Sushi na taśmie
Marka Pink Sushi zadebiutowała na rynku w tym roku. Czym się wyróżnia i jaką ma propozycję dla franczyzobiorców?
Pierwszy lokal Pink Sushi ruszył z początkiem października w Rzeszowie. I wystartował całkiem nieźle. – Na przestrzeni na razie niecałego kwartału obserwujemy cykliczny wzrost sprzedaży o 20 proc. – informuje Dawid Kościółek, współwłaściciel restauracji Pink Sushi.
Pink Sushi postawiło na oryginalną w Polsce, ale popularną w Japonii formę serwowania sushi, a mianowicie taśmociąg.
– Taśmociąg z sushi jest tak rozlokowany, że z każdego stolika w restauracji jest do niego łatwy dostęp. Zależy nam, żeby goście, którzy do nas przyjdą mogli szybko i bezproblemowo zjeść świeże i smaczne sushi, które jest już przygotowane do konsumpcji i wybrać takie, jakie im się spodoba. Taka forma poddania właśnie to gwarantuje – wyjaśnia Dawid Kościółek.
Duże miasta
Obecnie marka pracuje nad kolejnymi otarciami – w Katowicach i Kielcach.
– Poszukujemy też odpowiednich lokalizacji w kolejnych miastach, czyli Krakowie i Wrocławiu – dodaje Dawid Kościółek.
Pink Sushi chce otwierać lokale w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Preferowane lokalizacje to miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, tj. galerie handlowe, centra biznesowe, główne ulice, prestiżowe ulice i dzielnice miast. Lokal powinien być dobrze widoczny, najlepiej z dużymi witrynami. Zalecana powierzchnia to powyżej 100 m2.
Jak wyjaśnia franczyzodawca, kwota inwestycji jest uzależniona od powierzchni lokalu, wyposażenia, lokalnych uwarunkowań.
– Generalnie to koszt kilkaset tysięcy złotych – informuje Dawid Kościółek. – Model współpracy zawsze jest tworzony indywidualnie. My jako centrala zapewniamy taśmociąg z pełnym osprzętem, do adaptacji w lokalu.
Ile zarobisz?
U kandydatów na franczyzobiorców mile widziane jest doświadczenie w gastronomii.
– Oczekujemy osobistego zaangażowania w prowadzenie biznesu – dodaje Dawid Kościółek. – Franczyzobiorca otrzymuje od nas cały know how, pakiet szkoleń, analizę i strategię marketingowa, ekonomiczno – finansową. Może liczyć na pełne wsparcie na każdym etapie współpracy
Franczyzodawca zastrzega, że przychody uzależnione są od lokalizacji, powierzchni lokalu oraz miasta.
– Na przykładzie miasta 200-tysięcznego możemy przedstawić estymację z jednego miesiąca działalności. Jest to sprzedaż na poziomie 250 tys. zł i ponad 15 tys. talerzyków z sushi – informuje Dawid Kościółek.
WIZYTÓWKA PINK SUSHI
Sieć lokali sushi.
- liczba lokali: 1
- lokalizacje: miasta od 100 tys. mieszkańców
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

