Klienci lubią świętować
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
Sklepy GoDan proponują kompleksową ofertę akcesoriów z branży party oraz dekoracje balonowe. Od stycznia marka uruchomiła sześć nowych sklepów: w Gdańsku, Gliwicach, Sycowie, Buku, Tychach i Dobrzykowicach.
– Zwykle realizujemy około 15 - 20 otwarć rocznie. Ten rok zapowiada się podobnie – informuje Agnieszka Falińska, menedżer ds. rozwoju marki GoDan - balony i dekoracje.
Sprzedaż i usługa
GoDan otwiera sklepy zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Obecnie szuka franczyzobiorców m.in. w Kielcach, Radomiu, Krakowie, Szczecinie, Bielsku Białej.
– Kluczem do sukcesu jest jak zawsze osobiste zaangażowanie – podkreśla Agnieszka Falińska. – W naszym przypadku na obrót składają się dwa składniki: towar i usługa. Można rotować intensywnością jednego lub drugiego. Najczęściej w dużych miastach sklepy głównie sprzedają, a w mniejszych w równym stopniu poświęcają się sprzedaży asortymentu i wykonywaniu dekoracji balonowych (dla hoteli, restauracji, sal zabaw itp).
Inwestycja w sklep – według informacji franczyzodawcy – to ok. 30 tys. zł. Ta kwota jest przeznaczana na wyposażenie sklepu i towar. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, ani opłat miesięcznych.
Imprezy się nie skończyły
Centrala GoDan systematycznie przeprowadza szkolenia z wykonywania dekoracji.
– Cały czas poszerzamy też ofertę – dodaje Agnieszka Falińska. – Nasze nowości to np. zestawy DIY do tworzenia girland balonowych, składające się z balonów, taśmy do girland i kropek klejowych. Klienci mają możliwość stworzenia girlandy organicznej z balonów we własnym domu. Oprócz tego stale rozbudowujemy cały nasz asortyment. Pojawiają się także nowe kolekcje i poszerzane są te, które są najbardziej lubiane przez naszych klientów. Przykładem może być kolekcja „Game On” skierowana dla chłopców, którzy lubią gry komputerowe i konsole. W naszej ofercie pojawiły się także licencjonowane stroje Disneya, na podstawie hitów filmowych dla dzieci.
Czy w obecnej sytuacji gospodarczej klienci nie oszczędzają na imprezach?
– To zależy od lokalizacji, zamożności regionu, umiejętności franczyzobiorcy – przyznaje Agnieszka Falińska. – Mamy sklepy, w których zauważamy wzrosty o 30 proc., ale są również lokalizacje, w których obrót jest na poziomie zeszłorocznym. Co oznacza, że ilościowo sprzedaż spadła. Klienci kupują, ale mniejsze dekoracje. Proponujemy też tańsze odpowiedniki niektórych produktów, np. mniejsze balony-cyfry na hel (z linii SMART) lub balony-cyfry stojące, przy których odpada koszt drogiego helu. Generalnie jednak nasza branża jest jedną z tych, która dość dobrze broni się przed kryzysem i inflacją. Trudno sobie wyobrazić, że Polacy zrezygnują ze świętowania urodzin, imienin i innych rodzinnych uroczystości.
WIZYTÓWKA GODAN
Sieć sklepów z dekoracjami balonowymi i akcesoriami na imprezy.
- inwestycja ok. 30 tys. zł
- opłaty franczyzowe - brak
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

