Marketing bez regionalizacji

Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Rynek marketingu internetowego z roku na rok rośnie coraz szybciej. Wiele firm dobrze już wie, że jeśli nie ma ich w sieci, to nie istnieją. Dlatego agencje oferujące usługi marketingu internetowego dobrze sobie radzą, choć i w ich przypadku pojawiły się trudniejsze momenty.
Duża rotacja
Michał Schnell, właściciel Agencji Wirtualnej, zwraca uwagę, że w minionym roku wielu przedsiębiorców zamykało swoje firmy z powodu słabej sytuacji gospodarczej. To było widoczne również wśród partnerów tworzonej przez niego sieci. Jeszcze w pierwszej połowie minionego roku liczba partnerów franczyzowych wynosiła 31. Jednak 22 z nich zrezygnowało ze współpracy. Równocześnie jednak firma zyskała w minionym roku 12 nowych franczyzobiorców. – Obecnie wszystko wraca do normy i nasza sieć się rozwija. Przybywa nam średnio jeden partner na miesiąc – mówi Michał Schnell.
Jego zdaniem rynek marketingu internetowego jest rozpędzony i cały czas będzie przyspieszał. Przychody spółek działających na nim będą rosły. Szczególnie duży wzrost czeka reklamę mobilną oraz social media.
– Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z tego, że wysoka pozycja w google przekłada się na realne zyski. Ważnym elementem stają się również social media, które generują sprzedaż na odpowiednim poziomie. W dobie inflacji, którą odczuwamy wszyscy, rosną też koszty na marketing, co zapewnia nam wyższe dochody – mówi Michał Schnell.
Obecnie Agencja Wirtualna ma 24 placówki. W ostatnim czasie franczyzodawca zrezygnował z regionalizacji. Dzięki temu partnerzy mogą obsługiwać klientów w całym kraju.
– Wyszliśmy z założenia, że rynek marketingu internetowego jest otwarty. Bez względu na to czy jesteśmy w Warszawie, czy jakimkolwiek innym mieście w Polsce, klientów możemy obsługiwać całkowicie online. Ponadto nie chcemy ograniczać naszych franczyzobiorców i przywiązywać ich do danego regionu. W Polsce funkcjonuje na tyle dużo firm, że wszyscy partnerzy bez problemu odnajdą się na rynku. Dzięki takiemu rozwiązaniu, każdy franczyzobiorca ma szansę na większe zyski – uważa Michał Schnell.
Niska bariera wejścia
Aby zostać partnerem Agencji Wirtualnej, nie trzeba mieć doświadczenia w branży reklamowej. Franczyzodawca pomoże szybko opanować podstawy marketingu. Do prowadzenia biznesu wystarczy komputer z dostępem do internetu oraz telefon, a także założona działalność gospodarcza lub chęć jej założenia. Nie jest potrzebny lokal biurowy, można pracować z domu. Partnerzy otrzymują dostęp do specjalistycznych szkoleń i firmowego know-how. Dostają też własny serwis internetowy, firmowy adres e-mail, narzędzia marketingowe (projekty wizytówek, folderów, ulotek, broszur, teczek), a także gotowe wzory umów sprzedażowych z klientami.
Koszt przystąpienia do sieci to 10-20 tys. zł. Natomiast miesięczna opłata wynosi 399 zł netto. Franczyzobiorcy Agencji czerpią zyski z podpisanych umów. Do wyboru są dwa warianty franczyzy. Pierwszy umożliwia przystąpienie do biznesu na preferencyjnych warunkach finansowych (opłata startowa wynosi 9,9 tys. zł), ale franczyzobiorca musi dzielić się z siecią zyskiem – odprowadza 20-proc. prowizję od przychodu. Drugi wariant wymaga od przedsiębiorcy poniesienia wyższych nakładów inwestycyjnych (wstępna opłata rośnie do 19,9 tys. zł), ale jest to opcja bezprowizyjna – cały zysk zostaje w kieszeni właściciela Agencji. Zarobki średnio trzykrotnie przekraczają koszty. Partnerzy zarabiają już po dwóch tygodniach funkcjonowania w tym biznesie.
WIZYTÓWKA AGENCJI WIRTUALNEJ
Sieć agencji marketingowych.
- Kwota inwestycji: 10-20 tys. zł
- Liczba placówek własnych: 3
- Liczba placówek partnerskich: 21
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...