Angielski potrzebny od zaraz

Bez stałych opłat
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Szkół językowych w Polsce nie brakuje. W każdym mieście jest ich kilka albo nawet kilkanaście, a do tego działają bezpłatne aplikacje do nauki języków oraz lektorzy. Jednocześnie jednak zapotrzebowanie na naukę angielskiego rośnie.

Potrzeby rosną

 – Angielski zawsze był potrzebny, ale nigdy tak bardzo jak teraz. Publikowane raporty w branży szkół językowych pokazują z roku na rok tendencję wzrostową. Cały świat bardzo otworzył się na współpracę międzynarodową, przez co jeszcze bardziej wzrosła potrzeba znajomości języków obcych w firmach, które chcą nawiązywać zagraniczne relacje biznesowe – mówi Anna Urbańska, wiceprezeska Instytutu Colina Rose Sp. z o.o. właściciela marki SzybkiAngielskiTM.

Ponadto, jej zdaniem, sami pracownicy poszukują możliwości rozwoju kariery za granicą, do czego niezbędna jest umiejętność sprawnej i swobodnej komunikacji w języku angielskim.

– Zapotrzebowanie na naukę języka angielskiego jest nadal duże, jednak jest to branża, w której występuje duża konkurencja – przyznaje Edyta Popowicz, właścicielka szkoły Masterschool, autoryzowanego partnera marki SzybkiAngielskiTM w Rzeszowie, Tarnowie i Mielcu.

Ułatwieniem dla niej jest możliwość wyróżnienia się nowoczesną metodą, która wykorzystuje najnowszą wiedzę o mózgu i szybkim uczeniu się. Kiedy Edyta Popowicz dowiedziała się o metodzie Colina Rose, miała już za sobą 10 lat prowadzenia szkoły językowej, która oferowała jedynie kursy oparte na tradycyjnej metodzie uczenia.

– Podjęcie współpracy z Instytutem Colina Rose pomogło mi wyróżnić się na rynku lokalnym zupełnie innym podejściem do nauki języka angielskiego. Szybko pojawili się klienci zainteresowani nowoczesnym kursem, nastawionym na komunikację – wspomina Edyta Popowicz.

Dodaje, że dla niektórych problemem może być fakt, że kursy Szybki Angielski to gotowy system, który powinien być stosowany bez większych modyfikacji.

– Ja postrzegam to jako ułatwienie oraz gwarancję wysokiej jakości zajęć i kursu. Plusem jest z pewnością fakt, że SzybkiAngielskiTM to dzisiaj rozpoznawalna marka, która budzi zaufanie i przyciąga klientów. Wyróżnia się między innymi tym, że oferuje kursy, które zupełnie nie przypominają tradycyjnego sposobu nauki jaki znamy ze szkoły. Nasi dorośli kursanci bardzo to doceniają – uważa Edyta Popowicz.

Cenne wsparcie

 Bardzo ceni ona sobie także wsparcie, które dostaje od Instytutu Colina Rose.  

– Mam know-how zarówno w zakresie metodyki, jak i marketingu i zarządzania. Niezwykle pomocna jest możliwość korzystania ze szkoleń dla pracowników. Instytut wypracowuje i testuje metody i procesy a następnie dzieli się ze szkołami partnerskimi tym, co przyniosło pozytywne efekty. To wszystko sprawia, że mam poczucie, że marka stale się rozwija, a wraz z nią moja firma – mówi Edyta Popowicz.

Opłata wstępna za przystąpienie szkoły do systemu franczyzowego SzybkiAngielskiTM wynosi łącznie 25 tys. zł plus 3680 zł VAT. Z tej kwoty 6 tys. zł brutto jest przeznaczone na sfinansowanie kampanii reklamowej nowej szkoły w internecie w początkowym okresie jej działalności.

– Ponadto, udzielamy szkole 100 proc. rabatu na prowizję od pierwszych dziesięciu sprzedanych kursów, czyli łącznie 10 tys. zł, o ile zostaną one sprzedane w okresie do czterech miesięcy od otwarcia placówki – mówi Anna Urbańska.

Zyski można osiągnąć już w pierwszym roku działalności.

– Sukces jest wprost proporcjonalny do zaangażowania w biznes, szkoła językowa nie poprowadzi się sama. Sprzedaż w naszych najlepszych szkołach utrzymuje się na poziomie 1-1,5 kursu na tysiąc mieszkańców rocznie – mówi Anna Urbańska.

Franczyzobiorcy nie ponoszą żadnych stałych, ryczałtowych opłat z tytułu przynależności do sieci. Rozliczają się z franczyzodawcą tylko w oparciu o sprzedaż. Opłata z tytułu sprzedanego kursu obejmuje podręczniki, loginy do platformy e-learningowej, obsługę bieżącą, a także pełen pakiet szkoleń sprzedażowych, marketingowych oraz trenerskich.

Obecnie firma ma jedną placówkę własną w Warszawie i 30 franczyzowych. W ubiegłym roku otworzyła dwie nowe szkoły w Poznaniu i Zabrzu.

 

WIZYTÓWKA SIECI SZYBKIANGIELSKI.PL

Sieć szkół języka angielskiego.

  • liczba placówek – 1 własna i 30 franczyzowych
  • kwota inwestycji – 25 tys.  plus 3680 zł VAT
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €