Otwieramy salon fryzjerski
Firma Trendy Hair Fashion rozwija się i wprowadza nowe usługi do swoich salonów. Jak zostać franczyzobiorcą tej sieci?
Niepewna sytuacja na rynku i rosnące koszty są wyzwaniem dla wielu firm z różnych branż. Zmagać się z nimi muszą także salony fryzjerskie. Babis Karampotis, który razem z żoną Anną Kulec-Karampotis prowadzi firmę działającą pod markami Tredny Hair Fashion oraz McHair Fast Styling, utrudnienia z tym związane odczuwa na co dzień.
– Rosną koszty utrzymania lokali, nieruchomości i zatrudnienia. Do tego sytuacja na rynku jest niepewna w związku z wojną w Ukrainie – mówi Babis Karampotis.
Sporym problemem na rynku jest dzisiaj zatem brak stabilizacji.
– My mamy ugruntowaną przez lata pozycję na rynku i duże doświadczenie w prowadzeniu sieci franczyzowej, dlatego, przynajmniej na razie, radzimy sobie dobrze, ale też uważnie obserwujemy rynek – mówi Babis Karampotis.
Dodaje, że klientów póki co nie brakuje. Coraz więcej ludzi korzysta z usług fryzjerskich. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni, chcą o siebie dbać i lepiej wyglądać. Ich wymagania i oczekiwania rosną.
– Dlatego wprowadzamy nowe usługi do naszych salonów, takie jak botoks czy nanoplastia – mówi Babis Karampotis.
Zasady współpracy
Trendy Hair Fashion działa na rynku od ponad 30 lat.
– Mamy wieloletnie doświadczenie i know-how, którym dzielimy się z naszymi franczyzobiorcami – mówi Babis Karampotis.
Z każdym zainteresowanym nawiązaniem współpracy z marką, firma prowadzi indywidualne rozmowy. Otwarcie własnego salony fryzjerskiego wymaga dużego poświęcenia i zaangażowania ze strony właściciela lub menedżera.
– To nie jest biznes dla każdego – mówi Babis Karampotis.
Na start potrzeba około 80 tys. zł. Na zwrot inwestycji można liczyć w ciągu dwóch lat. Zarobki różnią się w zależności od zaangażowania. Firma nie ujawnia informacji na temat opłat miesięcznych.
Sieć Trendy Hair Fashion ma obecnie pięć placówek własnych i 60 franczyzowych. W 2021 roku otworzyły się trzy nowe salony. W tym roku w planach są dwa albo trzy kolejne.
Salony sieci Trendy Hair Fashion powstają w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców, a sieci McHair Fast Styling w miejscowościach z liczbą mieszkańców od 10 do 30 tys.
WIZYTÓWKA TRENDY HAIR FASHION
- kwota inwestycji: 80 tys. zł
- liczba placówek: 5 własnych i 60 franczyzowych
ZOBACZ W KATALOGU
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


