Polska marka rusza za granicę

Polacy polubili masaże
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Piotr Buchalski, właściciel sieci Orient Massage, Thai Organic i Pijalni Ziół Natura Organica ubiegły rok i początek 2022 roku zalicza do udanych. W 2021 roku pod marką Orient Massage i Thai Organic powstało 20 salonów i 21 Pijalni Ziół Natura Organica. Natomiast na przełomie marca i kwietnia 2022 roku na rynku pojawi się kolejnych dziewięć placówek. – Mamy podpisanych dziewięć kolejnych umów franczyzowych na nowe salony, w tej chwili jesteśmy na etapie remontu i przygotowania ich do otwarcia – mówi Piotr Buchalski.

Sieć się powiększa

Nowe placówki powstaną w Mińsku Mazowieckim, Legnicy, Wałbrzychu, Poznaniu, Rzeszowie, Krakowie, Radomiu, Katowicach oraz trzeci salon w Łodzi. Zdaniem Piotra Buchalskiego, Łódź udowadnia, że większe miasto pomieści więcej niż jedną placówkę. Model biznesowy sprawdza się w miejscowościach już od 30 tys. mieszkańców. W większych miastach może funkcjonować kilka salonów, które w żaden sposób nie stanowią dla siebie konkurencji. W Warszawie funkcjonują obecnie cztery salony, w Łodzi powstaje właśnie trzeci, a właściciel sieci uważa, że jest miejsce w tym mieście dla kolejnych 4-6 placówek.

W 2022 roku franczyzodawca zamierza otworzyć w Polsce kolejnych 20-30 salonów, a także rozpocząć rozwój za granicą. – Na koniec tego roku będziemy mieli już 50-60 salonów w Polsce. Wkrótce uruchamiamy pierwszy salon franczyzowy w Niemczech, a niedługo później kolejne pilotażowe placówki w innych krajach europejskich. Salony Orient Massage i Thai Organic są w Polsce bardzo dobrze przyjmowane. Polacy przekonali się do regularnego korzystania z usług masażu. Klientami salonów są osoby w różnym wieku, mężczyźni i kobiety. Świetne wyniki i zdecydowana pozycja lidera rynku w Polsce spowodowały, że postanowiliśmy rozpocząć ekspansję za granicą – mówi Piotr Buchalski.

Franczyza pachnąca kawą

W tym roku na polskim rynku pojawi się też nowy koncept – Palarnie Kawy Africa Organic. Będzie funkcjonował jako część salonów masażu Orient Massage i Thai Organic oraz niezależnie. – Nawiązaliśmy współpracę z wiodącymi plantatorami kawy w Afryce. Kawę będziemy sprowadzali bezpośrednio od tamtejszych producentów i rzemieślniczo wypalali na miejscu w Polsce. Postanowiliśmy rozwijać koncept zgodnie z zasadą Fair Profit for Africa, zostawiając znaczną część zysków w Afryce. Uważam, że należy wspierać tamtejszą społeczność i środowisko naturalne, z którego czerpiemy korzyści finansowe – mówi Piotr Buchalski. Przedsiębiorca wybrał kawę afrykańską, ponieważ jego zdaniem, to najwyższej jakości kawa z najbardziej wyrazistymi nutami owocowymi. To także kawy najzdrowsze, ponieważ pochodzą z naturalnych plantacji, które nie używają pestycydów w odróżnieniu np. od popularnych kaw brazylijskich.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €