Franczyzy do wyboru
Multi Ice Group we wszystkich swoich konceptach ma łącznie 400 placówek gastronomicznych. Do końca roku ta liczba może jeszcze wzrosnąć.
Multi Ice Group niebawem obchodzić będzie okrągły jubileusz. Blisko 20 lat temu firma otworzyła w Białymstoku pierwsze okienko z amerykańskimi świderkami pod szyldem Lody Bonano. Kilkanaście lat później wprowadziła na rynek nowy koncept - “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich. A w tym roku zadebiutowały kolejne dwie marki: punkty z hot dogami czyli Crazy Dog oraz z bubble tea pod szyldem BuBu Bubble Tea. Aktualnie wszystkie marki Multi Ice Group mają łącznie 400 punktów. Przy czym dwie z nich, czyli Crazy Dog i BuBu Bubble Tea są konceptami całorocznymi. Franczyzodawca spodziewa się więc, że do końca roku ta liczba może jeszcze wzrosnąć.
– W Multi Ice Group możemy mówić o stabilnej sytuacji i na pewno nie mamy przed sobą widma kryzysu – zapewnia Radosław Charubin, prezes Multi Ice Group. – Oczywiście koszty działalności wzrosły, to było nieuniknione, ceny produktów również. Jednak mimo to nasi franczyzobiorcy mają wciąż takie same marże na produktach. Co ważne, w tym trudnym okresie zainteresowanie wszystkimi formami franczyz, jakie są w naszej ofercie, jest bardzo duże. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z tego, że przy tak dużej inflacji opłacają się sprawdzone inwestycje.
Inwestycje i przychody
Każdy z konceptów Multi Ice Group można otworzyć w lokalu stacjonarnym, galerii handlowej lub przyczepie mobilnej. Kwota inwestycji zaczyna się od 12 tys. zł netto.
– W 2023 roku zamierzamy wprowadzić możliwość leasingu lub wynajmu gotowej wyspy pod marką BuBu Bubble Tea w wybranej galerii handlowej. W markach lodowych w przyszłym sezonie planujemy natomiast akcję franczyzy bez opłat franczyzowych – zapowiada Radosław Charubin.
Prezes Multi Ice Group podkreśla, że franczyzodawca stara się ograniczać pracę franczyzobiorców do minimum, zapewniając maksymalne wsparcie ze strony centrali.
– Żadnych remontów, dodatkowych zakupów sprzętu, aranżowania wystroju. Franczyzobiorca otrzymuje wszystko w pakiecie, w maksymalnie krótkim czasie od podpisania umowy. Taka kompleksowość pozwala na szybkie rozpoczęcie działalności, a co za tym idzie czerpanie zysków – zapewnia Radosław Charubin. – Dodatkowo franczyzobiorca zyskuje: pomoc w uzyskaniu finansowania i znalezieniu lokalizacji, gotową dokumentację sanitarną, profesjonalne szkolenia, Każdy otrzymuje opiekę dedykowanego opiekuna na cały okres współpracy, sprawdzone rozwiązania marketingowe i biznesowe, zwiększające obroty punktów a także wypracowane przez lata gotowe rozwiązania logistyczne i organizacyjne.
Według franczyzodawcy średnie miesięczne przychody to od 35 do 50 tys. zł, w zależności od marki.
Trendy w gastronomii
Prezes Multi Ice Group zapewnia też, że franczyzodawca stara się nadążać za aktualnymi trendami.
– W naszej firmie pracuje w sezonie zimowym ponad 100 osób, a w sezonie letnim jeszcze więcej i te wszystkie osoby są do usług naszych klientów franczyzowych. Staramy się cały czas rozwijać, wprowadzać nowości, które pomogą nam, ale też naszym franczyzobiorcom, być bardziej konkurencyjnym na rynku. Aktualne trendy w gastronomii pokazują, jak bardzo istotny jest produkt, jego skład i wartości odżywcze. Stąd w najbliższym czasie skupimy się na produkcie, m.in. wprowadzimy bezcukrowe Bubble Tea – dodaje Radosław Charubin. – Nasza oferta franczyzowa to szybki i naprawdę tani pomysł na pewny biznes, który z pewnością przetrwa trudne czasy. W okresie pandemii wyjścia do restauracji były niemożliwe, teraz odstraszają wysokie ceny. Street food w dobrym wydaniu to dziś szansa dla tych, którzy chcą pracować, dobrze karmić klientów i zarabiać.
WIZYTÓWKA MULTI ICE GROUP
Franczyzodawca marek gastronomicznych.
- 4 marki franczyzowe
- łączna liczba placówek 400
- inwestycja od 12 tys. zł
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

