Porządki w Telepizzy

Dokonana zmiana
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ubiegłym roku polska część sieci Telepizza została przejęta przez Daniela Piekarskiego i Michała Igora Piaseckiego – menedżerów przez lata związanych z Subwayem, a obecnie właścicieli spółki T-Pizza. W ich ręce trafiło 57 punktów franczyzowych i 10 lokali własnych. Teraz sieć liczy 64 restauracje na licencji i tylko jeden lokal własny. W ciągu roku przekształcono 20 punktów franczyzowych w format franczyzowy. Ale to nie wszystko. W ośmiu lokalach doszło do zmiany franczyzobiorcy.

– Systematyczny rozwój sieci to oczywiście jeden z podstawowych celów jaki sobie stawiamy. Równie ważne są dla nas najwyższe standardy działalności wszystkich powiązanych z nami podmiotów. Dotyczy to logistyki, jakości produktów i wyrobów, standardów obsługi klienta i identyfikacji wizualnej. Niestety zdarzały się i zdarzają przypadki, które wymagają zdecydowanej reakcji – tłumaczy Michał Igor Piasecki, prezes zarządu spółki T-Pizza. – Przed kilkoma dniami zakończyliśmy współpracę z franczyzobiorcą  z Warszawy, który nie stosował się do standardów i wymogów sieci – dodaje Michał Piasecki.

Jak informuje spółka chodzi, w tym przypadku, o lokal Telepizzy na obszare strefy Warszawa Ursus. Zawarto tam już umowę z nowym franczyzobiorcą. Po kilkudniowej przerwie lokal został na nowo uruchomiony na potrzebę dostaw, a po przeprowadzeniu remontu będzie on również gotowy do przyjęcia klientów z konsumpcją na miejscu ( generalnie 75 proc. sprzedaży całej sieci to realizacja dostaw pizzy zamówionych telefonicznie i online).

Spółka zawarła też już umowy z franczyzobiorcami na działalność w dwóch nowych lokalizacjach. Restauracje powstaną w Gdańsku i w Markach. W tym drugim przypadku Telepizza planuje testowo uruchomienie, na powierzchni 100 m2 dwóch konceptów w jednej restauracji.

Już wcześniej nowi właściciele zapowiadali, że chcą rozwijać różne formaty lokali: T-Ghost, T-Express czy T-Travel, które operować będą głównie w dostawie lub na wynos, a także duże restauracje z nastawienie na konsumpcję na miejscu – T-Trattoria.

 

WIZYTÓWKA TELEPIZZY

Sieć pizzerii.

  • 1 lokal własny
  • 64 lokale franczyzowe

WEZWANIE DO SPROSTOWANIA NIEPRAWDZIWYCH INFORMACJI I ZAPRZESTANIA NARUSZEŃ DÓBR OSOBISTYCH

W dniu 7 listopada 2022 roku otrzymaliśmy wezwanie od byłego franczyzobiorcy T-Pizza Sp. z o.o. o którym mowa w artykule pt: "Porządki w Telepizzy" wezwanie do opublikowania oświadczenia następującej treści:

"Nawiązując do informacji zawartych w artykule prasowym pt. "Porządki w Telepizzy" informuję, że zawierał on nieprawdziwe informacje, to jest:

- nieprawdziwą informację, że były franczyzobiorca sieci Telepizza działający na terenie warszawskiego Ursusa nie stosował się do standardów i wymogów sieci,

- nieprawdziwą informację, jakoby to niestosowanie się do standardów i wymogów sieci stanowiło podstawę zakończenia współpracy T-Pizza Sp. z o.o. z franczyzobiorcą prowadzącym działalnośc na terenie warszawskiego Ursusa".


Do opublikowanego oświadczenia postanowił ustosunkować się zarząd T-Pizza Sp. z o.o.

"W nawiązaniu do pisma Kancelarii Adwokackiej i Restrukturyzacyjnej Marta Styba z dnia 7 listopada 2022 roku, Zarząd Spółki T-pizza Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, operatora sieci Telepizza w Polsce, w pełni podtrzymuje swoje stanowisko dotyczące powodów i przyczyn rozwiązania umowy ze swoim byłym franczyzobiorcą dotyczącą lokalu na warszawskim Ursusie oraz oświadcza, iż dysponuje kompletną dokumentacją dowodzącą nieprawidłowości, które leżały u podstaw podjęcia wspomnianej decyzji”.

CEO Michał Igor Piasecki

CFO Daniel Piekarski 

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €