Kurier Kolporter

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Kolporter, największy prywatny dystrybutor prasy, wystąpił już o przyznanie koncesji niezbędnej do oferowania usług kurierskich. Jednak aby móc prowadzić taką działalność potrzebne jest centrum telefoniczne. Aby rozpocząć działalność kurierską Kolporter musi posiadać odpowiednie środki.

W Polsce istnieje dużo firm kurierskich mających stabilną pozycjęi wyrobioną już markę. Nasuwa się w związku z tym pytanie: czy Kolporter ma szanse na sukces na tym konkurencyjnym rynku?

– Włączenie do naszej oferty dostarczania przesyłek jest naturalną drogą rozwoju firmy. Pozwoli nam lepiej wykorzystać infrastrukturę i możliwości. Przecież już dzisiaj nasze pojazdy codziennie pokonują trasy między największymi miastami, wożąc prasę i inne towary do sprzedaży detalicznej- mówi Maciej Topolski, pełnomocnik zarządu Kolportera SA.

Więcej: Ziemowit Nowak, Gazeta Wyborcza, 5 lutego 2003, str. 18

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €