Biznes z rozrywką w tle
GoDan ma już za sobą pierwsze tegoroczne otwarcia, a w planach kolejne.
Specjalizujący się w produkcji i dystrybucji artykułów na imprezy, święta i uroczystości GoDan ma już sieć liczącą ponad 100 sklepów. Klienci znajdą w nich produkty z segmentu party: balony, świeczki urodzinowe, papierowe talerzyki i kubeczki, stroje karnawałowe oraz dodatki typu konfetti czy serpentyny. Integralną częścią biznesu jest też przygotowywanie dekoracji z balonów napełnianych helem.
– Rok 2021 był lepszy pod względem obrotów i liczby otwarć od roku 2020. Z kolei rok 2020 był lepszy od roku 2019 – mówi Agnieszka Falińska, menedżer ds. rozwoju marki GoDan. – Mam wrażenie, że Polacy są bardziej świadomi tej branży oraz istniejących możliwości. Poczucie estetyki, wymagania i uwaga klientów przy organizacji uroczystości zmieniają się w pozytywnym dla nas kierunku. Coraz więcej osób przywiązuje wagę do celebrowania rocznic, urodzin, przywitania nowego roku dekoracjami itp. Okazji jest coraz więcej, dekoracje są coraz ładniejsze i większe.
Franczyzobiorca zaangażowany
W styczniu GoDan otworzył dwa nowe sklepy, w Częstochowie i Wągrowcu.
– Na luty zaplanowaliśmy trzy kolejne otwarcia: w Cieszynie, Michałowicach (to będzie trzeci sklep naszej franczyzobiorczyni) oraz w Stargardzie (tu z kolei nasz franczyzobiorca otwiera swój drugi sklep) – wylicza Agnieszka Falińska. – W sumie w 2022 roku planujemy około 30 otwarć. Zależy nam na uruchomieniu placówek w Katowicach, Łodzi, Kielcach i kolejnej w Krakowie, ale tak naprawdę jest jeszcze sporo lokalizacji, w których z chęcią zobaczymy nasze sklepy.
Najlepsze lokalizacje to centra i skupiska handlowe, w których do sklepów wchodzi się z ulicy. Bliskość parkingu będzie sporym atutem.
– Nasz asortyment jest dość gabarytowy – gotowy bukiet z wielu balonów jest duży, więc im bliżej da się podjechać autem, tym lepiej – wyjaśnia Agnieszka Falińska.
Inwestycja, na którą składa się dostosowanie lokalu, zakup mebli, drukarki, szyld i towar, to wydatek min. 30 tys. zł netto.
Franczyzobiorca powinien być zaangażowany w funkcjonowanie sklepu. Bierze udział w szkoleniach z zakresu robienia dekoracji balonowych, co później przekłada się na możliwość przyjmowania zleceń zewnętrznych, np. na dekoracje otwarć sklepów, witryn sklepowych, eventów firmowych itp.
– Przy aktualnej sytuacji na rynku pracy najlepiej biznesu dopilnuje sam właściciel – uważa Agnieszka Falińska. – Można mieć pracowników, ale obecność właściciela jest niezbędna. Także po to, aby znał potrzeby swoich klientów, wiedział o co pytają, czego potrzebują. Umiejętności kupieckie i znajomość towaru zdecydowanie przydaje się w codziennym zarządzaniu sklepem.
Oferta rośnie
Oprócz otwarć GoDan wprowadza też kolejne nowości w tym roku.
– Tworzymy nowe kolekcje i wzory produktów. Zwiększymy ofertę przeznaczoną zarówno dla profesjonalistów – dekoratorów, jak i klienta końcowego. Część z nowości już w styczniu dodaliśmy do naszej oferty (np. nowe kolory pastelowych balonów lateksowych z linii Beauty & Charm czy dekoracje na „okrągłe” urodziny i rocznice), pozostałe będą sukcesywnie dodawane w ciągu roku. Pracujemy także nad rozbudowaniem asortymentu na święta i wydarzenia: walentynki, Halloween, śluby, chrzciny, komunie, narodziny dziecka – zapowiada Agnieszka Falińska.
WIZYTÓWKA MARKI GODAN
Sieć sklepów z artykułami rozrywkowymi.
- ponad 100 sklepów
- kwota inwestycji min. 30 tys. zł netto
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


