MAX&MAX na Targach On-line

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Redakcja: Witamy Państwa. O godzinie 10.00 rozpocznie się spotkanie z Wojciechem Dąbrowskim, dyrektorem marketingu Multisoft SA, operatora sieci MAX&MAX i "U szewczyka".

pawwell: Ile kosztuje średnio wystrój takiego sklepu i ile metrów kwadratowych pow. musi mieć minimalnie?
Wojciech Dąbrowski: koszt wyposażenia sklepu w ramach sieci MULTISOFT wynosi ok. 250,- zł/m2 netto. Minimalna powierzchnia sklepu w ramach MAX&MAX to 200 m2, w przypadku sieci sklepów Street MAX w lokalizacjach miejskich to 70 m2.

Joanna: Czy dotychczasowe wyniki - mam na myśli wyniki finansowe - istniejących punktów sprzedaży Max & Max są zgodne z założonym okresem zwrotu kapitału z inwestycji wynoszącym 3-4 lata? A jeśli nie, to jaki to może być okres (średnia dla wszystkich sklepów)?
Wojciech Dąbrowski: W obecnej sytuacji należy założyć maksymalny zwrot z inwestycji w granicach 5-6 lat. Oczywiście w przypadku bardzo dobrych lokalizacji i dobrych warunków najmu okres ten może być zdecydowanie krótszy.

pawwell: Czy planujecie otworzyć swoją placówkę we Włocławku?
Wojciech Dąbrowski: Tak, planujemy otworzyć swoją placówkę we Włocławku.

Ania: Widziałam na Puławskiej sklep Street Max. Czy jest to wasza nowa koncepcja, czy ktoś próbuje was naśladować?
Wojciech Dąbrowski: Tak, jest ton nasza koncepcja eksperymentalna.

Szewczyk: Zarządzacie dwoma sieciami. Czy nie rodzi to problemów np. wzajemnej konkurencji?
Wojciech Dąbrowski: Nie rodzi to problemów ponieważ Klienci, którzy prowadzili dotychczas sklep czy sklepy "U szewczyka" obecnie otwierają salony MAX&MAX. Ponadto oferta w tych sieciach jest zróżnicowana.

Szewczyk: Czy Multisoft planuje inwestycje za granicą?
Wojciech Dąbrowski: Tak, myślimy o inwestycjach zagranicą.

Zofia W.: Czy planujecie otwarcie sieci sklepów z ekskluzywnymi butami?
Wojciech Dąbrowski: Nie zamierzamy tworzyć koncepcji sklepów z ekskluzywnym obuwiem.

Ania: Co się kryje pod pojęciem "koncepcja eksperymentalna"?
Wojciech Dąbrowski: Street MAX jest nową koncepcją sklepów usytuowanych w tylko na najlepszych ulicach handlowych dużych miast. Ponieważ oferta towarowa w tych sklepach będzie na wyższym poziomie, niż w sklepach "U szewczyka" trudno nam jest w tej chwili ocenić jaką sprzedaż będą realizowały Street MAX-y. W związku z powyższym wyniki najbliższego półrocza pokażą czy jest to słuszny kierunek.

Zofia W.: Czy zamierzacie w przyszłości współpracować z sieciami odzieżowymi, np. dyskontami odzieżowymi?
Wojciech Dąbrowski: Na dzień dzisiejszy nie rozpatrywaliśmy takiej możliwości. Może jest to i dobry pomysł?

kaja: Czy jesteście Państwo zadowoleni z lokalizacji sklepów w dużych centrach handlowych? Czy lokalizacja w Wola Park to trafiona inwestycja?
Wojciech Dąbrowski: Inwestycja w WOLI PARK jest jedyną nietrafioną inwestycją.

WIĘCEJ -->

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €