Polskie wypieki rodem z Australii

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
-W Polsce rozwojem sieci Mamuśka The Chesecake Shop zajmuje się spółka Tatuś z siedzibą w Warszawie. Pierwszy sklep został otwarty w stolicy w 1998 roku. Potem sieć się rozrosła do 14 sklepów- powiedział Profitowi Adam Baczyński, dyrektor generalny spółki Tatuś.

Pierwsza cukiernia franchisowa w Australii ruszyła w Sydney w roku 1993. Trzy lata później było ich już 140. Najpierw w sieć wchodzili polscy emigranci, potem także Australijczycy. Przepis na ciasta jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Konopaccy wprowadzili na rynek Australijski serniki, jakich jeszcze nie znano.

Osoby prowadzące sklepy Mamuśka The Chesecake Shop nie muszą się znać na cukiernictwie. Wystarczy kupić od Konopackich licencję, by otrzymać „biznes pod klucz”, czyli w pełni wyposażony sklep oraz gotowe receptury ciast. Można się obyć bez zawodowych piekarzy i cukierników.

Więcej: Bogdan Możdżyński, Profit, luty 2003, str. 18

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €