Koncepty do wyboru

Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
od szyldem New York Hot Dog działają punkty sprzedające hot dogi amerykańskie. W nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim będzie ich ponad 40. Mają różne formaty: jako przyczepy gastronomiczne, lokale stacjonarne, wyspy handlowe, wózki mobilne. W większości funkcjonują w galeriach handlowych lub obok nich, ale także przy retail parkach czy w miejscach turystycznych.
– Odżywa też, po pandemicznej przerwie, organizacja eventów firmowych – mówi Damian Gosławski, kierownik działu rozwoju New York Hot Dog. – Dla nas to świetne źródło dochodów. A przy obecnym wzroście cen catering w postaci naszego punktu mobilnego jest najtańszy i jednocześnie atrakcyjny np. na plenerowej imprezie.
Najtańszym formatem franczyzowym jest wózek z hot dogami. Jego koszt to ok. 20 tys. zł netto. Koszt wyspy handlowej to ok. 50 tys. zł, a na inwestycję w lokal stacjonarny trzeba przeznaczyć minimum 150 tys. zł. W przypadku przyczepy gastronomicznej wydatki zaczynają się od 80 tys. zł netto.
Coś nowego
Ale NYHD to nie jedyny koncept, jaki ma do zaproponowania franczyzodawca.
– W najtrudniejszym okresie pandemii chwilowo wstrzymaliśmy ekspansję. Ale nie marnowaliśmy czasu i opracowaliśmy dwa nowe koncepty – zdradza Damian Gosławski.
Pierwszy z nich to lodowa marka Lód Miód. To lody rzemieślnicze, oparte na naturalnych składnikach. - Są robione np. z prawdziwych pistacji, czy sycylijskich pomarańczy – podkreśla Damian Gosławski.
Oprócz lodów w ofercie jest także świeża lemoniada. Koncept powstał pod koniec ubiegłorocznego sezonu letniego, a w tym roku ma ruszyć już pełna parą.
– Mamy food trucka, przygotowanego na bazie citroena HY z 1989 roku, który jest bardzo charakterystycznym i klimatycznym autem – mówi Damian Gosławski. – Ale franczyzobiorcom proponujemy też inne formaty, np. wyspy handlowe czy lodziarnie stacjonarne.
Minimalna inwestycja w Lód Miód to 40 tys. zł netto.
Drugi z nowych konceptów franczyzodawcy NYHD opiera się na sprzedaży bubble tea. Format też można wybrać elastycznie – od mobilnego, po stacjonarny. Tutaj minimalna kwota inwestycji jest szacowana na 25 tys. zł netto.
– W przypadku każdego z konceptów zapewniamy m.in. pomoc w wyborze lokalizacji, ciągłość dostaw produktów, własną logistykę, bazę szkoleniową, pełną dokumentację sanepidowską, opiekę marketingową i całościowe wsparcie przez cały okres trwania umowy – wylicza Damian Gosławski.
Wysokość jednorazowej opłaty wstępnej w przypadku konceptów franczyzodawcy NYHD ustalana jest indywidualnie. Opłata miesięczna to 5 proc. od obrotu netto.
WIZYTÓWKA NEW YORK HOT DOG
Sieć punktów z hot-dogami.
- ponad 40 punktów
- miesięczna opłata 5 proc. od obrotu netto
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...