Przepis na pizzę

Całoroczne food trucki
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Hej Pizza ma obecnie cztery działające punkty (w tym jeden własny). Najnowszy ruszył dwa tygodnie temu w Wieluniu.

– W najbliższych planach mamy kolejne otwarcia – zapowiada Krzysztof Borowiec, franczyzodawca Hej Pizza. – Na początku roku ruszy pizzeria w Rzeszowie, a nieco później punkt w Pionkach.

Przyczepa pod klucz

Marka rozwija sieć food trucków, które pracują przez cały rok.

– Pizza to danie, które jest wręcz stworzone do dowozów: bardzo dobrze znosi transport, nie tracąc walorów smakowych. Od lat Polacy właśnie pizzę zamawiają do domów najchętniej – mówi Krzysztof Borowiec. – Nie ma więc sensu inwestować w duży lokal z salą konsumpcyjną, skoro 70-80 proc. zamówień to i tak dostawy i odbiory własne.

Food trucki Hej Pizza są wyposażone w kompaktowe piece do pizzy, oprócz tego m.in. w lodówki, zamknięty obieg wody, monitoring. Franczyzodawca przygotuje przyczepę pod klucz i dowiezie we wskazane miejsce. Aby ją ustawić wystarczy 15 m2 powierzchni, potrzebny jest też dostęp do prądu. Jeśli franczyzobiorca chce, obok przyczepy może ustawić niewielki ogródek sezonowy, z kilkoma stolikami, aby klienci mieli gdzie usiąść. Koszt food trucka to 100 tys. zł brutto.

A w jak dużym mieście ten biznes warto otworzyć? Franczyzodawca zapewnia, że i w dużym, i w małym.

– Pokazuje to choćby przykład Wielunia (22 tys. mieszkańców – przyp. red.), który miał bardzo dobry start – podkreśla Krzysztof Borowiec. – Mniejsze rynki są atrakcyjne chociażby ze względu na fakt, że łatwiej się wypromować, wiadomość o każdej nowości rozchodzi się tam bardzo szybko.

Szybka produkcja

Ciasto na pizzę sprzedawaną w food truckach przygotowywane jest centralnie.

– Stosujemy nowoczesną technologię produkcji, sprowadzoną prosto z Włoch – zapewnia Krzysztof Borowiec. – Spody do pizzy są specjalistycznie pakowane, ale nie mrożone, i dostarczane do punktów franczyzowych.

Jak podkreśla franczyzodawca, dzięki temu proces realizacji zamówienia złożonego przez klienta trwa kilka minut. Oprócz spodów do pizzy franczyzodawca zaopatruje też licencjobiorców w sprowadzane z Włoch oryginalne wędliny, sos, ser mozzarella. W ofercie food trucków jest 11 rodzajów pizzy, menu jest także dostosowywane do upodobań lokalnych klientów.

Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Opłata stała jest naliczana od trzeciego miesiąca działalności i wynosi 500 zł.

– Nasza franczyza to biznes dla każdego, nie trzeba mieć doświadczenia w gastronomii – zachęca Krzysztof Borowiec. – Produkt jest łatwy i szybki w przygotowaniu, nie jest więc także konieczne zatrudnianie wykwalifikowanego personelu. Po krótkim szkoleniu każdy będzie umiał to zrobić.

W punkcie wystarczy jeden pracownik, zajmujący się przyjmowaniem i realizowaniem zamówień. Konieczne jest jednak także zatrudnienie kierowcy, który będzie dostarczał zamówienia.

 

WIZYTÓWKA HEJ PIZZA

Food trucki z pizzą.

  • koszt food trucka 100 tys. zł brutto
  • opłata miesięczna 500
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €