Moda na CBD
Aurati Hemp to nowa marka w branży konopnej. Jej produkty można sprzedawać m.in. w sklepach zielarskich, aptekach, siłowniach czy klubach fitness.
Według ekspertów, w najbliższych latach Polska może być jednym z najszybciej rozwijających się rynków konopnych na świecie. Raport „The Poland Cannabis White Paper” przewiduje, że sprzedaż produktów konopnych nad Wisłą może w 2028 roku osiągnąć poziom nawet 2 mld euro.
Ten trend postanowił wykorzystać Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, tworząc markę Aurati Hemp.
– Polacy coraz bardziej przywiązują wagę do tego co jedzą, jakich kosmetyków używają, poszukują zdrowszych zamienników marketowych produktów. Właśnie z myślą o osobach ceniących sobie zdrowe alternatywy stworzyliśmy brand, jakim jest Aurati Hemp – wyjaśnia Wojciech Goduński. – W wyniku przeprowadzonej analizy potrzeb konsumenckich doszliśmy do wniosku, że produkty konopne są najbardziej pożądanymi w kategorii zdrowy styl życia. Kannabidiol czyli CBD ma bardzo szerokie zastosowanie w odżywianiu oraz wspieraniu pracy całego organizmu. Obserwujemy trendy i widzimy, że obecnie jest to jeden z najlepszych pomysłów na biznes.
Sieć dystrybucji
W ofercie Aurati Hemp są olejki, produkty dla zwierząt, kosmetyki, waporyzatory oraz produkty spożywcze. Są produkowane specjalnie na potrzeby marki, przez producenta posiadającego własne, polskie uprawy konopi oraz laboratorium potwierdzające jakość produktów odpowiednimi certyfikatami. Asortyment jest dostępny w sklepie internetowym, ale Aurati Hemp chce też zbudować ogólnopolską sieć dystrybucji – jednak nie poprzez sklepy z własnym szyldem, ale wychodząc z ofertą do właścicieli różnego rodzaju biznesów.
– Produkty mają szeroką grupę docelową. Asortyment Aurati Hemp doskonale sprawdzi się m.in. w miejscach takich jak: gabinet lekarski, sklep zielarski, apteka, siłownie, kluby fitness, studio urody lub tatuażu, gabinety weterynaryjne, gastronomii – wylicza Wojciech Goduński. – Dystrybutor kupuje od nas towar i zarabia na marży od sprzedaży, uzależnionej od wybranego progu zakupowego. Od naszych dystrybutorów nie wymagamy wyłączności na produkty z tej samej kategorii.
Zdaniem Wojciecha Goduńskiego, produkty konopne to przyszłość handlu.
– Konopie mają ogromny potencjał w niemal każdym obszarze tj. medycyna, żywienie, kosmetologia, weterynaria, sport itd. To co obecnie można zaoferować klientowi, to tylko wierzchołek góry lodowej. Polska tak naprawdę dopiero otwiera się na konopie i cały czas poszerza się oferta, wprowadzana na rynek – uważa właściciel marki Aurati Hemp.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


