Inwestycja w salon z wyposażeniem łazienki
Jak skorzystać na boomie budowlano-remontowym? Można np. otworzyć salon z wyposażeniem łazienek.
Salony BLU mają pełną ofertę wyposażenia łazienek.
– Oferujemy produkty polskich i zagranicznych producentów: płytki ceramiczne, armaturę, ceramikę sanitarną – wylicza Dariusz Wieczerzak, dyrektor sprzedaży firmy Reflex, właściciela marki BLU. – W salonach klienci znajdą szereg ekspozycji z gotowymi rozwiązaniami oraz mogą liczyć na fachowe doradztwo w zakresie projektowania i wyposażenia łazienki. Zapewniamy dostęp do szerokiej oferty produktów dedykowanych, jak i marek własnych w konkurencyjnych cenach.
Obecnie sieć BLU liczy 55 sklepów. W 2021 roku udało się uruchomić cztery salony franczyzowe, a w tym roku marka planuje podwoić tę liczbę.
Otwieramy sklep
BLU chce się rozwijać w miastach o liczbie mieszkańców powyżej 20 tys. Najlepsza lokalizacja dla sklepu to części miasta znane mieszkańcom z możliwości zakupu wszelkich materiałów do wyposażenia mieszkania i domu, ale franczyzodawca bierze też pod uwagę inne miejsca, jak np. parki handlowe.
– Generalnie jak każdy operator franczyzowy szukamy osób, które myślą o własnym biznesie i są do tego predysponowane. Oczywiście doświadczenie w branży czy w prowadzeniu biznesu u potencjalnego franczyzobiorcy jest zawsze cenne, ale osobie bez doświadczenia również zapewniamy pełne wsparcie – podkreśla Dariusz Wieczerzak.
Całkowita kwota inwestycji jest uzależniona od wielkości lokalu i jego stanu technicznego. Optymalnie salon powinien mieć 450 m2, ale generalnie lokal powinien mieć między 300 a 600 m2. Samo dostosowanie do standardów sieci polega na budowie boksów ekspozycyjnych, organizacji strefy obsługi klienta oraz zakupie niezbędnego wyposażenia i towaru ekspozycyjnego. Wszystko zgodnie z wcześniej ustalonym przez centralę projektem.
– Koszty inwestycji są dzielone pomiędzy franczyzobiorcę, centralę sieci oraz producentów – dodaje Dariusz Wieczerzak. – Zapewniamy franczyzobiorcy szkolenia wdrożeniowe i produktowe, stałą opiekę operacyjną po otwarciu salonu i wspólną promocję placówki.
Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł. Opłata miesięczna to 1 tys. zł, niezależnie od osiąganych obrotów. Według szacunków franczyzodawcy, salon staje się rentowny – w zależności od wielkości miasta oraz samej lokalizacji – w ciągu trzech do sześciu miesięcy. Na zwrot z inwestycji trzeba czekać średnio od dwóch do trzech lat.
WIZYTÓWKA MARKI BLU
Sieć salonów z wyposażeniem łazienek.
- miasta od 20 tys. mieszkańców
- opłata wstępna 20 tys. zł
- opłata miesięczna 1 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

