Jak zarobić na bąbelkach

Format do wyboru
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Bubble tea rozgościła się na polskim rynku. Multi Ice Group, franczyzodawca takich marek jak Lody Bonano czy u Lodziarzy postanowił wykorzystać ten trend i wprowadza na rynek koncept z bubble tea w roli głównej.

– Bubble tea to niezwykle modny, pożądany produkt – uzasadnia Sylwia Ramotowska, opiekun marki BuBu Bubble Tea. – Trend związany z napojami zawierającymi w sobie kuleczki tapioki przyszedł do nas z Tajwanu i szybko zyskał popularność na Zachodzie. W Polsce zaczął wchodzić do menu lokali gastronomicznych, ale my postanowiliśmy uczynić z niego podstawę samodzielnego biznesu, ponieważ widzimy tu ogromny potencjał. Bąbelkowe herbaty są oryginalne i ciekawe, a w sezonie wakacyjnym stanowią alternatywę dla lodów. Dodatkowo BubBu Bubble Tea to koncept wysokomarżowy i niewymagający od franczyzobiorcy dużych nakładów pracy.

Różne formaty i lokalizacje

Oferta punktów BuBu Bubble Tea obejmuje bąbelkowe herbaty z dodatkiem tapioki, czyli tzw. molekularnego kawioru czy inaczej poppingów – delikatnych kuleczek, które pękają w ustach uwalniając smak. Bubble tea podawana jest w wysokich kubeczkach z szeroką słomką. Napój dostępny jest w różnych wariantach: owocowym, mlecznym, w wersji premium (taro i macha) oraz kawowej. W menu punktów są też kawy z ekspresu.

– Nasi klienci docelowi to osoby w każdym wieku – od dzieci, przez młodzież, po dorosłych. Ale w głównej mierze skupiamy się na młodszych gościach, którym picie bąbelkowych herbat przynosi mnóstwo frajdy – wyjaśnia Sylwia Ramotowska.

Franczyza BuBu Bubble Tea proponuje trzy formaty współpracy: lokal stacjonarny, wyspa w galerii handlowej oraz mobilna przyczepa. Minimalny wkład własny potrzebny do realizacji inwestycji to według szacunków franczyzodawcy 25 tys. zł. Przy czym Multi Ice Group oferuje wsparcie w pozyskaniu finansowania w postaci dotacji czy leasingów.

– Współpracujemy w tym zakresie z ekspertami, którzy przeprowadzają franczyzobiorców przez wszystkie formalności – dodaje Sylwia Ramotowska.

Franczyzodawca zapewnia, że BuBu Bubble Tea dobrze sprawdza się w różnej wielkości miastach. Preferowane lokalizacje to: centra, parki i pasaże handlowe, parki rekreacyjne, okolice atrakcji turystycznych, deptaki, plaże i inne tego typu miejsca, zapewniające stały przepływ ludzi.

– Co ważne, posiadamy bazę blisko 300 lokalizacji w całej Polsce, dlatego jeśli franczyzobiorca nie zgłosi się z własną propozycją, może skorzystać z naszych sugestii – podkreśla Sylwia Ramotowska.

Nie ma opłaty za dołączenie do sieci, zaś opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł netto miesięcznie.

Na sezon lub cały rok

Według franczyzodawcy BuBu Bubble Tea można ten biznes potraktować jako całoroczny lub sezonowy – w zależności od decyzji właściciela oraz potencjału danej lokalizacji. Np. wyspa handlowa może przynosić dochody przez cały rok.

– Zyski z każdego punktu szacujemy na ok. 14 tys. zł miesięcznie. Dlatego franczyzobiorcy z powodzeniem mogą traktować swój lokal jako podstawowe źródło dochodu – informuje Sylwia Ramotowska. – Ale równie dobrze może to być biznes dodatkowy, z uwagi na łatwość jego prowadzenia. Nasi partnerzy otrzymują bowiem gotowe menu, dostęp do bazy zaopatrzeniowej i pakiet szkoleń, a także wsparcie dedykowanego opiekuna. Franczyzobiorcy BuBu Bubble Tea są objęci kompleksową opieką od momentu zawarcia umowy przez cały okres współpracy. Mogą liczyć na projekt lokalu, pomoc w adaptacji, zakupie najlepszych, rekomendowanych przez nas urządzeń oraz zatowarowaniu. Dodatkowo przechodzą kompleksowe szkolenie, po którym są w 100 proc. gotowi do prowadzenia działalności. Działamy na wypracowanych standardach współpracy, dzięki czemu proponujemy wyłącznie sprawdzone rozwiązania. Posiadamy ponadto własny dział promocji w mediach społecznościowych, który pomaga franczyzobiorcom dotrzeć z ofertą do szerokiego grona klientów.

Obecnie działa 1 punkt własny marki oraz 3 franczyzowe.

– BuBu Bubble Tea wystartowało w maju tego roku, ale warto zaznaczyć, że stoi za nami ponad 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu marek franczyzowych. Jako Multi Ice Group możemy się pochwalić ponad 300 lokalami, które działają pod różnymi szyldami naszych sieci – dodaje Sylwia Ramotowska.

 

WIZYTÓWKA BUBU BUBBLE TEA

Sieć punktów z bubble tea.

  • 1 punkt własny, 3 franczyzowe
  • min. inwestycja 25 tys.
  • opłata miesięczna 1 tys. zł netto
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €