Zyski z automatu

Wybrać lokalizację
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Asortyment maszyn, których dystrybutorem jest Pharmashop24 może być bardzo szeroki. To zarówno leki OTC, jak i inne artykuły farmaceutyczne, drogeryjne, suplementy diety.

– Jest kilka grup, które szczególnie dobrze się sprzedają, niezależnie od lokalizacji automatu – mówi Marcin Janik z Pharmashop24. – Pierwsza z nich to tzw. produkty wstydliwe, jak prezerwatywy, żele intymne, środki na erekcję. Mają wysoką marżę i dużą rotację. Druga kategoria to produkty, które określam jako „pilnej potrzeby”, np. testy ciążowe, pojemniki na mocz. Do uniwersalnego, cieszącego się popularnością asortymentu należą też wszystkie produkty zawierające CBD, suplementy diety oraz leki OTC.

Automaty w różnych lokalizacjach

Pharmashop24 od kilku lat jest dystrybutorem automatów vendingowych, produkowanych we Włoszech. Tam funkcjonuje ich na rynku ok. 1 tys., w Polsce na razie mniej więcej 30. Stoją w dużych i małych miastach, na dworcach, miasteczkach studenckich, osiedlach, przy aptekach, klubach fitness.

– Każda maszyna jest przygotowywana od podstaw, zgodnie z oczekiwaniami klienta, który ją zamawia – podkreśla Marcin Janik. – Możemy ją okleić naszym logo, albo logo wybranym przez klienta.

Generalnie są trzy rodzaje automatów: małe, średnie i duże. Największy pomieści 90 rodzajów opakowań, po kilkanaście sztuk każdego. Ceny maszyn to od 45 do 80 tys. zł netto. Można posiłkować się leasingiem.

– Obecnie wprowadzamy na rynek najnowocześniejszą wersję, która umożliwia m.in. rozmowę wideo z farmaceutą i weryfikację dowodu osobistego – dodaje Marcin Janik.

Maszyny są przystosowane do pracy na zewnątrz, w różnych warunkach atmosferycznych. Konieczna jest tylko możliwość podłączenia ich do prądu. Pharmashop24 dostarcza wyprodukowany we Włoszech automat we wskazane miejsce i montuje, zajmuje się też serwisowaniem. Maszyny mogą być wyposażone w monitoring, alarm.

Zarobek na lekach

Zatowarowanie automatu można zamówić u Pharmashop24 lub znaleźć dostawców na własną rękę.

– Zwykle klienci pierwszy raz zatowarowują się u nas, a później sami szukają dostawców, korzystając z promocyjnych ofert, które pozwalają na większy zarobek – wyjaśnia Marcin Janik. – Sprzedawane w automatach produkty są wysokomarżowe. Na każdej sztuce można zarobić 10-12 zł.

Automaty Pharmashop24 kupują zarówno sieci apteczne, jak i indywidualni przedsiębiorcy. Niektórzy budują własne minisieci, inni traktują to jako dodatkowe źródło dochodu.

– Wystarczą trzy wizyty miesięcznie, aby dopilnować biznesu: uzupełnić zatowarowanie, zabrać gotówkę – przekonuje Marcin Janik. – Maszyny można też kontrolować zdalnie. Roczny abonament za zdalny dostęp do automatu to 510 zł.

 

WIZYTÓWKA PHARMASHOP24

Sieć automatów vendingowych z asortymentem farmaceutycznym.

  • ok. 30 automatów w Polsce
  • min. inwestycja 45 tys. zł netto
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €