Biznes po macierzyńskim

Dobra opieka
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Edyta Gołaszewska, franczyzobiorczyni marki DepilConcept prowadzi swój gabinet w Pruszkowie. To był pomysł na biznes, który znalazła po kilku latach spędzonych na urlopie macierzyńskim.

– Wcześniej pracowałam w korporacji, ale wiedziałam, że nie chcę tam wracać. Mam troje dzieci i potrzebowałam zajęcia, które zapewni mi więcej swobody i elastyczność – opowiada Edyta Gołaszewska.

Bez doświadczenia

Pomysł na otwarcie salonu marki DepilConcept podsunął jej mąż. Kiedy spotkała się z prezesem firmy, wiedziała już, że chce wejść w ten biznes.

– Dostałam szczegółowe informacje na temat tego, ile potrzebuję na start, jakie koszty muszę ponieść i jakich zysków mogę się spodziewać. To wszystko zostało mi zaprezentowane bardzo konkretnie i rzetelnie – opowiada Edyta Gołaszewska.

Jej jedyną obawą było to, że nie miała doświadczenia w branży beauty.

– Nie jest jednak ono konieczne. Wystarczy stworzyć dobry zespół, który ma doświadczenie w tej branży. Z kolei franczyzobiorca jest solidnie szkolony w zakresie umiejętności praktycznych, organizacyjnych, operacyjnych i dotyczących finansów. Moje szkolenie trwało tydzień i było bardzo intensywne – zapewnia Edyta Gołaszewska.

Swój salon otworzyła w styczniu 2020 roku, tuż przed pandemią. Nie zdążyła zbudować odpowiedniej bazy klientek, kiedy musiała zamknąć salon z powodu lockdownu. Trudniejszy czas udało się jednak przetrwać bez szwanku.

– Wszystko dzięki temu, że franczyzodawca na początku pandemii zapewniał swoim partnerom ogromne wsparcie. Było mnóstwo akcji pomocowych i marketingowych – mówi Edyta Gołaszewska.

Work-life balance

Dzisiaj jej salon jest rentowny i zapewnia stabilny przychód. W dodatku jest to praca, którą Edyta Gołaszewska może łączyć z życiem rodzinnym. Jej zdaniem DepilConcept to idealny biznes dla kobiet, bo to ich w największym stopniu dotyczy problem niechcianego owłosienia.

– Kobiety najlepiej rozumieją potrzeby innych kobiet w tym zakresie – mówi Edyta Gołaszewska.

Dodaje, że tym, co ją dodatkowo zmotywowało do otwarcia biznesu pod szyldem DepilConcept jest wsparcie ze strony franczyzodawcy.

– Z mojego punktu widzenia otwarcie salonu pod znanym szyldem to mniej ryzykowny biznes niż gdybym miała samodzielnie zaczynać od zera. Wydaje mi się, że to ma duże znaczenie dla wielu kobiet, szczególnie tych, które mają rodzinę – mówi Edyta Gołaszewska.

Jej zdaniem franczyzodawca DepilConcept wyjątkowo dobrze dba o swoich partnerów. W razie jakichkolwiek problemów można się kontaktować z opiekunem. Nie ma też kłopotu z urządzeniami, które w każdej chwili mogą potrzebować naprawy albo serwisu.

– Mamy wsparcie serwisowe i opcję w przypadku awarii otrzymania urządzenia zastępczego już następnego dnia. To wszystko działa bardzo sprawnie. Dzięki temu nie muszę się martwić, komu mam zlecić wymianę lampy czy inne prace serwisowe – tłumaczy Edyta Gołaszewska.

Dzisiaj jej salon z jednym urządzeniem do trwałej depilacji generuje miesięcznie przychody na poziomie 40-60 tys. zł. Cały czas powiększa bazę klientek i rozwija swój biznes. Planuje również wprowadzenie kolejnego urządzenia do drugiego gabinetu w salonie, w celu zwiększenia jego obrotów. Średnia miesięczna przychodów w całej sieci DepilConcept w 2021 roku wyniosła 56,8 tys. zł.

DepilConcept ma już 57 gabinetów. Każdego miesiąca obsługują one ponad 16 tys. klientek.  

WIZYTÓWKA DEPILCONCEPT

  • Minimalna kwota inwestycji: 79 700 zł netto
  • liczba gabinetów franczyzowych: 57
  • lokalizacja: głównie miasta powyżej 40 tys. mieszkańców
  • optymalna wielkość lokalu: 60-70 m2
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €