Street food z kebabem
Am Am Kebab buduje sieć mobilnych punktów z kebabami. Ile można zarobić w tym biznesie?
Firma Dolci Sapori, do tej pory rozwijająca sieć mobilnych pączkarni, postanowiła rozszerzyć swoje portfolio o koncept z ofertą wytrawną.
– Franczyzobiorcy pytali nas o taki właśnie wytrwany koncept – podkreśla Iwona Gniazdowska, sales manager Dolci Sapori. – I dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie marki Am Am Kebab.
Inwestycja w kebab
Franczyza gastroomiczna Am Am Kebab oparł swoje menu o popularne w Polsce kebaby, w wersji mięsnej, ale też wegetariańskiej.
– Mamy też różne zestawy obiadowe, dobrze sprawdzające się w dostawie, kebab w wersji fitness, o obniżonej zawartości tłuszczu – wylicza Iwona Gniazdowska.
Na razie koncept chce się rozwijać w oparciu o przyczepy gastronomiczne, choć nie wyklucza, że w przyszłości będą otwierane też lokale stacjonarne. Przygotowaniem przyczep zajmuje się centrala. Czeka się na nie 2-3 tygodnie – trafiają do franczyzobiorców gotowe do pracy. Są wyposażone m.in. w opiekacze do mięsa, frytownice, chłodnie, mają zamknięty obieg wody, wentylację, monitoring. Przy ich zakupie można skorzystać z leasingu. Wymagany na początek wkład własny wynosi mniej więcej 35 tys. zł. W tej kwocie zawiera się już także pierwsze zatowarowanie.
Aby postawić taką przyczepę potrzeba 12 m2 powierzchni. Jeśli franczyzobiorca chce, może też ustawić obok ogródek zewnętrzny.
– Mamy dział komercjalizacji, który może pomóc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji – podkreśla Iwona Gniazdowska. – Współpracuje on z zarządcami i właścicielami terenów w całej Polsce. Idealne lokalizacje to duże osiedla, okolice dworców autobusowych i kolejowych, miejsca przy dużych marketach spożywczych. Ale też np. miasteczka studenckie. Studenci to dla nas atrakcyjna grupa klientów, mamy zresztą dla nich specjalne promocje.
Możesz się rozmyślić
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Wysokość miesięcznej opłaty franczyzowej zależy od tego, czy franczyzobiorca sam znalazł lokalizację, czy też skorzystał z pomocy centrali. W pierwszym przypadku to 700 zł, w drugim 1 tys. zł netto. Co istotne, po trzech miesiącach franczyzobiorca może zrezygnować ze współpracy, np. jeśli uzna, że to biznes nie dla niego.
– Wtedy przyczepę może wstawić do nas w komis, a my szukamy dla niej najemcy lub kupca. W ten sposób franczyzobiorca może uzyskać zwrot poniesionych na nią wydatków – dodaje Iwona Gniazdowska.
Franczyzodawca zapewnia, że miesięczne obroty mogą sięgać 59 tys. zł, a czysty zysk po odliczeniu wszelkich kosztów to ok. 12 tys. zł miesięcznie.
Na razie Am Am Kebab dopiero zaczyna budować sieć sprzedaży. W sierpniu otwarto pierwszy punkt.
WIZYTÓWKA AM AM KEBAB
Sieć przyczep gastronomicznych z kebabami.
- wkład własny: mniej więcej 35 tys. zł
- wymagana powierzchnia: ok. 12 m2
- opłata miesięczna: 700 zł lub 1 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży gastronomia
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


