koniec roku sieć może liczyć 100 biur.
– Obrót nieruchomościami był, jest i zawsze będzie towarzyszył naszemu życiu. Przy tym obecnie sytuacja jest lepsza niż kiedykolwiek – mówi Dagmara Komarnicka, dyrektor do spraw rozwoju w Grupie WGN.
Analitycy WGN odnotowują stały wzrost cen nieruchomości, a od ponad roku szczególnie. To przekłada się na coraz większe przychody biur.
– Zakup nieruchomości na cele mieszkalne czy inwestycyjne jest zawsze dobrą decyzją, gdyż na nieruchomościach nie można stracić. Nawet jeśli za rok czy dwa nastąpi tąpnięcie to i tak będzie niewielkie i krótkotrwałe, gdyż na polskim rynku brakuje aż około 2 mln mieszkań. Poza tym w miarę wzrostu zamożności społeczeństwa rośnie dążenie do tego, żeby warunki mieszkaniowe były coraz lepsze – mówi Dagmara Komarnicka.
Ponadto pandemia pokazała, że prowadzenie biura obrotu nieruchomościami to pewny i stabilny biznes. Wielu przedsiębiorców i pracowników firm z branż, które najbardziej ucierpiały w czasie pandemii, postanowiło się przebranżowić albo poszerzyć zakres swoich działań właśnie o sprzedaż nieruchomości.
– Często wybierali właśnie franczyzę WGN, szukając doświadczonego partnera o ugruntowanej pozycji i z rozpoznawalną marką – mówi Dagmara Komarnicka.
Dodaje, że w przypadku współpracy franczyzowej z WGN nie trzeba wyważać otwartych drzwi. Partnerzy mogą poświęcić swój czas i energię na rozwój, unikając wielu niepotrzebnych błędów.
– Dla przedsiębiorcy istotny jest czas. A stratą czasu jest bez wątpienia otwarcie nowego biznesu bez wsparcia silnego i doświadczonego partnera. Start pod skrzydłami doświadczonej firmy pozwala zachować bezpieczeństwo, uniknąć wielu błędów i osiągać szybko sukces – tłumaczy Dagmara Komarnicka.
Setka na horyzoncie
To, co jej zdaniem wyróżnia WGN od innych sieci biur nieruchomości to atrakcyjne koszty nawiązania współpracy na starcie i duża swoboda w zakresie prowadzenia firmy.
– Nasi partnerzy zachowując autonomię i kreatywną wolność należąc do największej sieci, dzięki której proces sprzedaży, pozyskiwania klientów jest dużo łatwiejszy. Ponadto współpraca w ramach większej sieci to także możliwość wielu szkoleń i wymiany doświadczeń z osobami, które działają od lat w tym samym systemie i są liderami – mówi Dagmara Komarnicka.
Opłata startowa wynosi 10 tys. netto, jednak partnerzy otrzymują na dobry start bonifikatę i płacą 3,5 tys. zł netto. W ramach opłaty franczyzobiorca otrzymuje księgę know-how WGN, pakiet szkoleń startowych, dostęp do autorskiego programu do zarządzania ofertami oraz agentami a także projekty graficzne oszyldowania zewnętrznego i wewnętrzego. W trakcie współpracy WGN pobiera stałą miesięczną opłatę, niezależną od wysokości obrotów.
Razem z kosztami wynajmu i urządzenia biura, a także marketingu i prowadzenia działalności gospodarczej, całkowita kwota inwestycji to 20-30 tys. zł. Partnerzy franczyzowi główne przychody mają z pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i sprzedaży usług finansowych.
– Zarabiamy wielokrotnie więcej niż inne biura, pośrednicząc w transakcjach drogich nieruchomości premium i komercyjnych – zapewnia Dagmara Komarnicka.
W sieci WGN działa obecnie 94 biura świadczących usługi szeroko pojętego pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, z którymi współpracuje ponad 570 m.in. agentów, doradców i ekspertów finansowych. Od początku 2021 roku do grupy WGN dołączyło 12 franczyzobiorców, a dwójka partnerów otworzyła swoje kolejne oddziały.
WIZYTÓWKA SIECI WGN
-
Liczba biur - 94
-
kwota inwestycji – 20-30 tys. zł
-
opłata startowa – 10 tys. zł netto, z bonifikatą – 3,5 tys. zł netto
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do właściela marki Muszkieterowie.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży nieruchomości
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


