Szybki rozwój slow biznesu
W 2022 roku na rynku pojawi się 30-40 nowych salonów masażu pod marką Orient Massage i Thai Organic w Polsce, a sieć wystartuje z ekspansją na rynki zagraniczne.
– Będziemy uruchamiać placówki Orient Massage i Thai Organic, a także Pijalnie Ziół Natura Organica, które mogą działać w ramach salonów masażu lub niezależnie jako poczekalnie salonów fryzjerskich, kosmetycznych, spa itd. – mówi Piotr Buchalski, franczyzodawca i założyciel sieci Orient Massage, Thai Organic i Pijalni Ziół Natura Organica.
Franczyzodawca zamierza zacząć realizację planów jeszcze w pierwszym kwartale 2022 roku. Wszystko zależy od dobrego przygotowania do ekspansji zagranicznej. Jak twierdzi Piotr Buchalski, różne kraje mają odmienne regulacje w zakresie zatrudniania obcokrajowców, a biznes oparty jest na terapeutkach z Bali i Tajlandii. – Prowadzimy rozmowy z potencjalnymi partnerami w Niemczech, Francji, Czechach i na Ukrainie. W tym roku zamierzamy otworzyć pilotażowe salony Orient Massage i Thai Organic na kilku rynkach zagranicznych. Wszystkie badania i analizy pokazują ogromny potencjał dla naszych konceptów. Widzimy szanse, aby w ciągu kilku lat stać się największą siecią spa w Europie. Ale podchodzimy do tego spokojnie i z chłodną głową. Tworzymy zespół, sprawdzamy wszelkie aspekty prawne oraz ryzyka i stopniowo realizujemy przyjętą strategię – przyznaje Piotr Buchalski.
Rozwój w kraju
W Polsce natomiast, franczyzodawca uruchomił dotychczas 20 salonów franczyzowych. 17 działa pod marką Orient Massage, siedem należy do Thai Organic i 21 Pijalni Ziół Natura Organica. Firma ma podpisane już kolejne umowy na placówki, które zostaną uruchomione na początku roku. W 2022 roku zostanie uruchomionych 30-40 nowych salonów. – Zainteresowanie naszą franczyzą jest bardzo duże, ale ważniejsze od dynamiki rozwoju są dla nas dobre lokalizacje i jakość salonów – zapewnia Piotr Buchalski.
Salony Orient Massage i Thai Organic oferują orientalne masaże wyspecjalizowanych masażystek z Bali i Tajlandii, które uchodzą za najlepsze na świecie. Personel składa się z masażystek wyłącznie z udokumentowaną wiedzą, certyfikatami i świadectwem ukończenia szkół masażu na Bali i w Tajlandii. Wraz z ekspertami sieci wdrożyły program budowy naturalnej odporności organizmu, opierając się na filozofii dalekowschodniej, czerpiąc z niej niezwykle bogatą gamę metod i terapii wpływających na nasze zdrowie, wygląd i wewnętrzną harmonię. – W salonach tworzymy unikatową atmosferę. Muzyka, zapach, kosmetyki naturalnie i aranżacja wnętrz tworzą niepowtarzalną atmosferę – mówi Piotr Buchalski.
W ofercie salonów do wyboru są klasyczne masaże i zabiegi upiększające, regenerujące i relaksujące oraz bardziej zaawansowane zabiegi z elementami pasywnej jogi i rozciągania, a także rytualnymi kąpielami.
Orient Massage to holistyczne spa z osobnymi pomieszczeniami dla klientów. Natomiast placówki Thai Organic mają więcej otwartej przestrzeni, a stanowiska do masażu dzielą bambusowe ściany. Inspiracje wnętrz pochodzą z tropikalnej wyspy Bali oraz Tajlandii. Nadano im jednocześnie nowoczesny, świeży, stylowy design ukierunkowany na łagodzenie stresu i odprężenie organizmu. Do aranżacji wnętrz Thai Organic użyto naturalnych materiałów takich jak beton, drewno, bambus czy len. Dominują barwy i tekstury natury.
Pieniądze na salon
Inwestycja w model Orient Massage wynosi od 100 tys. zł do 300 tys. zł. W przypadku Thai Organic, górna granica inwestycji wynosi 250 tys. zł. Natomiast organizacja biznesu pod marką Pijalnia Ziół Natura Organica zaczyna się już od 4 tys. zł.
Według danych firmy miesięczny przychód pojedynczego salonu Orient Massage i Thai Organic wynosi od 30 tys. zł do 100 tys. zł.
Proces przygotowania placówek do uruchomienia trwa od jednego do trzech miesięcy. Tyle zajmują formalności związane z załatwieniem dwuletniej wizy i pozwolenia na pracę dla osób z Bali, a także aranżacja lokalu. Wszystkie kwestie dotyczące procesu rekrutacji masażystek, przelotu, ZUS-u i podatków załatwia franczyzodawca. Orient Massage i Thai Organic zatrudniają pracowników bezpośrednio dla konkretnego franczyzobiorcy. Każda masażystka podpisuje czteroletni kontrakt, z miesięczną przerwą na odnowienie wizy, która przyznawana jest na dwa lata. W takiej sytuacji sieć zapewnia zastępstwo, aby utrzymać pełny komplet zatrudnienia.
Salony Orient Massage i Thai Organic działają w miejscowościach od 30 tys. mieszkańców. Są to miejsca, gdzie nie ma oferty zbliżonej do naszych salonów. Jest więc nisza, którą z powodzeniem wykorzystuje franczyzodawca.
Otwarcie salonu poprzedza szkolenie wstępne i bieżące, które obejmuje zarządzanie biznesem oraz personelem, a także z zakresu wiedzy o produktach, czyli kosmetykach oraz ziołach. Dodatkowo, w trakcie prowadzenia działalności partnerzy mają bieżące wsparcie koordynatorów sieci.
Częścią salonów Orient Massage i Thai Organic są Pijalnie Ziół Natura Organica, oferujące kolekcje ziół, herbat, napojów, wyciągów i ekstraktów ziołowych o właściwościach prozdrowotnych. Pijalnie Ziół mogą funkcjonować również niezależnie od salonów Orient Massage i Thai Organic. Sprawdzają się w salonach kosmetycznych, fryzjerskich, klubach fitness, hotelach, pensjonatach, sklepach, salonach masażu czy innych miejscach z recepcją.
WIZYTÓWKA ORIENT MASSAGE
- koszt inwestycji: 60-300 tys. zł
- liczba salonów: 13
WIZYTÓWKA THAI ORGANIC
- koszt inwestycji: do 250 tys. zł
- lokalizacja: miasta powyżej 15 tys. mieszkańców
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...

