Planujesz założyć własną firmę?
Najpierw zainwestuj w roczną prenumeratę miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź jaki biznes się opłaca! Z okazji Black Week za 12 numerów zapłacisz tylko 25 zł!
Miesięcznik "Własny Biznes FRANCHISING" to pismo poświęcone tematyce inwestowania we własny biznes. Skierowane jest do osób, które szukają dobrego pomysłu na biznes oraz do właścicieli małych i średnich firm.
W każdym numerze znajdziesz:
- instrukcję założenia i prowadzenia minimum kilkunastu biznesów
- wywiad ze znaną osobą, która zdradza tajniki posiadanego przez siebie biznesu
- aktualne namiary i krótki opis ponad 350 firm franczyzowych, które aktywnie poszukują franczyzobiorców
- rady dotyczące założenia i prowadzenie własnej firmy (zarówno samodzielnie, jak i w sieci franczyzowej)
- aktualne informacje z rynku franczyzy i biznesu
- szczegółowy raport dotyczący rozwoju konkretnej branży we franczyzie
Tego nie przeczytasz w internecie!
Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic Cię nie będzie kosztować. Promocyjna cena to 25 zł - oszczędzasz czas i 65 zł.
Dodatkowo otrzymasz gratis wraz z numerem wrześniowym i październikowym bilet wstępu na Targi Franczyza w Warszawie (bilet uprawnia również do darmowego wejścia na Forum Własnego Biznesu).
Oferta z okazji Black Week ważna tylko do 28 listopada!
KUP prenumeratę w promocyjnej cenie: Zakupy - czasopisma - Franchising.pl - franczyza, pomysł na własny biznes
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


