Biznes z pasją

Jakość przede wszystkim
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jeszcze niedawno na polskim rynku firmy oferujące produkty bazujące na CBD wyrastały na polskim rynku jak grzyby po deszczy. Jednak w ostatnim czasie wiele z nich się zamknęło.

– Powodem jest kryzys gospodarczy i wysoka inflacja. Poza tym były to podmioty, które stawiały sprzedaż nad jakość – uważa Jakub Andruszkiewicz, franczyzobiorca marki Dr Konopny. Zapewnia, że Dr Konopny działa inaczej niż wiele firm z branży. – Zarabiamy nie w momencie sprzedaży pierwszego produktu, tylko dopiero wtedy, kiedy klient do nas wraca – mówi Jakub Andruszkiewicz.

Jego zdaniem dobra jakość artykułów oraz podejście do klienta powodują, że Dr Konopny nawet w trudnym gospodarczo czasie się rozwija.

– Sam prowadzę trzy punkty – w Kołobrzegu, Pile i Poznaniu, a w tym roku mam  w planach otwieranie kolejnych – mówi Jakub Andruszkiewicz.

Dodaje, że sam na co dzień pracuje w swoich sklepach, przez siedem dni w tygodniu i myśli nad nowymi rozwiązaniami. Uważa, że biznes konopny jest przyszłościowy, ponieważ produkty zawierające CBD mają wiele zastosowań. Dr Konopny dodatkowo na samym początku poświęcił mnóstwo czasu na to, żeby przebadać rynek i wybrać najlepszych dostawców.

– Dlatego nasze produkty wyróżniają się dobrą jakością. Mamy solidne fundamenty a to jest bardzo ważne z biznesie. Prowadzimy go z pasją i przedkładamy jakość nad sprzedaż – zapewnia Jakub Andruszkiewicz.

Z twórcą i właścicielem marki Brayanem Żuwalskim, przyjaźni się od wielu lat.

– Kiedy kilka lat temu pracowałem na budowie i miałem wypadek, zacząłem wykorzystywać produkty konopne w leczeniu stanów zapalnych. Bóle przeszły mi w ciągu 1,5 tygodnia i już wiedziałem, że coś jest na rzeczy – opowiada Jakub Andruszkiewicz.

Dzisiaj dobrze wie, że konopie, zawierające kannabinoid (CBD), czyli związek, który nie ma działania psychoaktywnego, tak jak THC, ale ma za to wiele właściwości prozdrowotnych, mogą być wykorzystywane na wielu polach, w przypadku wielu różnych dolegliwości, ale także między innymi dla zapewnienia relaksu czy likwidacji uczucia ciężkości.

– To bardzo zdrowy sposób na leczenie. Zamiast faszerować się lekami, można wykorzystać właśnie konopie, których stosowanie nie niesie ze sobą żadnych szkód dla organizmu, a daje dobre efekty nie tylko w leczeniu stanów zapalnych, ale także m.in. w przypadku padaczki, stwardnienia rozsianego czy reumatoidalnego zapalenia stawów. Stosowanie produktów zawierających CBD pomaga także w rozwoju motoryki – mówi Jakub Andruszkiewicz.

Rozwój z głową

Zarówno on, jak i Brayan Żuwalski, są pasjonatami CBD i stosują oferowane przez siebie produkty na co dzień.

– Dzięki temu znamy nasze produkty od podszewki, wiemy, jakie mają zastosowanie i możemy je z  czystym sumieniem polecać – zapewnia Jakub Andruszkiewicz.

W całej sieci działa w sumie pięć punktów, a kolejne cztery mają ruszyć w tym roku.

– Chcemy stworzyć sieć w całej Polsce, ale robimy to z głową. Zależy nam, żeby każdy punkt dobrze prosperował – mówi Jakub Andruszkiewicz.

Franczyzodawca zapewnia pełne wsparcie, w tym również w zakresie marketingu. Nikogo nie zostawia też na lodzie.

– Nawet jeśli partner rozmyśli się i będzie chciał zerwać współpracę, robimy wszystko, żeby się z nim rozstać w przyjaźni. Firma odkupuje produkty po cenie bazowej i zostawia mu czystą kartę – mówi Jakub Andruszkiewicz.

W ofercie sklepów Dr Konopny są m.in. susze, żywność konopna, kawy herbaty, kosmetyki, waporyzatory, akcesoria do palenia, fajki wodne i oczywiście duży wybór olejków CBD.

Koszty inwestycji zależą m.in. od tego, czy partner wybierze format wyspy czy sklepu stacjonarnego, oraz od wielkości lokalu. Używaną wyspę handlowa można kupić za ok. 15 tys. zł. Do tego należy doliczyć mniej więcej 50 tys. zł na zatowarowanie. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, ani opłat miesięcznych. Franczyzobiorcy zatowarowują się w centrali marki. Franczyzodawca zapewnia pełne szkolenia, zarówno z wiedzy o produktach, jak i z obsługi klienta, systemu kasowego. Gwarantuje też wszelkie niezbędne certyfikaty, dokumentację HACCP, projekt lokalu, bieżące wsparcie, spersonalizowany marketing.

 

WIZYTÓWKA MARKI DR KONOPNY

Sieć sklepów z produktami CBD.

  • 5 sklepów
  • koszt pierwszego zatowarowania ok. 50 tys. zł
  • brak opłaty wstępnej
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €