Zarabiamy na ubezpieczeniach

Wariant do wyboru
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Generali to międzynarodowa marka z branży ubezpieczeniowej, która obecnie obsługuje ponad 667 mln klientów w 50 krajach. W Polsce jest obecna od 1998 roku.

– Placówki partnerskie są ważnym elementem w budowaniu długotrwałych relacji z agentami. To rozwiązanie, które jest korzystne dla wszystkich: dla klientów, naszych partnerów oraz Generali. Agent otrzymuje wsparcie w organizacji placówki i jej marketingu, klient dostępne i bliskie miejsce współpracy z agentem, a Generali stałego partnera – mówi Michał Świderski, członek zarządu Generali Polska.

Propozycja dla agencji

Aby nie tworzyć wewnętrznej konkurencji, placówkę partnerską Generali Polska może otworzyć agencja ubezpieczeniowa, która zlokalizowana jest w odległości co najmniej 1 km od innej takiej placówki. Jakie korzyści czerpie właściciel z podpisania umowy partnerskiej?

– Otrzymuje wyższą prowizję, dedykowane kontrakty, dostosowane do struktury portfela, budżet marketingowy na promocję agencji, widoczność w sieci, m. in. wizytówkę na stronie Generali Polska oraz wizytówkę Google – wyjaśnia Mateusz Jarkowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich w Generali. – Zawiera również umowy bezpośrednie z Generali, Generali Życie, Generali Agro i Proama.

Jednocześnie agent nadal może mieć w swojej ofercie produkty innych firm ubezpieczeniowych.

Agencje ubezpieczeniowe, nawiązujące współpracę z Generali, mają do wyboru dwa jej warianty.

– Rozmawialiśmy z obecnymi i potencjalnymi partnerami, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby. W wyniku tych rozmów, słuchając oczekiwań naszych potencjalnych kandydatów do współpracy, a także po analizie rynku, przygotowaliśmy dwa warianty do wyboru, które nazwaliśmy Ekspert i Partner. To agent wspólnie z Generali decyduje, z którego wariantu chce skorzystać, po analizie potencjału biznesowego miejsca, w którym ma znajdować się placówka partnerska – dodaje Mateusz Jarkowski.

Expert lub Partner

Wariant Ekspert jest bardziej rozbudowany i obejmuje – poza wymienionymi wcześniej korzyściami dla placówek partnerskich – wyposażenie przez Generali Polska biura oraz jego oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Po podpisaniu aneksu na prowadzenie placówki partnerskiej jedyne koszty, jakie ponosi agent, to odświeżenie wnętrza i przygotowanie go do aranżacji i montażu, którymi zajmuje się już Generali. Po zakończeniu urządzania biura organizowane jest jego oficjalne otwarcie. Dodatkowo na początek współpracy partner Generali Polska otrzymuje specjalny bonus, w postaci dodatkowego wsparcia finansowego.

W opcji Partner agent dostaje ściankę z logotypami do wykorzystania w środku biura oraz oznakowanie zewnętrzne. Ma również możliwość dokupienia mebli z katalogu Generali.

– Dołączenie do naszej sieci placówek partnerskich nie wymaga poniesienia dodatkowych kosztów ani żadnych opłat. Umowa podpisywana jest na okres 5 lat – dodaje Mateusz Jarkowski. – Oprócz rozwoju sieci, planujemy w tym roku wprowadzić wiele nowych rozwiązań dla naszych partnerów, jak np. program benefitów dla właścicieli agencji czy dedykowane konkursy.

 

WIZYTÓWKA GENERALI

Firma ubezpieczeniowa.

  • ponad 667 mln klientów w 50 krajach
  • ponad 300 placówek partnerskich w Polsce
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €