Cafe Słodziak zaprasza na kawę
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
Cukrem i Solą to koncept rozwijający sieć przyczep gastronomicznych z ciepłymi przekąskami. W menu są m.in.: zapiekanki, frytki belgijskie, frytki z batatów, ziemniaki zakręcone, churrosy, ale też kawy i lody.
– Chcieliśmy wykorzystać nasze doświadczenie właśnie w sprzedaży kawy i lodów, uruchamiając koncept stacjonarnych kawiarni – wyjaśnia Kamil Woźniak,franczyzodawca obu marek. – Naszym dostawcą jest Costa, więc klienci mogą być pewni, że czeka na nich naprawdę dobra kawa, przygotowywana w profesjonalnych ekspresach.
Oprócz kawy, goście Cafe Słodziak mogą też zamówić ciasta, lody, bubble tea. Franczyzodawca zapewnia, że biznes sprawdzi się już w małych, kilkutysięcznych miejscowościach. Jeśli chodzi o format, to do wyboru jest lokal stacjonarny i wyspa kawiarniana, przeznaczona takim miejscom jak np. galerie handlowe.
– Ale możemy też przygotować przyczepę gastronomiczną, jeżeli franczyzobiorca chciałby poprowadzić taki biznes sezonowo – dodaje Kamil Woźniak.
Ile na inwestycję?
Na stacjonarną kawiarnię potrzebny jest lokal o powierzchni min. 50 m2. Ale w niektórych lokalizacjach, jak np. dworce, można otworzyć też mniejszy, już 20-30-metrowy. Franczyzodawca szacuje inwestycję na 80-120 tys. zł.
– Wiele sprzętów franczyzobiorcy otrzymują od nas w użyczenie – informuje Kamil Woźniak. – Np. ciśnieniowy ekspres, młynek do kawy, zamrażarkę do lodów Mini Melts, które mamy w swojej ofercie.
W przypadku wyspy należy liczyć się z inwestycją rzędu 60-100 tys. zł. To koszt z wyposażeniem i ogródkiem. Przyczepa gastronomiczna będzie kosztować 102 tys. zł netto, ale można ja też wydzierżawić. Miesięczne opłaty franczyzowe to 500 zł plus 2,5 proc. od obrotu.
Franczyzobiorcy będą zatowarowywać się za pośrednictwem centrali. Wyjątkiem są ciasta.
– W każdym punkcie przewidujemy też uruchomienie tzw. kącika regionalnego, w którym można sprzedawać np. naleśniki czy gofry. To pozwoli urozmaicić asortyment – zachęca Kamil Woźniak.
Cafe Słodziak umożliwia również współpracę na zasadzie systemu partnerskiego.
– Jeśli ktoś już prowadzi punkt gastronomiczny, np. lodziarnię, może wstawić do niego kącik kawowy i dzięki temu mieć całoroczną ofertę dla klientów – mówi Kamil Woźniak.
W styczniu otwiera się trzeci punkt marki.
WIZYTÓWKA CAFE SŁODZIAK
Sieć franczyzowych kawiarni.
- liczba lokali: 2
- minimalna inwestycja: od 60 tys. zł
- opłaty miesięczne: 500 zł plus 2,5 proc. od obrotu
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

