Otwieramy outlet meblowy

Asortyment outletowy
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pomysł na Big Sale Home narodził się w pandemii.

– Po pierwsze z zamiłowania do dekoracji wnętrz. Po drugie, w pandemii branża meblowa mocno się rozwinęła, wzrosło zapotrzebowanie na ten asortyment – mówi Paulina Maciejewska z Big Sale Home.

Big Sale Home to outlet meblowy. Są w nim różne marki i kategorie meblowe, a oprócz tego artykuły dekoracyjne.

– Mamy zarówno meble kategorii A, jak i B, czyli z małymi uszkodzeniami, które można łatwo usunąć. Ceny są o minimum 30 proc. niższe od sklepowych – podkreśla Paulina Maciejewska. – Klienci szukają dziś okazji, a dodatkowo musimy konkurować z internetem.

Ustawny lokal

Pierwszy salon Big Sale Home powstał w Wysokiej pod Wrocławiem. Od kilku miesięcy działa też sklep franczyzowy w podwarszawskim Piasecznie. Marka ma również punkty partnerskie, które zaopatrują się w niej jako w hurtowni. Sklepy partnerskie działają pod własnymi szyldami, natomiast franczyzowe otwierają się pod marką Big sale Home.

Big Sale Home chce otwierać salony w dużych miastach, od 200 tys. mieszkańców.

– Lub w miastach takich właśnie jak Piaseczno, satelitach dużych aglomeracji – wyjaśnia Paulina Maciejewska.

Sklep powinien mieć powierzchnię min. 300 m2. Lokalu można szukać np. w hali magazynowej. Przede wszystkim powinien jednak być ustawny – czyli mieć kształt prostokąta, a nie kwadratu, bo taka powierzchnia pomieści więcej aranżacji i produktów.

– Doradzamy w wyborze lokalu, a jeśli jest taka potrzeba to także w zaaranżowaniu ekspozycji – mówi Paulina Maciejewska.

Franczyzobiorca powinien pomalować lokal, położyć podłogę (np. wykładzinę), kupić kasę fiskalną i drukarkę. Zatowarowanie sklepu o powierzchni 300 m2 to koszt od 50 tys. zł. Kolejne zatowarowania odbywają się według potrzeb. Franczyzobiorcy – wybierają je z pliku z pełną ofertą, jaki otrzymują od franczyzodawcy. Franczyzodawca zapewnia im również szkolenia sprzedażowe, szkolenia z zakresu przygotowywania ekspozycji.

Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży.

 

WIZYTÓWKA BIG SALE HOME

Outlety meblowe.

  • 1 sklep własny, 1 franczyzowy
  • zatowarowanie od 50 tys.
  • lokal min. 300 m2

 Doradzamy w wyborze lokalu, a jeśli jest taka potrzeba to także w zaaranżowaniu ekspozycji – mówi Paulina Maciejewska.

Franczyzobiorca powinien pomalować lokal, położyć podłogę (np. wykładzinę), kupić kasę fiskalną i drukarkę. Zatowarowanie sklepu o powierzchni 300 m2 to koszt od 50 tys. zł. Kolejne zatowarowania odbywają się według potrzeb. Franczyzobiorcy – wybierają je z pliku z pełną ofertą, jaki otrzymują od franczyzodawcy. Franczyzodawca zapewnia im również szkolenia sprzedażowe, szkolenia z zakresu przygotowywania ekspozycji.

Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży.

 

WIZYTÓWKA BIG SALE HOME

Outlety meblowe.

  • 1 sklep własny, 1 franczyzowy
  • zatowarowanie od 50 tys.
  • lokal min. 300 m2
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €