Fachowcy od sypialni
Franczyzobiorcy, którzy szybko zdecydują się na dołączenie do sieci Dr Materac mogą liczyć na zwolnienie z opłat franczyzowych do końca trwania umowy.
Dr Materac to sieć salonów z wyposażeniem sypialni.
– Poprzedni rok, jak i pierwszy kwartał obecnego, mimo nie zawsze korzystnych wiatrów, oceniamy bardzo dobrze. Klienci wprawdzie dzisiaj dokładnie oglądają każdą złotówkę, ale są w stanie docenić fachowe doradztwo i zainwestować w produkt dobrej jakości – mówi Sławomir Iskra, współwłaściciel marki Dr Materac. – Na pewno nie ma obecnie miejsca na bylejakość. Klienci oczekują indywidualnego podejścia, fachowej pomocy w doborze materacy, na co kładziemy szczególny nacisk w naszych salonach.
Przemyślany start
Dr Materac ma obecnie 15 salonów. Najnowszy otwarto w lutym w Radomiu. W trakcie przygotowań jest 16. sklep, który będzie działać w Olsztynie.
– Zaczynaliśmy naszą działalność na południu Polski i rozszerzamy ją coraz bardziej – podkreśla Sławomir Iskra. – W tym roku zmierzamy do osiągnięcia liczby 20 sklepów.
Franczyzodawca nie zamyka się na żadne możliwości, jeśli chodzi o lokalizację kolejnych placówek.
– Doświadczenie pokazuje, że nie warto zakładać klapek na oczy i kurczowo trzymać się jednej zasady. Każdą lokalizację analizujemy więc wnikliwie na wielu płaszczyznach, po czym dokonujemy oceny – informuje Sławomir Iskra. – Bywa też tak, że zgłoszone lokalizacje nie zostają ostatecznie z naszej strony zaakceptowane. Nie zależy nam bowiem na ilości, a jakości.
Na sklep potrzebny jest lokal o powierzchni minimum 100 m2. Powinien mieć duże witryny, dostęp do parkingu. Salony są aranżowane według standardu obowiązującego dla całej sieci, zgodnie z zaleceniami franczyzodawcy.
Obecnie inwestycja w sklep zaczyna się od około 700-900 zł netto za 1 m2. Około 80 proc. wydatków na starcie przeznaczane jest na ekspozycję.
– Czyli na towar przeznaczony do sprzedaży, co czyni inwestycję dużo bezpieczniejszą w porównaniu do innych konceptów – przekonuje Sławomir Iskra.
Kto wcześniej, ten skorzysta
Dla franczyzobiorców, którzy dołącza do sieci zanim przekroczy ona liczbę 20 sklepów, licencjodawca ma specjalną ofertę.
– Zostaną zwolnieni z opłaty wstępnej oraz z miesięcznych opłat franczyzowych, i to dożywotnio, czy też do końca trwania umowy – informuje Sławomir Iskra.
Franczyzodawca zapewnia nie tylko pomoc w otwarciu salonu. Partnerzy mogą też liczyć m.in. na ciągłe szkolenia, wsparcie marketingowe, dostęp do towaru po atrakcyjnych cenach. Zwrotu z inwestycji można spodziewać się po upływie 12-24 miesięcy.
– Cały czas poszerzamy nasz asortyment, zarówno o nowe produkty, jak i nowych producentów – podkreśla franczyzodawca marki Dr Materac.
WIZYTÓWKA DR MATERAC
Sieć salonów z wyposażeniem sypialni.
- 15 salonów
- inwestycja 700-900 zł za 1 m2
- zwrot inwestycji 12-24 miesiące
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

