Inwestycja w salon z wyposażeniem łazienki

Sieć rośnie
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Salony BLU mają pełną ofertę wyposażenia łazienek.

– Oferujemy produkty polskich i zagranicznych producentów: płytki ceramiczne, armaturę, ceramikę sanitarną – wylicza Dariusz Wieczerzak, dyrektor sprzedaży firmy Reflex, właściciela marki BLU. – W salonach klienci znajdą szereg ekspozycji z gotowymi rozwiązaniami oraz mogą liczyć na fachowe doradztwo w zakresie projektowania i wyposażenia łazienki. Zapewniamy dostęp do szerokiej oferty produktów dedykowanych, jak i marek własnych w konkurencyjnych cenach.

Obecnie sieć BLU liczy 55 sklepów. W 2021 roku udało się uruchomić cztery salony franczyzowe, a w tym roku marka planuje podwoić tę liczbę.

Otwieramy sklep

BLU chce się rozwijać w miastach o liczbie mieszkańców powyżej 20 tys. Najlepsza lokalizacja dla sklepu to części miasta znane mieszkańcom z możliwości zakupu wszelkich materiałów do wyposażenia mieszkania i domu, ale franczyzodawca bierze też pod uwagę inne miejsca, jak np. parki handlowe.

– Generalnie jak każdy operator franczyzowy szukamy osób, które myślą o własnym biznesie i są do tego predysponowane. Oczywiście doświadczenie w branży czy w prowadzeniu biznesu u potencjalnego franczyzobiorcy jest zawsze cenne, ale osobie bez doświadczenia również zapewniamy pełne wsparcie – podkreśla Dariusz Wieczerzak.

Całkowita kwota inwestycji jest uzależniona od wielkości lokalu i jego stanu technicznego. Optymalnie salon powinien mieć 450 m2, ale generalnie lokal powinien mieć między 300 a 600 m2. Samo dostosowanie do standardów sieci polega na budowie boksów ekspozycyjnych, organizacji strefy obsługi klienta oraz zakupie niezbędnego wyposażenia i towaru ekspozycyjnego. Wszystko zgodnie z wcześniej ustalonym przez centralę projektem.

– Koszty inwestycji są dzielone pomiędzy franczyzobiorcę, centralę sieci oraz producentów – dodaje Dariusz Wieczerzak. – Zapewniamy franczyzobiorcy szkolenia wdrożeniowe i produktowe, stałą opiekę operacyjną po otwarciu salonu i wspólną promocję placówki.

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł. Opłata miesięczna to 1 tys. zł, niezależnie od osiąganych obrotów. Według szacunków franczyzodawcy, salon staje się rentowny – w zależności od wielkości miasta oraz samej lokalizacji – w ciągu trzech do sześciu miesięcy. Na zwrot z inwestycji trzeba czekać średnio od dwóch do trzech lat.

 

WIZYTÓWKA MARKI BLU

Sieć salonów z wyposażeniem łazienek.

  • miasta od 20 tys. mieszkańców
  • opłata wstępna 20 tys.
  • opłata miesięczna 1 tys. zł
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €