Studio Figura przyciąga kobiety
Większość franczyzobiorców sieci Studio Figura to kobiety. Co spowodowało, że zdecydowały się otworzyć akurat ten biznes?
Studio Figura działa w branży modelowania sylwetki. Firma ma 380 gabinetów w Polsce i 1500 na świecie. Niedawno weszła na rynek Stanów Zjednoczonych i Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Szansa dla Pań
Większość gabinetów pod szyldem Studio Figura prowadzą kobiety.
– Od kilku lat zauważamy wyraźny wzrost męskich właścicieli lub inwestorów, jednak do tej pory 90 proc. to kobiety. Odnajdują się one tak dobrze w tym biznesie, ponieważ jest to firma prowadzona przez kobiety dla kobiet – tłumaczy Natalia Janiak, menedżer działu PR w Studiu Figura.
Dodaje, że w siedzibie głównej Studio Figura większość pracowników stanowią kobiety, które pomagają innym kobietom otworzyć swój własny biznes. Te z kolei wspierają panie w walce o piękną sylwetkę i odmianę swojego życia.
– W tym biznesie niezbędna jest wrażliwość, umiejętność budowania relacji, empatia i dużo odwagi. A tych cech kobietom nie brakuje – mówi Natalia Janiak.
Twierdzi, że często kobiety, które pojawiają się na podpisaniu umowy franczyzowej, są zamknięte w sobie i brakuje im pewności siebie. A kilka miesięcy po otwarciu gabinetu zmieniają się w osoby tryskające energią, pewnością siebie i profesjonalizmem.
– Mamy multiwłaścicielki, które prowadzą dwa studia i więcej a kilka lat temu nie czuły się pewnie na przysłowiowym etacie – mówi Natalia Janiak.
Pełne wsparcie
Studio Figura to biznes, który wymaga zaangażowania, chęci do nauki i pracy. Franczyzobiorcy, którzy nie mają wykształcenia w zakresie fitnessu, kosmetologii i dietetyki, są doszkalani na każdym kroku. Firma poprowadzi każdego partnera za rękę, od pomocy w wypełnieniu formalności po obsługę klienta.
– To jest gotowy koncept, w którym można dostać wsparcie i potrzebną energię. Kobiety wiedzą, że mogą na nas liczyć a w grupie prawie 400 właścicielek wzajemne wsparcie to wielki atut – mówi Natalia Janiak.
Inwestycja początkowa we współpracę ze Studio Figura to 25 tys. zł. To opłata, która jest przeznaczona na rezerwację lokalizacji, szkolenia, projekt lokalu i licencji na logo. Koszt miesięczny to jedyne 267 zł miesięcznie. Do tego dochodzi 130 zł, które jest kosztem platformy Studio Figura. Urządzenia można leasingować. Miesięczna rata leasingowa zależy od zestawu urządzeń i wynosi pomiędzy 3-4,5 tys. zł brutto miesięcznie. Firma nie partycypuje w zyskach partnerów. Duży nacisk kładzie na marketing.
– Mamy własny program w pytaniu na śniadanie oraz szereg różnych kampanii marketingowych w ciągu roku – mówi Natalia Janiak.
WIZYTÓWKA STUDIO FIGURA
Firma działa w branży modelowania sylwetki.
- Kwota inwestycji: 35 tys zł netto
- Miesięczne opłaty: 267 zł netto + 145 zł netto
- Liczba gabinetów: 450
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


