Jak otworzyć pizzerię?
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Sieć Da Grasso działa nieprzerwanie od 1996 roku. Ma dziś już blisko 200 lokali.
– W tym roku najwięcej projektów realizujemy na południu kraju, gdzie marka Da Grasso jest numerem jeden w wyborze usług gastronomicznych – podkreśla Magdalena Parfianowicz, menadżer operacyjny Da Grasso.
Dwa formaty lub konwersja
Franczyzodawca rozwija dwa modele lokali. Pierwszy to pizzeria z salą konsumpcyjną, realizująca też równolegle zamówienia na wynos i w dowozie. Minimalna powierzchnia lokalu to ok. 100 m2. Drugi wariant to model ekspres, oferujący tylko sprzedaż na wynos i w dowozie. Te pizzerie najlepiej sprawdzają się na dużych osiedlach większych miast i zwykle mają powierzchnię 70-80 m2.
– Godny odnotowania jest rosnący udział tego formatu w naszej sieci – dodaje Magdalena Parfianowicz. – Znani jesteśmy głownie z tego, że wszystkie dania z naszego menu, a przede wszystkim pizzę dostarczamy do naszych klientów zgodnie z wypracowanymi i powtarzalnymi standardami. Ta strategia wspierana silnymi kampaniami marketingowymi zapewniła nam utrzymanie sprzedaży w kanale delivery w skali całej sieci na bardzo wysokim poziomie.
Da Grasso otworzyło też pierwszą placówkę w ramach nowego projektu franczyzy konwersyjnej. Jest on skierowany do już działających restauracji i lokali gastronomicznych, które poszukują nowych możliwości rozwoju.
– Zaprosiliśmy do współpracy restauratora, dla którego przystąpienie do sieci Da Grasso było właśnie szansą na rozwój jego biznesu – mówi Magdalena Parfianowicz. – Po kilku miesiącach współpracy franczyzobiorca podjął decyzję o otwarciu nowego i większego lokalu pod naszym szyldem.
Szkolenia i nie tylko
Do sieci Da Grasso mogą dołączyć zarówno osoby działające w branży gastronomicznej, jak i ci, którzy żadnego doświadczenia w tym zakresie nie mają.
– Mamy sprawdzony model biznesowy, odpowiedni program szkoleniowy więc nie oczekujemy doświadczenia w branży gastronomicznej – wyjaśnia Magdalena Parfianowicz. – Nasi partnerzy franczyzowi mogą mieć pewność, że będą dobrze przygotowani do prowadzenia pizzerii Da Grasso.
W ramach opłaty wstępnej, która wynosi 12 tys. zł netto, franczyzobiorcy otrzymują pełny know-how, projekty branżowe, pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz cykl szkoleń rozwijających umiejętności zarządcze, rozwiązania e-commers, zakupy centralne, sieci serwisowe, opiekę regionalnego koordynatora ds. franczyzy, działania marketingowe, dostosowane do potrzeb każdego lokalu.
Inwestycja w lokal Da Grasso to, według franczyzodawcy, min. 150 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa jest kwotą stałą, zryczałtowaną i niezależną od wysokości obrotów. Zależy natomiast od wybranego pakietu menu.
– Minimalna kwota miesięcznej opłaty franczyzowej wynosi 1 464,10 zł netto i obejmuje podstawowy moduł oferty, w którego skład wchodzą pizze, startery, sałatki, desery i napoje – informuje Magdalena Parfianowicz. – Nasi partnerzy mają możliwość rozbudowy oferty, poprzez implementację kolejnych modułów.
WIZYTÓWKA DA GRASSO
Polska sieć pizzerii.
- blisko 200 lokali
- kwota inwestycji min. 150 tys. zł
- opłata wstępna 12 tys. zł netto
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

