Nie ma lipy na targach

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Targi Franczyza już w październiku. Tylko tam można „dotknąć” wybranego biznesu bezpośrednio rozmawiając z menedżerami i właścicielami firm franczyzowych. Tylko tam można zweryfikować siebie i swoje marzenia o własnej firmie. Dla wielu Polaków to marzenie oznacza firmę gastronomiczną – na Targach Franczyza ta branża będzie szeroko reprezentowana, między innymi przez biznesy Roberta Burneiki i Wojciecha Goduńskiego.

Wojciech Goduński to jedna z najbardziej kolorowych i kreatywnych postaci rynku franczyzowego. Multifranczyzodawca, właściciel kultowych pizzerii Biesiadowo, ale też kurczakowego Western Chicken i kilku innych marek: Western Tortilla, Piramid Pizza, Speedy Romano, Coffeeloffee czy Toy Planet oraz nowych marek w portfolio: Amori Pomodori, Aurati Hemp i Pączki Mamy. Jest z czego wybierać, gdy analizuje się jego koncepty franczyzowe.

– Wystawiamy się na tych targach od kilku lat i w perspektywie kilku kolejnych miesięcy zawsze przekłada się to na otwarcia nowych lokali, ludzie mi ufają – mówi Wojciech Goduński.

Wojciech Goduński to także postać medialna, prowadzi z sukcesem kanał na YouTube  Kopalnia Sukcesu, na którym rozmawia z ludźmi sukcesu i pyta ich, jak powielić ich ruchy na rynku. Wojciech Goduński został partnerem medialnym Targów Franczyza w 2022 roku. Zaproszenie na targi od niego możecie obejrzeć poniżej.

Już 20. raz spotkamy się w Pałacu Kultury i Nauki. Obok doświadczonego w gastronomii przedsiębiorcy pojawi się tam również ważny debiutant: kulturysta, specjalista od ćwiczeń na siłowni i walk MMA zaprezentuje mięsną franczyzę „Burneika Burger”. Ktoś kto zajada „stejki”, musi wiedzieć wszystko o tym, jak przyrządzać mięso. I chociaż w menu nie znajdziemy akurat słynnych „stejków”, to mamy tam cztery rodzaje burgerów pod nazwami nawiązującymi do kultowych tekstów Burneiki: „Hardkorowy burger”, „Nie ma lipy” czy „Jest pompa”. Największy z nich „Hardkorowy” zawiera aż trzy kotlety wołowe (pół kilo mięsa). Ale w menu jest też burger wegański dla delikatnych klientek, które mięsa nie jedzą, ale jedzą solidnie. Jaka będzie odpowiedź McDonald's na franczyzowy koncept Burneiki? Zapytamy na targach, bowiem McDonald's jak co roku też pojawi w Pałacu Kultury i Nauki.

Plan jest napięty i ciekawy: najlepsi franczyzobiorcy odbiorą nagrody w plebiscycie #TopFranczyzobiorca, kandydaci na franczyzobiorców wysłuchają merytorycznych wykładów na seminariach i sami ruszą w obchód stoisk, aby wybrać najlepszy dla siebie pomysł na biznes.

Franczyza pozostaje jedną z najbezpieczniejszych form działalności biznesowej. W Polsce działa ponad 1300 konceptów franczyzowych. Większość z nich, bo aż 80 proc., należy do polskich firm, a 20 proc. to firmy zagraniczne. Na rynku polskim działa blisko 90 tys. franczyzobiorców (polskich małych i mikrofirm na licencji). Najczęściej są to firmy rodzinne. W sumie na rynku franczyzy pracuje blisko milion osób (właściciele razem z pracownikami).

Największe Targi Franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej odbywają się w reprezentacyjnej części Pałacu Kultury i Nauki i zajmują wszystkie sale na parterze. Organizatorem jest firma konsultingowa PROFIT system, a Partnerem Strategicznym sieć handlowa ŻABKA. Odwiedzający mają możliwość dojazdu do Pałacu Kultury i Nauki wszystkimi środkami komunikacji miejskiej: metrem, tramwajem, autobusem i pociągami. Targi będą czynne od 20 do 22 października 2022 w godzinach 10-17 w czwartek i piątek oraz w godzinach 10-15 w sobotę. Bilety dostępne są w kasach przed wejściem w cenie 30 zł oraz online na bilet.franczyza.pl.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €