Biznes w rytmie pole dance
Franczyzodawca Lejdis Studio twierdzi, że w tym roku sieć najprawdopodobniej powiększy się o kilku nowych franczyzobiorców. Jak zostać partnerem firmy?
Sieć Lejdis Studio działa na rynku od niemal dziesięciu lat. Zaczynała jako małe studio w Łodzi.
– Otworzyliśmy jedną z pierwszych szkół tańca pole ance w Polsce – wspomina Jarosław Tomczewski, właściciel marki Lejdis Studio.
Obecnie w szkołach marki oprócz pole dance, czyli tańca na rurze z elementami akrobatyki, można ćwiczyć również exotic dance, aerial hoop, aerial silks, bungee gym i gym stretch pro.
– Stale dodajemy coś do oferty. Stworzyliśmy również własny system szkoleń instruktorskich. Wyszkoliliśmy wielu instruktorów, którzy uczą w różnych miejscach w Polsce, nie tylko w szkołach naszej sieci – mówi Jarosław Tomczewski.
Oprócz prowadzenia zajęć, w Lejdis Studio organizowane są także warsztaty, sportowe eventy i pokazy kursantów.
W ostatnich latach sieć działa prężnie, pomimo pandemii i zawirowań gospodarczych.
– Miniony i bieżący rok to najlepszy czas zarówno dla nas jako właścicieli, jak i dla naszych franczyzobiorców. Ze względu na to, że Lejdis Studio to szkoły tańca, w czasie pandemii byliśmy zamknięci tylko przez trzy miesiące. Po otwarciu klienci do nas wrócili i pozyskaliśmy wielu nowych. Zainteresowanie naszymi usługami rośnie, ponieważ coraz więcej osób rozumie, jak ważnym elementem zdrowego życia jest uprawianie sportu – tłumaczy Jarosław Tomczewski.
Zapewnia on, że firma chce być pionierem w dziedzinie alternatywnych form fitnessu.
– Śledzimy zagraniczne trendy, nieustannie doszkalamy naszych instruktorów, poszerzamy ofertę zajęciową i staramy się wyprzedzać konkurencję na rynku – mówi Jarosław Tomczewski.
Obecnie w sieci działają dwa własne studia w Łodzi oraz trzy franczyzowe – w Warszawie, Zgierzu i Gdyni.
– Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami w Krakowie oraz Wrocławiu – mówi Jarosław Tomczewski.
W tym roku Lejdis Studio chce pozyskać od dwóch do pięciu nowych franczyzobiorców.
Nowoczesność i wygoda
Lejdis Studio dużą wagę przywiązuje do tego, żeby warunki współpracy dla franczyzobiorców były nowoczesne i dogodne.
– Dlatego mamy rozbudowany dział marketingu, nowoczesny system płatności online oraz używamy aplikacji e-Fitness. Z całego naszego know-how mogą korzystać nasi franczyzobiorcy – mówi Jarosław Tomczewski.
Firma jest też producentem sprzętu sportowego, z czego na dogodnych warunkach mogą korzystać franczyzobiorcy.
Minimalna kwota inwestycji we współpracę z Lejdis Studio to 40 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć zakup specjalistycznego sprzętu. Koszty zależą w tym przypadku od jego liczby. Do wyboru są rurki, koła cyrkowe, szarfy, liny bungee czy też opaski kinetyczne booty killer.
– Natomiast zarobki zależą od wielu zmiennych czynników: wielkości miasta, położenia szkoły i kadry instruktorskiej, więc trudno je oszacować. Jednak zwrot inwestycji następuje najczęściej po 6-8 miesięcach współpracy – mówi Jarosław Tomczewski.
WIZYTÓWKA LEJDIS STUDIO
- liczba placówek – 2 własne i 3 franczyzowe
- miesięczne opłaty – 1 tys. zł
- kwota inwestycji – od 40 tys. zł
- zwrot z inwestycji – 6-8 miesięcy
ZOBACZ W KATALOGU
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

