Nietypowa franczyza w nieruchomościach

Agencja inna niż wszystkie
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Centrum Pośrednika cztery lata temu założył Bartosz Suprun. Wcześniej  przez kilka lat pracował w roli pośrednika w sprzedaży nieruchomości. Najpierw w korporacji, a potem zaczął prowadzić własną działalność.

Biznes z potrzeby

Wtedy zauważył, że prowadzenie biura wymaga dużo pracy, która nie jest  stricte związana ze sprzedażą nieruchomości.

– Zaczęły się też do mnie zgłaszać różne osoby, które prosiły mnie o  pomoc w kwestiach formalnych, technicznych i marketingowych prowadzenia takiej działalności – mówi Bartosz Suprun.
Postanowił stworzyć firmę, która osoby prowadzące niewielkie podmioty w tej branży wyręczy w podobnych kwestiach.

– W Polsce działa około 10 tys. biur nieruchomości, a ponad 90 proc. z  nich to małe działalności, zatrudniające do pięciu osób. Większość z nich  najchętniej kwestie formalne czy marketingowe powierzyłaby komuś innemu. Jako Centrum Pośrednika dostarczamy przede wszystkim rozwiązania internetowe i marketingowe. Mamy też platformę, która agreguje różne wydarzenia branżowe, szkolenia i wszystko, co ważnego się dzieje w branży – mówi Bartosz Suprun.

Centrum Pośrednika nie sprzedaje zatem licencji na pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, tylko zapewnia wszelkie usługi niezbędne do  tego, żeby taki biznes prowadzić i rozwijać.
– Zarządzamy eksportami ogłoszeń, przygotowujemy materiały marketingowe, dostarczamy programy do zarządzania biurem nieruchomości i wszystkie usługi, które są potrzebne do tego, żeby prowadzić biuro nieruchomości. Odciążamy partnerów w nudnych, codziennych obowiązkach, dzięki czemu mogą się skupić na pracy z klientem – mówi Bartosz Suprun.

Agencja w 24 godziny

Aby nawiązać współpracę z Centrum Pośrednika trzeba mieć co najmniej dwuletnie doświadczenie w pośrednictwie obrocie nieruchomościami.

– W ciąg 24 godzin można z nami uruchomić biuro nieruchomości, korzystając z własnej marki, ale też pod parasolową marką Centrum Pośrednika – mówi Bartosz Suprun.
Za współpracę trzeba zapłacić co najmniej 199 zł miesięcznie. W tej cenie partnerzy mają dostęp do programu CRM, eksportu ogłoszeń na wspólną stronę i otrzymują biznesowe konto dla firmy z domeną Centrum Pośrednika.

W zależności od potrzeb mogą także dokupować inne usługi, takie jak zarządzanie eksportami ogłoszeń, materiały reklamowe, projekt i druk czy też narzędzia marketingu online.
– Podobny model działania funkcjonuje za granicą, ale w Polsce jesteśmy jedyną firmą z branży nieruchomości, która tworzy sieć partnerów na  takich zasadach – mówi Bartosz Suprun.

Obecnie z Centrum Pośrednika współpracuje ok. 30 firm, w różnym zakresie. Do tej pory firma działała tylko w Trójmieście. W tym roku zaczęła się rozwijać w ogólnopolskiej skali. – Liczę, że do końca roku liczba współpracujących z nami partnerów się podwoi – mówi Bartosz Suprun.
Dodaje, że dużym atutem współpracy z Centrum Pośrednika jest nie tylko możliwość korzystania z różnych narzędzi i rozwiązań, które często nie są dostępne dla jednoosobowych działalności, lecz także wsparcie większego partnera i tym samym większa wiarygodność w oczach klientów. – Dla klientów biuro, które działa w sieci składającej się z kilkudziesięciu firm, jest dużo bardziej wiarygodne, niż jednoosobowa działalność – podsumowuje Bartosz Suprun.

WIZYTÓWKA CENTRUM POŚREDNIKA

  • liczba placówek współpracujących – ok. 30
  • miesięczne opłaty – od 199 zł
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €