Franczyza na czasie

Biuro może poczekać
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak branża marketingowa odnajduje się dzisiaj na rynku?

Branża social media oraz marketingu internetowego ma się bardzo dobrze. Firmy chętnie przenoszą swoje biznesy do sieci, a w ślad za tym rośnie zapotrzebowanie na profesjonalne usługi marketingu internetowego. Coraz więcej firm decyduje się na outsourcing takich usług, ponieważ wolą powierzyć prowadzenie swoich mediów społecznościowych specjalistom, którzy wiedzą, jak robić to skutecznie.

Z jakimi wyzwaniami muszą się państwo dzisiaj mierzyć?

Największym wyzwaniem jest wysoka inflacja. Dotyka ona wszystkich przedsiębiorstw bez wyjątku i niewątpliwie odbija się na ich funkcjonowaniu. Wpływa na wzrost kosztów usług oraz pracowników. Na szczęście biznes internetowy jest stabilny. Nie odczuwamy istotnych zmian, które negatywnie odbiłyby się na naszej działalności, choć obserwujemy pewne trendy, które pojawiają się w działalności stawiających na nasze usługi firm.

Jeśli chodzi o sytuację w gospodarce i wojnę w Ukrainie, to podobnie jak w czasie pandemii, kiedy wiele firm bankrutowało, my notujemy większe zyski. To dlatego, że firmom bardziej zależy na rozwoju w social mediach oraz na aktywnym marketingu online. W ten sposób mogą bowiem nie tylko pozyskiwać nowych klientów, lecz także umacniać relacje z obecnymi. Jest to szczególnie istotne dla tych spółek, które w związku z sytuacją na Ukrainie czy sytuacją gospodarczą mają pewne problemy – aktywność w sieci i przemyślane działania marketingowe mogą pomóc im zminimalizować straty, a nawet stworzyć nowe możliwości zarabiania.

Czy to dobry czas na otwieranie franczyzy w branży marketingowej? 

Franczyza w naszej branży zawsze jest dobrym rozwiązaniem, także, a może nawet w szczególności, w trudnych czasach, ponieważ jest bezpieczniejsza i niesie za sobą znacznie mniejsze ryzyko porażki. Działalność franczyzowa opiera się na sprawdzonym pomyśle, który okazał się już dobrym sposobem na pewny dochód dla wielu osób. Nie inwestujemy więc w kota w worku. W sieci można ponadto wypracować większy zysk, ograniczając jednocześnie do minimum koszty związane z prowadzeniem działalności, co dla początkującego przedsiębiorcy zawsze jest ważne.

Jakie macie plany na ten rok?

Nasza branża rozwija się bardzo prężnie, a do Social Media Group wciąż zgłaszają się nowe osoby chętne do współpracy. Planujemy zatem otworzyć kolejne jednostki franczyzowe, a dodatkowo mamy zamiar wprowadzić dla naszych obecnych franczyzobiorców dodatkowe szkolenia, które pomogą im działać jeszcze efektywniej.

W swojej pracy wykorzystujemy potęgę social mediów, aby realizować założenia biznesowe współpracujących z nami marek oraz zwiększać ich widoczność w sieci i rozpoznawalność, a także umacniać ich relacje z konsumentami. Cel ten realizujemy na wielu polach, w tym m.in. poprzez aktywne prowadzenie za naszych klientów profili firmowych w mediach społecznościowych. Skupiamy się ponadto na realizacji umiejętnie zaplanowanych strategii marketingowych oraz wdrażamy profesjonalne kampanie reklamowe.

Kto może zostać waszym franczyzobiorcą?

Nasz biznes jest dobry dla każdej osoby, która interesuje się social mediami i wie, jak one funkcjonują. Od  przyszłych partnerów wymagamy prowadzenia działalności gospodarczej lub chęci jej założenia – jest to niezbędne, by stać się franczyzobiorcą Social Media Group. Do codziennej pracy w tej branży potrzebny będzie oczywiście również laptop z szybkim dostępem do Internetu oraz telefon komórkowy. Nie wymagamy natomiast, by nasi partnerzy otwierali biuro stacjonarne. Z powodzeniem swoją działalność prowadzić można z domu, jeszcze bardziej ograniczając w ten sposób koszty. Od naszych przyszłych partnerów nie wymagamy ponadto kierunkowej wiedzy czy doświadczenia w marketingu. Wszystkim naszym franczyzobiorcom gwarantujemy specjalistyczne szkolenia wdrażające.

Rozmawiała Dominika Pronarska

 

WIZYTÓWKA SOCIAL MEDIA GROUP

  • Kwota inwestycji – 20 tys. zł
  • Opłata miesięczna – 300 zł
  • Liczba placówek – 2 własne i 33 franczyzowe
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €