Angielski potrzebny od zaraz
Świat otworzył się na współpracę międzynarodową, dlatego potrzeba znajomości języków obcych jest coraz większa. Korzystają na tym właściciele szkół językowych.
Szkół językowych w Polsce nie brakuje. W każdym mieście jest ich kilka albo nawet kilkanaście, a do tego działają bezpłatne aplikacje do nauki języków oraz lektorzy. Jednocześnie jednak zapotrzebowanie na naukę angielskiego rośnie.
Potrzeby rosną
– Angielski zawsze był potrzebny, ale nigdy tak bardzo jak teraz. Publikowane raporty w branży szkół językowych pokazują z roku na rok tendencję wzrostową. Cały świat bardzo otworzył się na współpracę międzynarodową, przez co jeszcze bardziej wzrosła potrzeba znajomości języków obcych w firmach, które chcą nawiązywać zagraniczne relacje biznesowe – mówi Anna Urbańska, wiceprezeska Instytutu Colina Rose Sp. z o.o. właściciela marki SzybkiAngielskiTM.
Ponadto, jej zdaniem, sami pracownicy poszukują możliwości rozwoju kariery za granicą, do czego niezbędna jest umiejętność sprawnej i swobodnej komunikacji w języku angielskim.
– Zapotrzebowanie na naukę języka angielskiego jest nadal duże, jednak jest to branża, w której występuje duża konkurencja – przyznaje Edyta Popowicz, właścicielka szkoły Masterschool, autoryzowanego partnera marki SzybkiAngielskiTM w Rzeszowie, Tarnowie i Mielcu.
Ułatwieniem dla niej jest możliwość wyróżnienia się nowoczesną metodą, która wykorzystuje najnowszą wiedzę o mózgu i szybkim uczeniu się. Kiedy Edyta Popowicz dowiedziała się o metodzie Colina Rose, miała już za sobą 10 lat prowadzenia szkoły językowej, która oferowała jedynie kursy oparte na tradycyjnej metodzie uczenia.
– Podjęcie współpracy z Instytutem Colina Rose pomogło mi wyróżnić się na rynku lokalnym zupełnie innym podejściem do nauki języka angielskiego. Szybko pojawili się klienci zainteresowani nowoczesnym kursem, nastawionym na komunikację – wspomina Edyta Popowicz.
Dodaje, że dla niektórych problemem może być fakt, że kursy Szybki Angielski to gotowy system, który powinien być stosowany bez większych modyfikacji.
– Ja postrzegam to jako ułatwienie oraz gwarancję wysokiej jakości zajęć i kursu. Plusem jest z pewnością fakt, że SzybkiAngielskiTM to dzisiaj rozpoznawalna marka, która budzi zaufanie i przyciąga klientów. Wyróżnia się między innymi tym, że oferuje kursy, które zupełnie nie przypominają tradycyjnego sposobu nauki jaki znamy ze szkoły. Nasi dorośli kursanci bardzo to doceniają – uważa Edyta Popowicz.
Cenne wsparcie
Bardzo ceni ona sobie także wsparcie, które dostaje od Instytutu Colina Rose.
– Mam know-how zarówno w zakresie metodyki, jak i marketingu i zarządzania. Niezwykle pomocna jest możliwość korzystania ze szkoleń dla pracowników. Instytut wypracowuje i testuje metody i procesy a następnie dzieli się ze szkołami partnerskimi tym, co przyniosło pozytywne efekty. To wszystko sprawia, że mam poczucie, że marka stale się rozwija, a wraz z nią moja firma – mówi Edyta Popowicz.
Opłata wstępna za przystąpienie szkoły do systemu franczyzowego SzybkiAngielskiTM wynosi łącznie 25 tys. zł plus 3680 zł VAT. Z tej kwoty 6 tys. zł brutto jest przeznaczone na sfinansowanie kampanii reklamowej nowej szkoły w internecie w początkowym okresie jej działalności.
– Ponadto, udzielamy szkole 100 proc. rabatu na prowizję od pierwszych dziesięciu sprzedanych kursów, czyli łącznie 10 tys. zł, o ile zostaną one sprzedane w okresie do czterech miesięcy od otwarcia placówki – mówi Anna Urbańska.
Zyski można osiągnąć już w pierwszym roku działalności.
– Sukces jest wprost proporcjonalny do zaangażowania w biznes, szkoła językowa nie poprowadzi się sama. Sprzedaż w naszych najlepszych szkołach utrzymuje się na poziomie 1-1,5 kursu na tysiąc mieszkańców rocznie – mówi Anna Urbańska.
Franczyzobiorcy nie ponoszą żadnych stałych, ryczałtowych opłat z tytułu przynależności do sieci. Rozliczają się z franczyzodawcą tylko w oparciu o sprzedaż. Opłata z tytułu sprzedanego kursu obejmuje podręczniki, loginy do platformy e-learningowej, obsługę bieżącą, a także pełen pakiet szkoleń sprzedażowych, marketingowych oraz trenerskich.
Obecnie firma ma jedną placówkę własną w Warszawie i 30 franczyzowych. W ubiegłym roku otworzyła dwie nowe szkoły w Poznaniu i Zabrzu.
WIZYTÓWKA SIECI SZYBKIANGIELSKI.PL
Sieć szkół języka angielskiego.
- liczba placówek – 1 własna i 30 franczyzowych
- kwota inwestycji – 25 tys. zł plus 3680 zł VAT
ZOBACZ W KATALOGU
Abakus Europe
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Akademia Młodych Sportowców
Zajęcia sportowe dla dzieci
Akademia Pamięci
Treningi pamięci
AMAkids Polska
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Best Brain
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Brazilian Soccer Schools
Szkoły piłkarskie dla dzieci
EarlyMath
Szkoły matematyki
Early Stage
Szkoły języka angielskiego
Edu3Dkacja
Zajęcia edukacyjne projektowania i drukowania 3D
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Emotka
Zajęcia w zakresie inteligencji emocjonalnej
Galileusz
Kursy maturalne, ósmoklasisty, korepetycje
Giganci Programowania
Zajęcia z programowania dla dzieci i młodzieży
IQ UP!
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Kids&Us
Szkoły języka angielskiego
KnockKnock
Zajęcia z majsterkowania dla dzieci
La Mancha
Szkoły języka hiszpańskiego i portugalskiego
Lingotot
Szkoły języka angielskiego
MałyInżynier.pl
Zajęcia z robotyki i eksperymentów
MathRiders Polska
Szkoły matematyki
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Szkoły matematyki
Restart
Warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych
SmartyKids
Centra edukacji i rozwoju
Socatots
Zajęcia sportowe dla dzieci
Verbatoria
Centra kreatywności dla dorosłych i dzieci
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży edukacja
Abakus Europe
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Akademia Młodych Sportowców
Zajęcia sportowe dla dzieci
Akademia Pamięci
Treningi pamięci
AMAkids Polska
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Best Brain
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Brazilian Soccer Schools
Szkoły piłkarskie dla dzieci
EarlyMath
Szkoły matematyki
Early Stage
Szkoły języka angielskiego
Edu3Dkacja
Zajęcia edukacyjne projektowania i drukowania 3D
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Emotka
Zajęcia w zakresie inteligencji emocjonalnej
Galileusz
Kursy maturalne, ósmoklasisty, korepetycje
Giganci Programowania
Zajęcia z programowania dla dzieci i młodzieży
IQ UP!
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Kids&Us
Szkoły języka angielskiego
KnockKnock
Zajęcia z majsterkowania dla dzieci
La Mancha
Szkoły języka hiszpańskiego i portugalskiego
Lingotot
Szkoły języka angielskiego
MałyInżynier.pl
Zajęcia z robotyki i eksperymentów
MathRiders Polska
Szkoły matematyki
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Szkoły matematyki
Restart
Warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych
SmartyKids
Centra edukacji i rozwoju
Socatots
Zajęcia sportowe dla dzieci
Verbatoria
Centra kreatywności dla dorosłych i dzieci
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

