Street food we franczyzie

Crazy Dog to koncept oparty na sprzedaży hot dogów. Czy się opłaca?
Hot dogi są popularne i proste w wykonaniu. Czy potrzebna jest więc franczyza, żeby otworzyć punkt z hot dogami? Franczyzodawca Crazy Dog, firma Multi Ice Group, uważa, że tak.
– Hot dogi to klasyka street foodu, ale my proponujemy je w bardzo nowoczesnej, odświeżonej odsłonie - mówi Paulina Daniłowicz, opiekun marki Crazy Dog. – Nasze hot dogi to rzemieślnicza bułka, dobrej jakości kiełbaska, chrupiące warzywa oraz starannie dobrane sosy. To oferta premium, która jest odpowiedzią na obecnie panujące trendy. Tym, co wyróżnia nas na rynku są: wysoka jakość produktu, ciekawa identyfikacja wizualna i menu także dla wegetarian czy osób ograniczających spożycie mięsa. Ten koncept spotyka się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów docelowych, którzy doceniają takie podejście do tego popularnego dania.
Oprócz hot dogów w ofercie Crazy Dog są też zapiekanki oraz frytki.
Przez cały rok
Crazy Dog to biznes całoroczny – zarówno lokal stacjonarny, punkt w galerii handlowej, jak i mobilna przyczepa są przygotowane do tego, aby prowadzić ciągłą sprzedaż.
– W każdym przypadku szacujemy, że zyski zaczynają się od 16 tys. zł miesięcznie, dlatego franczyzobiorca może traktować Crazy Dog jako jedyne źródło dochodu – zapewnia Paulina Daniłowicz. – Z drugiej strony może to być także dodatkowa działalność dla przedsiębiorców, którzy posiadają już inną firmę, ale poszukują pomysłu na małą, dochodową gastronomię. To dla nich dobre rozwiązanie, ponieważ otrzymują kompleksowy pomysł na biznes, z całym know how dotyczącym jego prowadzenia. Staramy się, aby nakłady pracy po stronie franczyzobiorców były jak najmniejsze.
Franczyzodawca zapewnia, że Crazy Dog to franczyza dla różnej wielkości miast. Dobrze sprawdza się w okolicach centrów i pasaży handlowych, w parkach, przy plażach, deptakach, promenadach czy w pobliżu popularnych atrakcji turystycznych.
– Jako Multi Ice Group dysponujemy bazą ponad 300 lokalizacji w całej Polsce, dlatego nasi partnerzy nie muszą samodzielnie szukać odpowiedniego miejsca do prowadzenia swojej działalności. Mogą skorzystać z naszych propozycji, sprawdzonych pod kątem potencjału sprzedażowego – dodaje Paulina Daniłowicz.
Trzy formaty
Franczyza Crazy Dog opiera się na trzech formatach współpracy: lokalu stacjonarnym, punkcie w strefie food court w galerii handlowej oraz mobilnej przyczepie gastronomicznej.
Pierwszy z nich, czyli punkt stacjonarny, to propozycja dla przedsiębiorców, którzy posiadają własny lub wynajęty lokal.
– Franczyzobiorca otrzymuje od nas projekt wnętrza oraz wytyczne dotyczące wyposażenia. Wystarczy dokonać adaptacji i można zaczynać sprzedaż – informuje Paulina Daniłowicz.
Podobne wytyczne franczyzobiorcy dostają w przypadku wyspy w galerii handlowej. Natomiast mobilną przyczepę franczyzodawca przygotowuje dla nich pod klucz. Minimalny wkład własny potrzebny do realizacji inwestycji w każdym formacie to 25 tys. zł.
– Warto jednak zaznaczyć, że jako Multi Ice Group współpracujemy z ekspertami, którzy pomagają uzyskać leasingi, dotacje czy kredyty. Dzięki temu nasi partnerzy finansują swoje lokale na dogodnych warunkach i nie muszą dysponować wysokim kapitałem na start – dodaje Paulina Daniłowicz. – Pomagamy w wyborze lokalizacji, adaptacji, zatowarowaniu. Ponadto każdy partner sieci przechodzi szkolenie i otrzymuje podręcznik operacyjny. Może też liczyć na wsparcie dedykowanego opiekuna, który odpowiada na pytania i doradza w wielu kwestiach. Dodatkowo wspólnie działamy nad promocją punktu w mediach społecznościowych, tak aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, a opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł netto miesięcznie.
Zwrot z inwestycji
Franczyzobiorcą Crazy Dog może zostać każda osoba, która jest gotowa do prowadzenia działalności gospodarczej i dysponuje odpowiednimi środkami na sfinansowanie inwestycji. Doświadczenie w gastronomii nie jest wymagane.
– Nasze procedury i rozwiązania są bardzo przemyślane i efektywne, dzięki czemu praktycznie każdy poradzi sobie z otwarciem i zarządzaniem Crazy Dog – zapewnia Paulina Daniłowicz.
Obecnie działa 1 punkt własny oraz 3 franczyzowe Crazy Dog. Jeszcze w te wakacje planowane są kolejne otwarcia. Według franczyzodawcy na zwrot z inwestycji w ten biznes można liczyć po 6-12 miesiącach.
WIZYTÓWKA CRAZY DOG
Sieć punktów z hot dogami.
- 1 punkt własny, 3 franczyzowe
- min. inwestycja 25 tys. zł
- zwrot z inwestycji 6-12 miesięcy
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej