Strategia na 2023 rok

Konkretne lokalizacje
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jaki był miniony rok dla marki Komfort?

Stanowił dla nas ogromne wyzwanie, przede wszystkim z powodu konsekwencji wojny w Ukrainie, realnego spadku płac w gospodarce, wzrostu kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa połączonego z galopującą inflacją. Mimo tego Komfort cały czas inwestuje. Rozwijamy się ilościowo i jakościowo. Nieustannie pracujemy nad wprowadzeniem nowych ekspozycji kuchni i łazienek do naszych istniejących już salonów oraz otwieramy zupełnie nowe lokalizacje. Aktualnie działa już 56 sklepów, które mają w ofercie kuchnie oraz 62 sklepy z asortymentem łazienkowym. W 2022 roku otworzyliśmy 6 nowych sklepów franczyzowych oraz 6 sklepów własnych marki w formacie Komfort Home. W tym roku planujemy dalsze usprawnienia procesów, wdrożenia nowych produktów, a nawet całych kategorii. Kluczowym elementem naszej strategii jest też zmiana komunikacji marketingowej i dostosowanie jej do aktualnej sytuacji rynkowej.

Gdzie planujecie rozwijać sieć?

Sklepy franczyzowe otwieramy w miejscowościach powyżej 20 tys. mieszkańców. Obecnie poszukujemy partnerów w takich miejscowościach, jak np. Świebodzin, Oleśnica, Brodnica, Ostrowiec Świętokrzyski, Puławy, czy Tomaszów Mazowiecki. Najczęściej sklepy franczyzowe są zlokalizowane w budynkach wolnostojących bądź w parkach handlowych, z parkingiem, w sąsiedztwie innych sklepów związanych z branżą budowlaną lub wykończenia wnętrz. Dużym atutem jest również operator spożywczy w pobliżu.

W ciągu ostatnich lat poszerzyliście w istotny sposób ofertę, wychodząc poza asortyment podłogowy.

Aktualnie w naszej ofercie znajdują się podłogi, drzwi, łazienki, kuchnie oraz meble. Dążymy do tego, aby nasi klienci w każdym z salonów znaleźli produkty pozwalające na wykończenie domu czy mieszkania od A do Z. Nowe sklepu otwieramy w formacie Komfort Home – podłogi, kuchnie, łazienki, drzwi. W pewnych sytuacjach bierzemy pod uwagę otwarcie sklepu z asortymentem podłogowym i kuchennym bądź podłogowym i łazienkowym, natomiast jest to kwestia odrębnych ustaleń.

Jakie są koszty inwestycji w sklep?

Partnerzy ponoszą koszty opłaty licencyjnej oraz ewentualnego dostosowania lokalu – pomalowania ścian na biało, wydzielenia powierzchni magazynowej etc. Koszty inwestycji związanej z lokalem są uzależnione od standardu wykończenia danej powierzchni. Model franczyzy depozytowej Komfort zapewnia franczyzobiorcom bezpieczeństwo biznesowe – nie angażują środków w zakup towarów, a zarządzanie asortymentem i zapasem jest prowadzone z poziomu centrali. Opłata licencyjna jest jednorazowa i zaczyna się od 95 tys. zł netto. Naszym Franczyzobiorcom zapewniamy gotowy salon sprzedaży – od projektu sklepu, poprzez meble ekspozycyjne, budowę aranżacji kuchennych i łazienkowych, zatowarowanie, infrastrukturę techniczno-informatyczną oraz oznaczenia zewnętrzne sklepu. Partnerzy oraz ich pracownicy biorą udział w nieodpłatnych szkoleniach produktowych i sprzedażowych, dodatkowo przygotowujemy akcję promocyjną na otwarcie sklepu. Przez cały okres trwania umowy zapewniamy wsparcie operacyjne naszych przedstawicieli regionalnych.

Na jakie średnie przychody miesięczne mogą liczyć sklepy franczyzowe?

W naszym modelu franczyzy depozytowej partnerzy otrzymują prowizję za sprzedaż produktów. Im wyższa sprzedaż, tym wyższe wynagrodzenie franczyzobiorców.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska

WIZYTÓWKA MARKI KOMFORT

Siec sklepów z wyposażeniem wnętrz.

  • 160 salonów
  • opłata wstępna 95 tys. zł netto
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €