Franczyza z bubble tea

Wyspa lub lokal
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Crazy Bubble to sieć punktów serwujących pochodzącą z Tajwanu bubble tea, czyli herbatę z kulkami tapioki, popping boba oraz nata de coco.

– Od blisko roku utrzymujemy szybkie tempo rozwoju, otwierając średnio trzy nowe punkty miesięcznie – informuje Jakub Woźniczka z Crazy Bubble.

Obecnie koncept ma 101 placówek franczyzowych, a licząc razem z punktami partnerskimi cała sieć ma 138 lokalizacji. Crazy Bubble ma też masterfranczyzobiorców na Litwie i w Rumunii, a miesiąc temu franczyzobiorca otworzył pierwszy punkt w Czarnogórze. W lutym marka pojawi się w Estonii.

Franczyzobiorca lub partner

Biznes z Crazy Bubble można prowadzić na wyspie handlowej, albo w lokalu stacjonarnym - przy czym ten pierwszy format jest bardziej popularny. Większość punktów działa w galeriach handlowych, choć marka ma też lokalizacje przy dużych i znanych ulicach, jak Krupówki w zakopanem, Szeroka w Toruniu czy Piotrkowska w Łodzi.

Marka nastawiona jest na rozwój w całej Polsce oraz poza jej granicami.

– Obecnie staramy się poszerzyć sieć m.in na wschodzie kraju, zresztą wkrótce otwieramy wyspę w Lublinie. Zależy nam również na północnej i północno-zachodniej Polsce, gdzie lokali Crazy Bubble jest zdecydowanie mniej niż na południu kraju – dodaje Jakub Woźniczka.

Od kandydatów na franczyzobiorców koncept oczekuje zaangażowania, prowadzenia (lub gotowości do otwarcia) działalności gospodarczej oraz gotówki (lub zdolności kredytowej) pozwalającej na uruchomienie biznesu. A inwestycja, z jaką trzeba się liczyć to ok. 70 tys. zł netto – zarówno w przypadku wyspy, jak i lokalu w stanie deweloperskim. Franczyzodawca zajmuje się przygotowaniem projektu takiego punktu, wyposażeniem, wyklejeniem. Miesięczna opłata na rzecz centrali wynosi 700 zł i w całości jest przeznaczana na marketing.

Oprócz franczyzy Crazy Bubble oferuje też partnerski model współpracy, skierowany do osób, które prowadzą już biznes gastronomiczny, np.lodziarnię czy cukiernię. Mogą w ten sposób poszerzyć swoją ofertę o bubble tea.

Przez cały rok

Franczyzodawca Crazy Bubble zapewnia, że biznes śmiało można traktować jako całoroczny.

– W dużych galeriach handlowych spadek obrotów w sezonie zimowym praktycznie jest nieodczuwalny – mówi Jakub Woźniczka. – W większości naszych lokali spadek obrotów podczas okresu zimowego to maksymalnie 15-20 proc. względem lata.

Warto wspomnieć, że koncept Crazy Bubble jest łatwo skalowalny. Potwierdza to fakt, że większość franczyzobiorców marki posiada więcej niż jeden punkt franczyzowy.

 

WIZYTÓWKA CRAZY BUBBLE

Sieć punktów z bubble tea.

  • 138 lokalizacji
  • kwota inwestycji ok. 70 tys. zł netto
  • opłata marketingowa 700 zł miesięcznie
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €