Nie ma lipy na targach
Coraz więcej ciekawych postaci i konceptów biznesowych zapowiada obecność na Targach Franczyza. Przedstawiamy dwie kolejne: Robert Burneika i Wojciech Goduński.
Targi Franczyza już w październiku. Tylko tam można „dotknąć” wybranego biznesu bezpośrednio rozmawiając z menedżerami i właścicielami firm franczyzowych. Tylko tam można zweryfikować siebie i swoje marzenia o własnej firmie. Dla wielu Polaków to marzenie oznacza firmę gastronomiczną – na Targach Franczyza ta branża będzie szeroko reprezentowana, między innymi przez biznesy Roberta Burneiki i Wojciecha Goduńskiego.
Wojciech Goduński to jedna z najbardziej kolorowych i kreatywnych postaci rynku franczyzowego. Multifranczyzodawca, właściciel kultowych pizzerii Biesiadowo, ale też kurczakowego Western Chicken i kilku innych marek: Western Tortilla, Piramid Pizza, Speedy Romano, Coffeeloffee czy Toy Planet oraz nowych marek w portfolio: Amori Pomodori, Aurati Hemp i Pączki Mamy. Jest z czego wybierać, gdy analizuje się jego koncepty franczyzowe.
– Wystawiamy się na tych targach od kilku lat i w perspektywie kilku kolejnych miesięcy zawsze przekłada się to na otwarcia nowych lokali, ludzie mi ufają – mówi Wojciech Goduński.
Wojciech Goduński to także postać medialna, prowadzi z sukcesem kanał na YouTube – Kopalnia Sukcesu, na którym rozmawia z ludźmi sukcesu i pyta ich, jak powielić ich ruchy na rynku. Wojciech Goduński został partnerem medialnym Targów Franczyza w 2022 roku. Zaproszenie na targi od niego możecie obejrzeć poniżej.
Już 20. raz spotkamy się w Pałacu Kultury i Nauki. Obok doświadczonego w gastronomii przedsiębiorcy pojawi się tam również ważny debiutant: kulturysta, specjalista od ćwiczeń na siłowni i walk MMA zaprezentuje mięsną franczyzę „Burneika Burger”. Ktoś kto zajada „stejki”, musi wiedzieć wszystko o tym, jak przyrządzać mięso. I chociaż w menu nie znajdziemy akurat słynnych „stejków”, to mamy tam cztery rodzaje burgerów pod nazwami nawiązującymi do kultowych tekstów Burneiki: „Hardkorowy burger”, „Nie ma lipy” czy „Jest pompa”. Największy z nich „Hardkorowy” zawiera aż trzy kotlety wołowe (pół kilo mięsa). Ale w menu jest też burger wegański dla delikatnych klientek, które mięsa nie jedzą, ale jedzą solidnie. Jaka będzie odpowiedź McDonald's na franczyzowy koncept Burneiki? Zapytamy na targach, bowiem McDonald's jak co roku też pojawi w Pałacu Kultury i Nauki.
Plan jest napięty i ciekawy: najlepsi franczyzobiorcy odbiorą nagrody w plebiscycie #TopFranczyzobiorca, kandydaci na franczyzobiorców wysłuchają merytorycznych wykładów na seminariach i sami ruszą w obchód stoisk, aby wybrać najlepszy dla siebie pomysł na biznes.
Franczyza pozostaje jedną z najbezpieczniejszych form działalności biznesowej. W Polsce działa ponad 1300 konceptów franczyzowych. Większość z nich, bo aż 80 proc., należy do polskich firm, a 20 proc. to firmy zagraniczne. Na rynku polskim działa blisko 90 tys. franczyzobiorców (polskich małych i mikrofirm na licencji). Najczęściej są to firmy rodzinne. W sumie na rynku franczyzy pracuje blisko milion osób (właściciele razem z pracownikami).
Największe Targi Franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej odbywają się w reprezentacyjnej części Pałacu Kultury i Nauki i zajmują wszystkie sale na parterze. Organizatorem jest firma konsultingowa PROFIT system, a Partnerem Strategicznym sieć handlowa ŻABKA. Odwiedzający mają możliwość dojazdu do Pałacu Kultury i Nauki wszystkimi środkami komunikacji miejskiej: metrem, tramwajem, autobusem i pociągami. Targi będą czynne od 20 do 22 października 2022 w godzinach 10-17 w czwartek i piątek oraz w godzinach 10-15 w sobotę. Bilety dostępne są w kasach przed wejściem w cenie 30 zł oraz online na bilet.franczyza.pl.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej