Franczyzodawca wprowadza zmiany

Same nowości
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ostatnie kilkanaście miesięcy było bardzo pracowite dla firmy Investor Nieruchomości.

 – Przeszliśmy rebranding wszystkich elementów naszej marki w tym również wyglądu logo – mówi Anna Bralczyk, dyrektor do spraw franczyzy w firmie Investor Nieruchomości.

Opracowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz implementacja zmian we wszystkich kanałach komunikacji z klientem według franczyzodawcy dobrze wpłynęła na wizerunek marki, zwiększenie satysfakcji klientów, wzrost obrotów, poprawę kultury organizacyjnej i usprawnienie procesów biznesowych.

– Ponadto wprowadzone zmiany zaangażowały agentów w proces dalszego podnoszenia jakości obsługi klienta i komunikacji z nimi – mówi Anna Bralczyk.

Najważniejszymi elementami wprowadzonych zmian są: nowa strona internetowa, nowy system CRM oraz liczący 70 stron Brandbook będącym kompendium wiedzy o języku wizualnym i komunikacji marki.

Firma oczekuje od kandydatów na franczyzobiorców posiadania lokalu w ruchliwym ciągu komunikacyjnym (własność lub najem), składającego się z dwóch pomieszczeń (wystrój i umeblowanie zgodne ze standardami), wiedzy o lokalnym rynku nieruchomości, osobistego zaangażowania oraz posiadania kapitału niezbędnego do wyposażenia i uruchomienia biura (20-25 tys.  zł). Obecnie w sieci działają 64 placówki franczyzowe, z czego w tym roku przybyło 12 nowych oddziałów.

Wyższe prowizje

Obecnie biznes w branży nieruchomości może się opłacać bardziej niż kiedykolwiek. Na rynku jest prawdziwy boom. Zdaniem Anny Bralczyk wynika on z tego, że w dobie wzrastającej inflacji klienci zaczęli postrzegać nieruchomości nie tylko pod kątem zabezpieczania własnych potrzeb mieszkaniowych, ale również jako doskonałą lokatę kapitału, która może przynieść stały dochód oraz skutecznie zabezpieczyć kapitał przed inflacją. Duży wpływ na popyt mają również wciąż niskie stopy procentowe udzielanych kredytów hipotecznych.

 – W przyszłości nie przewidujemy dużego spadku popytu na rynku nieruchomości ze względu na wciąż niską liczbę lokali mieszkalnych w przeliczeniu na liczbę ludności i nawet przy rekordowych ilościach  oddawanych nowych mieszkań przez deweloperów musi minąć wiele lat, aby  zaspokoić potrzeby rynku – mówi Anna Bralczyk.

 Może nastąpić natomiast zrównoważenie podaży i popytu, co wpłynie na  stabilizację cen i będzie korzystne dla wszystkich uczestników rynku nieruchomości.

 – Póki co rosnące ceny nieruchomości wpływają na wyższe prowizje uzyskiwane przez pośredników w obrocie nieruchomościami – mówi Anna Bralczyk.

WIZYTÓWKA SIECI INVESTOR NIERUCHOMOŚCI

  • Liczba placówek – 64
  • Kwota inwestycji – 20-25 tys. zł
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €