In.Time idzie jak burza
Pierwsze studio franczyzowe in.Time otworzyło się ledwie rok temu, a w tym roku będzie ich już sześć. Co przyciąga partnerów do treningów EMS?
W ostatnich latach coraz większą popularność zdobywają treningi, opierającej się na metodzie Electrical Muscle Stimulation (EMS). To alternatywa dla konwencjonalnej siłowni. Polegają one na serii krótkich ćwiczeń z trenerem, z wykorzystaniem urządzeń, które emitują impulsy elektryczne, wspomagające pracę mięśni.
Efektywność i szybka realizacja
Moda na zdrowy styl życia i świadomość wpływu aktywności fizycznej na nasz organizm sprawiają, że popyt na tego typu usługi stale rośnie.
– Trening EMS to idealna odpowiedź na trendy w branży fitness - w szczególności odpowiada on tym, którzy cenią efektywność połączoną z szybką realizacją. Rosnące tempo życia sprawia, że coraz więcej osób nie ma czasu na kilkugodzinne treningi. Krótki, intensywny trening EMS trafi idealnie w ich potrzeby. Nasi klienci doceniają również możliwość korzystania z przestrzeni do ćwiczeń w sposób bezpieczny i bez kontaktu z innymi ćwiczącymi. W in.Time każdy trenuje sam i otrzymuje indywidualną opiekę na każdej sesji – mówi Kacper Orłowski, właściciel konceptu in.Time.
Pierwsze studio franczyzowe pod marką in.Time ruszyło w kwietniu 2021 r. w Bolechowicach. Już w pierwszych tygodniach działania zyskało sporo klientów. Niespełna rok później ten sam partner otworzyło drugie studio w Wieliczce.
– Kolejne miesiące przyniosły natomiast duże zainteresowanie naszym modelem biznesowym i podpisanie umów franczyzowych na kolejne lokalizacje. Pozyskaliśmy także franczyzobiorcę planującego otworzyć studia in.Time w wielu miastach w Polsce – informuje Kacper Orłowski.
Bieżący rok zaczął się dla firmy intensywnie. W pierwszym półroczu zaplanowane jest otwarcie dwóch studiów własnych w Warszawie oraz czterech franczyzowych – w Wieliczce, w Tarnowie oraz dwóch we Wrocławiu.
– W kolejnych miesiącach będziemy chcieli skupić się na pozyskiwaniu nowych partnerów franczyzowych i utrzymaniu dynamiki rozwoju na wysokim poziomie. Biorąc pod uwagę duży potencjał treningu EMS jesteśmy przekonani, że to dopiero początek ekspansji marki in.Time – zapewnia Kacper Orłowski.
Dwie opcje współpracy
Franczyzodawca przekazuje partnerom kompletną i sprawdzoną koncepcję prowadzenia studio, dzięki czemu franczyzobiorcy są wyposażeni we wszelkie narzędzia umożliwiające skuteczne zarządzanie na każdej płaszczyźnie działalności.
– Zależy nam przede wszystkim na pozyskiwaniu franczyzobiorców, których celem jest zaangażowanie w rozwój studia i sieci in.Time. Chcemy świadczyć usługi na najwyższym poziomie, dlatego oczekujemy aktywnego prowadzenia biznesu i współpracy pozwalającej na bieżąco reagować na potrzeby rynku – mówi Kacper Orłowski.
Możliwości współpracy są dwie. Pierwsza to jednostanowiskowe studio o powierzchni ok. 40-50 m2. To oferta skierowana jest przede wszystkim do mniejszych miast, a kwota inwestycji zaczyna się od 90 tys. zł. Drugi wariant to studio dwustanowiskowe, które najlepiej sprawdzi się w większych miastach, w lokalach o powierzchni 70-80 m2. W tym wypadku szacowny koszt inwestycji oscyluje w granicach 210 - 230 tys. zł. Zwrot inwestycji następuje po 18-24 miesiącach (w zależności od tego, w jakim okresie studio rozpoczyna swoją działalność). Suma miesięcznych opłat to 7,9 proc. wielkości sprzedaży. Składają się na to dwie opłaty: franczyzowa i marketingowa. W tym roku sieć in.Time będzie liczyła co najmniej 7 studiów własnych i 6 studiów franczyzowych.
WIZYTÓWKA IN.TIME
Sieć studiów treningu EMS.
- Liczba placówek – w tym roku 7 salonów własnych i 6 franczyzowych
- inwestycja – od 90 do 230 tys. zł
- opłata miesięczna – 7,9 proc. wielkości sprzedaży
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
F45 Training
Kluby fitness/siłownie
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

