Zyski z marketingu

Franczyzodawca z doświadczeniem
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marketing to podstawa. Nie da się dziś wypromować żadnej marki, która nie posiada strony internetowej, nie dba o wysokie pozycjonowanie w wyszukiwarce Google i nie prowadzi kampanii reklamowej w mediach społecznościowych.

Są firmy – jak Agencja Wirtualna – które oferują klientom kompleksową obsługę marketingową i same przy okazji zarabiają. Czym zajmuje się taka Agencja? Tworzeniem i pozycjonowaniem stron internetowych dla firm, a także spotów i filmów viralowych, jak również kreowaniem pozytywnego wizerunku danej marki w na Facebooku czy Instagramie.

– Zawsze wspólnie z klientem ustalamy, jakie rozwiązanie będzie dla niego najkorzystniejsze. Coraz więcej firm zakłada  strony internetowe. Pomagamy uruchomić pierwszą witrynę i odpowiednio ją wypozycjonować. Ważnym wsparciem komunikacji są także profile w mediach społecznościowych, które dzięki naszym radom zapewniają firmom dobry kontakt z klientem – mówi Michał Schnell, właściciel Agencji Wirtualnej.

Lata doświadczeń

Agencja Wirtualna działa na rynku od 15 lat. Natomiast trzy lata temu uruchomiła system franczyzowy. Obecnie posiada trzy jednostki własne oraz 31 punktów prowadzonych przez partnerów Agencji.

Każdy może zostać właścicielem takiej Agencji. Nie musi mieć doświadczenia w branży reklamowej. Firma pomoże mu szybko opanować podstawy marketingu. Warunki przystąpienia do franczyzy są bardzo korzystne, bo nie trzeba spełniać wyśrubowanych wymagań.

– Wystarczy komputer z dostępem do internetu oraz telefon, a także założona działalność gospodarcza lub chęć jej założenia. Nie jest potrzebny lokal biurowy, gdyż bez problemu można pracować z domu. Nasz partner otrzymuje za to same korzyści: dostęp do specjalistycznych szkoleń oraz firmowego know-how, które pozwoli poznać tajniki tego biznesu – podkreśla Michał Schnell.

Nowy partner, który decyduje się na franczyzę, dostaje też własny serwis internetowy, firmowy adres e-mail, narzędzia marketingowe (projekty wizytówek, folderów, ulotek, broszur, teczek), a także gotowe wzory umów sprzedażowych z klientami. Ma do pomocy sztab fachowców – webmasterów, copywritera oraz studio graficzne.

Agencja udostępnia swoje know-how, ale chętnie inwestuje w nowych partnerów biznesowych – zależy jej na ich rozwoju. Zapewnia więc dostęp do szkoleń Google z możliwością uzyskania prestiżowych certyfikatów.

Niskie koszty inwestycji

Przystąpienie do sieci franczyzowej – w zależności od wyboru modelu biznesu – to jednorazowy koszt w graniach 10-20 tys. zł. Utrzymanie działalności nie jest obciążające. – Miesięczny abonament wynosi zaledwie 399 zł netto tytułem opłaty licencyjnej. Daje on dostęp do wszystkich niezbędnych narzędzi pomocnych w pracy i prowadzeniu Agencji – mówi Michał Schnell.

W jaki sposób zarabia się w tym biznesie? – Franczyzobiorcy Agencji czerpią zyski z podpisanych umów. Współpraca z nami różni się od oferty konkurencji, ponieważ u nas przedsiębiorca ma do wyboru dwa warianty franczyzy – zapewnia Michał Schnell.

Pierwszy umożliwia przystąpienie do biznesu na preferencyjnych warunkach finansowych (opłata startowa wynosi 9,9 tys. zł), ale franczyzobiorca musi dzielić się z siecią zyskiem – oprowadza dwudziestoprocentową prowizję od przychodu. Drugi wariant oczekuje od przedsiębiorcy poniesienia wyższych nakładów inwestycyjnych (wstępna opłata rośnie do 19,9 tys. zł), ale jest to opcja bezprowizyjna – cały zysk zostaje w kieszeni właściciela Agencji.

Zarobki średnio trzykrotnie przekraczają koszty i są osiągalne już po dwóch tygodniach funkcjonowania w tym biznesie. Jeśli miesięcznie na utrzymanie firmy franczyzobiorca przeznaczy 5 tys. zł, zarobi na „czysto” 15 tys. zł. Jeśli natomiast koszty wzrosną do 10 tys. zł, dochód analogicznie wyniesie 30 tys. zł. Opłaca się promować innych i w ten sposób pomnażać swój zysk.

 

WIZYTÓWKA AGENCJI WIRTUALNEJ

Sieć agencji marketingowych.

  • Kwota inwestycji: 10-20 tys. zł
  • Liczba placówek własnych: 3
  • Liczba placówek partnerskich: 31
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Konrad Wojciechowski
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €