Przyczepa na wynajem
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Bafra Kebab od lat skutecznie opanowuje sektor sprzedaży outdoorowej w segmencie wytrawnej gastronomii. Model funkcjonuje w miejscowościach już od 2 tys. mieszkańców. Rynek jest chłonny, szczególnie w mniejszych miastach, gdzie gastronomia wciąż nie jest rozwinięta. Podstawową zaleta marki jest mobilność punktów, które działają stacjonarnie, ale posiadają możliwość relokacji. Lokalizację zapewnia franczyzodawca: wyszukuje odpowiednie miejsce pod punkt, negocjuje warunki najmu, podpisuje umowę z właścicielami gruntu i na co dzień z nimi współpracuje. Biznes Bafra Kebab jest tak skonstruowany, by franczyzobiorca mógł poprowadzić więcej niż jeden punkt. Pozwala na to m.in. system IT, który umożliwia zdalne kontrolowanie sprzedaży, stanu kasy i bieżącej sytuacji w punkcie.
Biznes pod klucz
Franczyzobiorca otrzymuje gotowy do pracy biznes pod klucz z pełnym wyposażeniem oraz dostarcza przyczepę do wybranej lokalizacji. Cały biznes zamknięty jest w przyczepie gastronomicznej, która pełni trzy funkcje: sprzedażową, kuchni do przygotowywania posiłków i magazynu.
Spółka zatrudnia ponad 200 osób. – Przy takiej liczbie punktów musi być solidne zaplecze specjalistów, którzy wspierają franczyzobiorców na każdym kroku – wylicza Krzysztof Olesiak. Franczyzobiorca jest „zaopiekowany” przez firmę od momentu podpisania umowy franczyzowej. Najpierw zajmuje się nim opiekun startowy, który przeprowadza franczyzobiorcę przez wszystkie etapy niezbędne do uruchomienia punktu i rozpoczęcia biznesu. Jest to m.in. pozyskanie finansowania, pozyskanie lokalizacji pod prowadzenie biznesu i umówienie szkolenia wprowadzającego do biznesu. Następnie franczyzobiorca otrzymuje opiekuna regionalnego, który wspiera go od momentu przygotowania punktu do otwarcia, w dniu otwarcia oraz przez cały okres trwania umowy franczyzowej.
Franczyzobiorcy przechodzą oczywiście teoretyczne i praktyczne szkolenia wprowadzające do biznesu. Praktyczne trwa pięć dni i odbywa się w realnie działającym na rynku punkcie. Franczyzobiorcy poznają zasady funkcjonowania punktu i obsługi klientów: specyfikę codziennej pracy, począwszy od otwarcia i zamknięcia, funkcjonowania z uwzględnieniem ruchu klientów i natężenia sprzedaży w zależności od pory dnia, a także proces i sekwencję czynności niezbędnych podczas sprzedaży, by optymalizować czas pracy. Natomiast w trakcie prowadzenia biznesu franczyzobiorcy i ich pracownicy szkoleni są online, przy wykorzystaniu specjalnej platformy szkoleniowej. Szkolenia mają formę bloków tematycznych, z których w każdej chwili można korzystać. Przekazywana wiedza dotyczy procedur prowadzenia punktu, sprzedaży, przechowywania produktów oraz obsługi klienta. – Franczyzobiorcy wyposażeni są w kompleksową wiedzę, dzięki czemu szybko stają się specjalistami oraz praktykami i szkolą własnych pracowników – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery, która jest franczyzodawcą Bafra Kebab.
Własna receptura mięs
Bafra Kebab oferuje dania przygotowywane na bazie mięs własnej receptury, stworzonej z wybranymi producentami. – Mięso zawsze miało być naszym wyróżnikiem. Długo testowaliśmy różnego rodzaju mięsa, by ostatecznie wybrać najlepszy rodzaj, z którego teraz produkujemy kebaby i inne dania mięsne – mówi Krzysztof Olesiak. Wszystkie produkty i rozwiązania stosowane w biznesie przechodzą najpierw weryfikację w punktach należących do sieci. Dopiero później, w zależności od rezultatów są implementowane do punktów franczyzowych. W ten sposób firma kontroluje jakość funkcjonowania biznesu oraz produktów i dań oferowanych klientom.
Koszt inwestycji w punkt Bafra Kebab wynosi 35 tys. zł. Reszta kwoty jest leasingowana. Franczyzobiorca otrzymuje gotowy do pracy biznes, w którym punkt pełni trzy funkcje: sprzedażową, kuchni do przygotowywania posiłków i magazynu. Takie rozwiązanie eliminuje koszty związane z remontem i adaptacją punktu do standardów sieci.
– Spółka Sweet Gallery (właściciel konceptu Lodolandia and Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab) jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców i działa zgodnie z zasadami zapisanymi w Kodeksie Dobrych Praktyk Dla Rynku Franczyzy – zapewnia Krzysztof Olesiak.
WIZYTÓWKA BAFRA KEBAB
Sieć punktów gastronomicznych serwująca kebaby.
- kwota inwestycji na start: 35 tys. zł
- liczba placówek własnych: 10
- liczba placówek franczyzowych: 290
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

