Marka bije rekordy
W minionym roku średnie obroty salonów DepilConcept w Polsce były na poziomie 60 tys. zł, w tym skoczyły do 94 tys. zł.
W minionym roku średnie obroty salonów DepilConcept w Polsce były na poziomie 60 tys. zł, w tym skoczyły do 94 tys. zł
Kryzys na Ukrainie i wysoka inflacja nie zniechęciły klientek sieci DepilConcept do korzystania z usług trwałej depilacji.
- Wręcz przeciwnie, nasze salony w ostatnim czasie notują rekordowe wyniki. W tym roku odnotowaliśmy najwyższą sprzedaż w całym dziesięcioleciu istnienia naszej marki – mówi Kamil Miciałkiewicz, menedżer do spraw rozwoju sieci DepilConcept Polska.
Reklama to podstawa
W ubiegłym roku średnia sprzedaż w gabinetach franczyzowych zwiększyła się o 56 proc. w stosunku do roku 2020 r.
- Tak dobre wyniki udało się wypracować między innymi dlatego, że nawet w czasie pandemii nie rezygnowaliśmy z kampanii reklamowych. Mniejsze gabinety, działające w pojedynkę, w takich momentach myślą o tym, żeby zaoszczędzić i okroić swoje działania w tym zakresie. My realizujemy działania reklamowe nawet w czasach, kiedy inni ograniczają budżety. Cały czas staramy się docierać do naszych klientów. Dzięki kampaniom w sieci aż 60 proc. nowych klientów pochodziło z internetu – mówi Kamil Miciałkiewicz.
Dodaje, że firma cały czas realizowała też akcje specjalne, zachęcające do otwierania nowych salonów. - Ponadto dajemy duże wsparcie naszym salonom. Co miesiąc analizujemy biznesy franczyzobiorców w sieci i doradzamy jak skutecznie realizować nasze sprawdzone know-how. Jeśli pojawia się problem z wykonaniem wyznaczonego planu miesięcznego, dajemy rekomendacje do osiągnięcia danego celu, które przynoszą szybkie efekty. Poza tym nasze menedżerki regularnie wymieniają się doświadczeniami podczas spotkań online, które odbywają się raz na dwa tygodnie. Jesteśmy w stałym kontakcie z właścicielami, managerami oraz pracownikami przez cały okres współpracy franczyzowej – mówi Kamil Miciałkiewicz.
Bieżący rok zapowiada się jeszcze lepiej niż poprzedni. W kwietniu padł nowy rekord sprzedaży w jednym z salonów. Wypracował on aż 234 tys. zł. Aż 23 salony zakończyły miesiąc z wynikiem powyżej 100 tys. zł. Natomiast średnia sprzedaż w całej sieci wyniosła 94 tys. zł i jest najlepsza od początku działania DepilConcept w Polsce. W poprzednim roku średnie obroty salonów DepilConcpet były na poziomie 60 tys. zł. Bardzo dobry wynik osiągnął też jeden nowo otwarty salon. Już w drugim pełnym miesiącu funkcjonowania wypracował on obroty na poziomie powyżej 80 tys. zł.
- To najlepsze potwierdzenie tego, że ten biznes jest rentowny już od pierwszego miesiąca – mówi Kamil Miciałkiewicz. Kolejny salon, działający niecały rok, jedenasty miesiąc z rzędy notuje obroty powyżej 100 tys. zł.
Dobry czas na biznes
Zdaniem menedżera DepilConcept, nie ma dobrego i złego czasu na otwierania biznesu. Pomimo, że dzisiaj warunki gospodarcze wydają się trudniejsze, to salony DepilConcept bardzo dobrze sobie radzą.
- Najważniejsze jest to, żeby nie wstrzymywać się z decyzją, ponieważ samo otwarcie gabinetu trwa kilka miesięcy. Trzeba znaleźć lokalizację, wyremontować salon, a także zatrudnić i przeszkolić pracowników. Mając wsparcie franczyzodawcy jest to zdecydowanie łatwiejsze i bezpieczniejsze. – mówi Kamil Miciałkiewicz.
W sieci DepilConcept działa już 59 salonów, a kolejne dołączą lada chwila. Do końca roku firma chce ich mieć w sumie 70. Aby nawiązać współpracę z siecią, potrzebny jest wkład własny rzędu ok. 150 tys. zł. Mieści się tutaj opłata licencyjna oraz remont i wyposażenie lokalu. Standardowe opłaty miesięczne to 1500 zł opłaty marketingowej, 1500 zł franczyzowej oraz 500 zł za drugie urządzenie w salonie. Obecnie sieć ma ofertę specjalną dla nowych salonów, która potrwa co najmniej do końca
wakacji. W jej ramach w pierwszym roku działalności nowy salon obowiązuje 1 tys. zł opłaty marketingowej i 1 tys. zł opłaty franczyzowej.
DepilConcept szuka partnerów w miejscowościach powyżej 40 tys. mieszkańców i tam, gdzie nie ma jeszcze salonów tej sieci. Zostało jeszcze także kilka miejsce w większych miastach.
WIZYTÓWKA DEPILCONCEPT
- Kwota inwestycji: 150 tys. zł
- liczba gabinetów franczyzowych: 59
- lokalizacja: głównie miasta powyżej 40 tys. mieszkańców
- optymalna wielkość lokalu: 60-70 m2
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
F45 Training
Kluby fitness/siłownie
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


