Biznes na wyspie
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
Od marca w Galerii Mokotów w Warszawie działa wyspa handlowa NEONAIL, przygotowana według zupełnie nowej aranżacji.
– Jest to pierwsza wyspa w nowym formacie, nawiązującym do aktualnych trendów i designu w duchu eco – informuje Rafał Lądowski, dyrektor handlowy Cosmo Group, właściciela marki NEONAIL. – Postawiliśmy na modne wzornictwo w naturalnym stylu. Będziemy sukcesywnie wymieniać już działające wyspy. Docelowo zależy nam na ujednoliceniu naszej sieci w galeriach handlowych. Do końca czerwca 2022 kolejne punkty handlowe w tym formacie powstaną w Galerii Jurajskiej, Galerii Warmińskiej i łódzkiej Manufakturze.
Własne stoisko
Franczyzobiorcą może zostać każdy, kto jest gotowy, by prowadzić działalność gospodarczą i posiada kapitał inwestycyjny na kupno stoiska i jego zatowarowanie. Mile widziane jest zainteresowanie branżą kosmetyczną. Koszt zakupu wyspy handlowej rozpoczyna się od 40 tys. zł i zależy od jej wielkości. Dodatkowo wydatki to kupno kasy fiskalnej, komputera, systemu sprzedażowego oraz koszty zabezpieczenia umowy najmu (kaucja dla centrum handlowego).
– Szczegółowe warunki finansowe oraz szacowaną wartość pierwszego zatowarowania przedstawiamy zainteresowanym franczyzobiorcom podczas spotkań, na których omawiamy funkcjonowanie wspólnego biznesu – dodaje Rafał Lądowski. – Nie pobieramy żadnych opłat miesięcznych, marketingowych, licencyjnych. Raz do roku franczyzobiorca ponosi symboliczną opłatę za korzystanie z systemu franczyzowego.
Stoiska NEONAIL powstają w galeriach handlowych.
– Poszukujemy miejsc z potencjałem, w dobrych lokalizacjach, najchętniej z dużym przepływem klienta pieszego, ale również dobrym dojazdem do punktu. Bierzemy pod uwagę m.in.liczbę mieszkańców danej miejscowości, powierzchnię centrum handlowego, ale zwracamy także dużą uwagę na komercjalizację obiektu – podkreśla Rafał Lądowski.
Wsparcie od centrali
Franczyzodawca NEONAIL analizuje potencjał każdej lokalizacji, pomaga w zakupie wyspy, zatowarowaniu, negocjacjach umowy najmu, oferuje gotowy projekt i aranżację stoiska.
– Nie tylko dzielimy się zdobytą wiedzą i know-how, ale również pomagamy w prowadzeniu i rozwoju biznesu. Franczyzobiorca jest zaangażowany w życie marki i bierze udział w ogólnopolskich akcjach reklamowych oraz aktywnościach promocyjnych skierowanych do konsumentek. Właścicielom biznesu oraz jego pracownikom oferujemy cykliczne szkolenia produktowe i sprzedażowe. Prowadzimy też cykliczny system ewaluacyjny. Za pomocą karty kontroli „tajemniczego klienta” wskazujemy elementy do ewentualnej poprawy w funkcjonowaniu i obsłudze butiku. Mamy zbudowaną strukturę osób pracujących w terenie, które wspierają naszych franczyzobiorców – wylicza dyrektor handlowy Cosmo Group.
Rafał Lądowski przyznaje, że także franczyzodawca NEONAIL zauważył zmiany w zachowaniach konsumenckich, spowodowane pandemią – czyli przepływ klientów do kanału online. Wielu przedsiębiorców i ekspertów, także z branży kosmetycznej, zastanawiało się czy zmiana ta jest trwała - co odbiłoby się na spadkach sprzedaży w offline - czy też to tylko czasowe przesunięcie.
– Aktualnie, po trzech miesiącach bieżącego roku, mogę powiedzieć, że widać wyraźny powrót do zakupów w naszych punktach stacjonarnych – podkreśla Rafał Lądowski.
WIZYTÓWKA NEONAIL
Sieć stoisk z produktami do stylizacji i pielęgnacji paznokci.
- 192 wyspy handlowe
- koszt stoiska od 40 tys. zł
- brak opłat miesięcznych
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

