Biznes bez inwestycji i zobowiązań
Sweet Gallery proponuje nowe warunki rozpoczęcia współpracy franczyzowej w koncepcie Bafra Kebab. Koszty inwestycji spółka bierze na siebie.
Oferta skierowana jest do osób, które pracują na etacie lub prowadzą inny rodzaj działalności a chciałyby rozpocząć własny biznes pod brandem Bafra Kebab, jednak wciąż brakuje im odwagi w podjęciu decyzji. Oferta wynajmu przyczepy Bafra Kebab od Sweet Gallery to biznes bez inwestycji. Franczyzobiorca nie musi kupować przyczepy, nie musi jej leasingować, ma za to możliwość sprawdzenia się w prowadzeniu biznesu bez zobowiązań. Oferta wynajmu przyczepy daje także więcej czasu na przemyślenie i podjęcie decyzji, umożliwiając jednocześnie prowadzenie działalności i czerpanie z niej zysków.
Czas na decyzję
Nowa oferta rozpoczęcia współpracy franczyzowej polega na wynajmie przyczepy Bafra Kebab na 12 miesięcy. Jeśli w ciągu trzech pierwszych miesięcy współpracy partner zdecyduje się wykupić przyczepę, wówczas koszty najmu przyczepy wliczają się na poczet wykupu przyczepy. Jeśli natomiast partner nie zdecyduje się na wykup przyczepy Bafra Kebab, wówczas po upływie 12 miesięcy przyczepa wraca do centrali Sweet Gallery, natomiast partner nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
– Takie rozwiązanie umożliwia zapoznanie się z biznesem i jego specyfiką w praktyce bez ponoszenia przez franczyzobiorcę kosztów inwestycyjnych. Trzy miesiące to optymalny czas, by zdecydować o nawiązaniu stałej współpracy franczyzowej i wykupie przyczepy Bafra Kebab na własność. Wierzymy w koncept Bafra Kebab, wiemy, że jest dochodowy o czym świadczy stale rosnąca liczba nowo otwieranych punktów na mapie Polski. W ciągu 2021 roku otworzyliśmy ponad 70 punktów, a w 2022 roku planujemy otworzyć kolejnych 200 punktów – mówi Katarzyna Krzemińska-Malon, marketing & PR manager Sweet Gallery.
Spółka bierze inwestycję na siebie
Koszty wyprodukowania i wyposażenia przyczepy ponosi spółka Sweet Gallery, która następnie przekazuje przyczepę w wynajem franczyzobiorcy. – Franczyzobiorcy przystępują więc do biznesu bez ponoszenia kosztów – przekonuje Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery, która oprócz sieci Bafra Kebab jest też właścicielem marki Lodolandia & Kołacz na Okrągło i SiGelato.
Bafra Kebab to sieć, która liczy prawie 100 punktów. Jest marką w segmencie street-food, serwującą kebab. Krzysztof Olesiak przyznaje, że pandemia i obostrzenia wobec gastronomii były sprawdzianem dla Bafra Kebab. Minione dwa lata pokazały, że koncept należący do Sweet Gallery jest odporny na zmieniające się warunki.
– Biznes jest outdoorowy. Punkty Bafra Kebab stoją poza obiektami handlowymi, dzięki czemu nie dotknął nas lockdown i inne obostrzenia zastosowane wobec restauratorów oraz galerii handlowych. Ponadto sprzedaż w punktach Bafra Kebab odbywa się z „bezpiecznego okienka” w formie take away, a więc z pominięciem bezpośredniego kontaktu, co również jest plusem w obecnej sytuacji – zapewnia Krzysztof Olesiak. Jak dodaje, możliwość wynajmu przyczepy Bafra Kebab trafia w potrzeby niezdecydowanych przedsiębiorców.
– Ofertę wprowadziliśmy pilotażowo na początku 2021 roku. W ciągu zaledwie paru dni podpisaliśmy kilka umów najmu. Franczyzobiorcy z Dolnego Śląska po miesiącu prowadzenia punktu wykupili przyczepę na własność a we wrześniu zdecydowali się na kolejny punkt Bafra Kebab, który również prowadzą w tych okolicach – mówi Katarzyna Krzemińska-Malon. Franczyzobiorcy chętnie korzystają z nowej opcji współpracy w ramach sieci Bafra Kebab. Część z tych osób decyduje się na otwarcia nie tylko kolejnych punktów Bafra Kebab, lecz także Lodolandii i SiGelato – wylicza Krzysztof Olesiak.
Konkretna pomoc
W firmie jest dział komercjalizacji, który wyszukuje lokalizacje z największym potencjałem sprzedażowym w całej Polsce, gdzie trafik jest bardzo duży. Partnerzy otrzymują więc sprawdzoną lokalizację. Jak zapewnia franczyzodawca przez cały okres współpracy otrzymują wsparcie opiekuna regionalnego, a także szkolenie praktyczne i teoretyczne, które trwa 6 dni (1 dzień teoria i 5 dni praktyka na punkcie szkoleniowym) oraz szkolenia cykliczne.
Partner wynajmuje w pełni wyposażoną, gotową do rozpoczęcia sprzedaży przyczepę Bafra Kebab, która jest dostarczana przez centralę do lokalizacji, w której będzie prowadzony biznes. – Oferujemy wynajmującemu wszystko, co otrzymuje franczyzobiorca, ale bez konieczności ponoszenia przez niego kosztów. Centrala ponosi koszty inwestycji w przyczepę. Oferujemy biznes bezkosztowy i bez ryzyka. Pierwszy taki w Polsce, nowatorski projekt – podkreśla Krzysztof Olesiak.
Z oferty najmu mogą skorzystać także franczyzobiorcy Lodolandii i SiGelato, którzy jeszcze nie zdecydowali się na podjęcie współpracy w ramach konceptu Bafra Kebaba rozważają taką współpracę i chcą go dopiero poznać.
WIZYTÓWKA BAFRA KEBAB
- Liczba punktów: ok. 100
- Plany na 2022 rok: otwarcie kolejnych 200 punktów
- Lokalizacje: miejscowości od kilku tysięcy mieszkańców
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


