In.Time idzie jak burza

Duży popyt
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ostatnich latach coraz większą popularność zdobywają treningi, opierającej się na metodzie Electrical Muscle Stimulation (EMS). To alternatywa dla konwencjonalnej siłowni. Polegają one na serii krótkich ćwiczeń z trenerem, z wykorzystaniem urządzeń, które emitują impulsy elektryczne, wspomagające pracę mięśni.

Efektywność i szybka realizacja

Moda na zdrowy styl życia i świadomość wpływu aktywności fizycznej na nasz organizm  sprawiają, że popyt na tego typu usługi stale rośnie.

– Trening EMS to idealna odpowiedź na trendy w branży fitness - w szczególności odpowiada on tym, którzy cenią efektywność połączoną z szybką realizacją. Rosnące tempo życia sprawia, że coraz więcej osób nie ma czasu na kilkugodzinne treningi. Krótki, intensywny trening EMS trafi idealnie w ich potrzeby. Nasi klienci doceniają również możliwość korzystania z przestrzeni do ćwiczeń w sposób bezpieczny i bez kontaktu z innymi ćwiczącymi. W in.Time każdy trenuje sam i otrzymuje indywidualną opiekę na każdej sesji – mówi Kacper Orłowski, właściciel konceptu in.Time.

Pierwsze studio franczyzowe pod marką in.Time ruszyło w kwietniu 2021 r. w Bolechowicach. Już w pierwszych tygodniach działania zyskało sporo klientów. Niespełna rok później ten sam partner otworzyło drugie studio w Wieliczce.

– Kolejne miesiące przyniosły natomiast duże zainteresowanie naszym modelem biznesowym i podpisanie umów franczyzowych na kolejne lokalizacje. Pozyskaliśmy także franczyzobiorcę planującego otworzyć studia in.Time w wielu miastach w Polsce – informuje Kacper Orłowski.

Bieżący rok zaczął się dla firmy intensywnie. W pierwszym półroczu zaplanowane jest otwarcie  dwóch studiów własnych w Warszawie oraz czterech franczyzowych – w Wieliczce, w Tarnowie oraz dwóch we Wrocławiu.

– W kolejnych miesiącach będziemy chcieli skupić się na pozyskiwaniu nowych partnerów franczyzowych i utrzymaniu dynamiki rozwoju na wysokim poziomie. Biorąc pod uwagę duży potencjał treningu EMS jesteśmy przekonani, że to dopiero początek ekspansji marki in.Time – zapewnia Kacper Orłowski.

Dwie opcje współpracy

Franczyzodawca przekazuje partnerom kompletną i sprawdzoną koncepcję prowadzenia studio, dzięki czemu franczyzobiorcy są wyposażeni we wszelkie narzędzia umożliwiające skuteczne zarządzanie na każdej płaszczyźnie działalności.

– Zależy nam przede wszystkim na pozyskiwaniu franczyzobiorców, których celem jest zaangażowanie w rozwój studia i sieci in.Time. Chcemy świadczyć usługi na najwyższym poziomie, dlatego oczekujemy aktywnego prowadzenia biznesu i współpracy pozwalającej na bieżąco reagować na potrzeby rynku – mówi Kacper Orłowski.

Możliwości współpracy są dwie. Pierwsza to jednostanowiskowe studio o powierzchni ok. 40-50 m2. To oferta skierowana jest przede wszystkim do mniejszych miast, a kwota inwestycji zaczyna się od 90 tys. zł. Drugi wariant to studio dwustanowiskowe, które najlepiej sprawdzi się w większych miastach, w lokalach o powierzchni 70-80 m2. W tym wypadku szacowny koszt inwestycji oscyluje w granicach 210 - 230 tys. zł. Zwrot inwestycji następuje po 18-24 miesiącach (w zależności od tego, w jakim okresie studio rozpoczyna swoją działalność). Suma miesięcznych opłat to 7,9 proc. wielkości sprzedaży. Składają się na to dwie opłaty: franczyzowa i marketingowa. W tym roku sieć in.Time będzie liczyła co najmniej 7 studiów własnych i 6 studiów franczyzowych.

WIZYTÓWKA IN.TIME

Sieć studiów treningu EMS.

  • Liczba placówek –  w tym roku 7 salonów własnych  i 6 franczyzowych
  • inwestycja – od 90 do 230 tys.
  • opłata miesięczna – 7,9 proc. wielkości sprzedaży
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €