Semax Intertrade rozwija sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
- Rozważane są następujące lokalizacje: Wrocław, Toruń, Zielona Góra, Łódź, Lublin, Gdańsk, Gliwice, Kraków oraz Częstochowa- powiedział Supermarketowi Polska Mariusz Szeib, prezes Semax-Intertrade S.A. - Obecnie rozwijamy sieć na zasadach franczyzy. Zdecydowaliśmy, że jeśli chcemy przyspieszyć rozwój sieci, jeszcze zanim wyrośnie nam na rynku konkurencja, to nie ma innej drogi.

Osoby, które chciałyby wejść do sieci, muszą zaoferować lokal, który zostanie zaakceptowany przez spółkę. Musi on mieć powierzchnię 300-500 mkw. i charakteryzować się dobrą lokalizacją – blisko ciągów komunikacyjnych, a jednocześnie z dala od głównych ulic handlowych. Semax zamierza unikać centrów i galerii handlowych. Stawia na widoczną z ulicy markę sklepu. Istotnym warunkiem jest także niski czynsz, jako że firma ponosi połowę kosztów funkcjonowania sklepu. Dostarcza też towar we własnym zakresie (zysk jest dzielony po połowie). Koszty wejścia do sieci Semax-Intertrade szacuje na blisko 50-200 tysięcy złotych (w zależności od prac adaptacyjnych).

Obecnie Semax-Intertrade, który funkcjonuje na rynku od trzech lat, ma siedem sklepów: dwa w Poznaniu i po jednym w Zielonej Górze, Gorzowie, Opolu, Ostrowie Wielkopolskim i Kaliszu.

Więcej: Supermarket Polska, luty 2003, str. 11

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €