Franczyza tylko dla kobiet
Agnieszka Wojewoda zrezygnowała z prowadzenia wymyślonego przez siebie biznesu i postawiła na franczyzę. W jaką markę zdecydowała się zainwestować?
Agnieszka Wojewoda, specjalistka rozwodowa w Centrum Rozwodowym Kobieta i Rozwód to doświadczona bizneswoman. Zanim zdecydowała się na franczyzę Kobiety i Rozwód, miała firmę sprzedającą ekskluzywne produkty wyposażenia wnętrz w centrach handlowych, zatrudniała duże zespoły pracowników. Biznes sprzedała i zaczęła poszukiwania nowego zajęcia.
– Chciałam znaleźć biznes, której prowadzenie nie będzie tak stresująca, jak mojej dotychczasowej firmy, a poza tym zapewni mi stabilność finansową. To był 2017 rok. Wzięłam udział w Targach Franczyzy i od razu zauważyłam markę Kobieta i Rozwód. Przychodziłam na targi codziennie przez trzy dni, a ostatniego dnia zdecydowałam się na podpisanie umowy rezerwacyjnej – opowiada Agnieszka Wojewoda.
Mimo doświadczenia, nauka od zera
Ze swojej decyzji jest bardzo zadowolona. Co prawda musiała się wszystkiego nauczyć, ponieważ kompetencje, które wykorzystywała w swoich poprzednich biznesach nie pokrywały się.
– Nie byłam ani prawnikiem, ani psychologiem. Posiadłam jednak niezbędną wiedzę i cały czas się uczę, poszerzam swoje kompetencje. Najpierw zostałam specjalistą rozwodowym, potem zdecydowałam się zdobyć kwalifikacje mediatora, a w zeszłym roku dodatkowo zostałam terapeutą – mówi Agnieszka Wojewoda.
Dodaje, że praca zapewnia jej utrzymanie oraz daje poczucie, że realnie niesie komuś pomoc w trudnych sytuacjach.
– To jest aspekt, którego w moich poprzednich biznesach nie doświadczyłam – mówi Agnieszka Wojewoda.
Firma Kobieta i Rozwód zajmuje się pomaganiem kobietom, które znalazły się w trudnych sytuacjach. Dysponuje szerokim spektrum specjalistów – od prawników, przez terapeutów, psychologów, psychiatrów, mediatorów po detektywów.
– Pomagamy kobietom w różny sposób – od ratowania związku przez postępowanie mediacyjne, po trudne sądowe sprawy. W przypadku tych ostatnich pomagamy także zebrać dowody – mówi Agnieszka Wojewoda.
Klientka w pierwszej kolejności spotyka się z koordynatorem biura.
– Moim zadaniem jest poznanie jej sytuacji i zaproponowanie naszego autorskiego planu działania, który jest dostosowany do potrzeb klientki. Czasami warto zacząć od prawnika, czasami od terapii, wszystko zależy od indywidualnej sytuacji. Bywa też tak, że od razu przechodzimy na pracę na wielu frontach – opowiada Agnieszka Wojewoda.
Dodaje, że im wcześniej kobieta się zgłosi, tym efektywniej można jej pomóc i zaoszczędzić niepotrzebnego stresu.
Tylko kobiety w szeregach
Marka Kobieta i Rozwód pracuje wyłącznie z kobietami – franczyzobiorcą nie może zostać mężczyzna. Przy tym mile widziane są kobiety, które mają za sobą doświadczenie z rozwodem, ale nie jest to warunek konieczny. Natomiast wśród klientów zdarzają się mężczyźni.
– Też im pomagamy, ale nie reprezentujemy ich w sądzie – mówi Agnieszka Wojewoda.
Dodaje, że kobiety, które znalazły się w trudnej sytuacji, najlepiej czują się, kiedy dostają pomoc od kobiet. Mogą wtedy liczyć na pełną empatię i zrozumienie.
Zdaniem Agnieszki Wojewody, dużym plusem prowadzenia biznesu pod marką Kobieta i Rozwód, jest także to, że jest to biznes covidoodporny.
– Niezależnie od tego, czy mamy pandemię czy inflację, pewne problemy rodzinne nie mogą czekać. Dlatego taka pomoc jest niezbędna w każdym czasie – tłumaczy Agnieszka Wojewoda.
Ponadto w czasie pandemii pewne problemy stały się bardziej widoczne.
Dlatego firma klientek ma coraz więcej, a jej obroty rosną.
– Problemy były zawsze, tylko często zamiatano je pod dywan. W momencie, kiedy wszyscy nagle zaczęli pracować i uczyć się w domu, nie było gdzie uciec i konfliktowe małżeństwa musiały zacząć szukać pomocy – mówi Agnieszka Wojewoda.
Pandemia sprawiła także, że wiele elementów współpracy przeniosło się w świat onlin.
– Przez internet prowadzimy postępowania mediacyjne i terapie – mówi Agnieszka Wojewoda.
Dzięki temu z pomocy firmy Kobieta i Rozwód mogą skorzystać również osoby, którym trudniej dojechać bezpośrednio do placówki firmy.
WIZYTÓWKA FIRMY KOBIETA I ROZWÓD
Firma zajmuje się pomaganiem kobietom, które znalazły się w trudnych sytuacjach.
- liczba placówek franczyzowych – 18
- kwota inwestycji – 39 tys. zł netto dla masterfranczyzobiorczyń, 28 tys. zł netto dla przedstawicielek
- opłaty miesięczne – 1 tys. zł netto dla materfranczyzobiorczyń, 500 zł netto dla przedstawicielek
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

