Zapiekanki i lody z wyspy
Franczyzodawca Cukrem i Solą jest zadowolony z nowego formatu sprzedażowego, czyli wysp handlowych. Pierwsza już działa, marka myśli o kolejnych.
Pierwsza wyspa handlowa pod szyldem Cukrem i Solą ruszyła w lutym w Factory Annopol w Warszawie.
– Radzi sobie bardzo dobrze. Osiąga obroty na takim poziomie, jak nasze przyczepy gastronomiczne w sezonie letnim – informuje Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą.
Ten sam franczyzobiorca, który prowadzi wyspę, w sezonie letnim postawi też przyczepę na zewnątrz galerii (stała w tej lokalizacji już w ubiegłym roku).
– To nasz pierwszy taki łączony projekt, jestem pewien, że się sprawdzi – podkreśla Kamil Woźniak.
Na wyspie handlowej nie ma pełnego asortymentu – brak na niej przede wszystkim smażonych produktów, jak np. zakręcane ziemniaki, burgery, churrosy. To wszystko natomiast będzie można kupić w przyczepie.
Format z potencjałem
Franczyzodawca przyznaje, że tak dobry start nowego formatu to dla niego pozytywne zaskoczenie.
– Sądzę, że to zasługa asortymentu, który łączy ofertę i dla dzieci i dla dorosłych – komentuje franczyzodawca Cukrem i Solą. – Dzieci wybierają lody i bubble tea, a rodzice zapiekanki, grillowane kanapki lub kawę, którą mogą wypić w strefie stolikowej obok wyspy. Myślimy już o kolejnych lokalizacjach dla wysp, bo widać, że ten format ma potencjał.
Podstawowy format handlowy, jaki wykorzystuje do tej pory marka Cukrem i Solą, to przyczepy gastronomiczne. Sezon zaczyna się już w marcu i trwa do końca października.
– Mamy w ofercie zarówno ciepłe produkty, jak i lody. To pozwala nam na wydłużenie sezonu – wyjaśnia Kamil Woźniak.
Franczyzobiorca otrzymuje obrandowaną i w pełni wyposażoną przyczepę. W środku znajduje się m.in.: piec konwekcyjny, frytownice, grill, maszyna do ziemniaka zakręconego, blender kielichowy, lodówki, zamrażalki. Przyczepy są też wyposażone w monitoring i klimatyzację. Przy korzystaniu z leasingu na start wystarczy 11 tys. zł. Popularniejszą formą jest natomiast najem. Tutaj kwota wyjściowa wynosi 19 tys. zł – zawiera się w niej koszt najmu, zatowarowania, zakupu kasy fiskalnej.
– Mamy w tej chwili przyczepy, które czekają na franczyzobiorców – mówi Kamil Woźniak. – Z doświadczenia wiem, że jak tylko zaczynają się pierwsze cieplejsze dni to wiele osób chce natychmiast ruszać z sezonowym biznesem.
Inwestycja w wyspę handlową zależy przede wszystkim od jej wielkości. Franczyzodawca szacuje, że obecnie to kwota rzędu 75-80 tys. zł. Możliwe jest tez otwarcie lokalu stacjonarnego. Wówczas należy liczyć się z wydatkiem 50-60 tys. zł.
WIZYTÓWKA CUKREM I SOLĄ
Sieć punktów małej gastronomii.
- 14 lokalizacji
- 3 formaty
- miesięczne opłaty franczyzowe 500 lub 800 zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

